אז מה בעצם עושה הנדימן?

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מבקשים טובה מהשכן, הדוד או מישהו אקראי שפגשנו בסופר כדי שיעזור לנו בכמה עבודות בסיסיות בבית. כאלו שאין לנו שמץ של מושג איך להתמודד איתן. ובכן, רבותיי. הגיע הזמן שתדעו כולם שלא צריך לשנורר אנשים כדי לתלות את המדפים שחיכו לכם מהקניה באיקאה או כדי להחליף חלקים פנימיים בארון. בשביל זה יש הנדימן. בשורות הבאות נציג בפניכם את המקצוע הלא מוכר מספיק כדי שתוכלו לדעת מה בעצם הוא עושה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם אנשים שמזמינים באופן קבוע הנדימן לבית שלהם. האנשים האלה הם בעיקר חברים ושכנים שלנו שהתברר לנו ממש במקרה שהם יודעים מה זה בכלל אומר להיות הנדימן ומתי מזמינים אותו. שכן, אנחנו עד ממש לא מזמן היינו קוראים לדוד שמוליק שיסדר לנו בבת אחת את כל הדברים שחיכו בדירה. כשהבנו שאפשר להפסיק לטרטר אותו, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיבחן מה זה בעצם הנדימן, מה הוא עושה ומתי אפשר להזמין אותו? הישארו אתנו ותגלו גם את כל הפרטים.

 

דבר 1 שהנדימן עושה – תולה מדפים

אם יש לכם מדפים חדשים בבית שמחכים שיתלו אותם באופן ישר ויציב, אתם צריכים ליצור קשר בהקדם עם הנדימן. שכן, זה התפקיד שלו. הוא יודע איך לתלות מדפים ישרים ויציבים. כך שלכם נותר רק להדריך אותו איפה בדיוק אתם רוצים את המדפים החדשים שלכם.  השכנים שלנו מזמינים את הנדימן יוסי בכל פעם שהם מוסיפים עוד מדף ספרים לחדר הילדים שלהם, אז תדעו שגם אתם יכולים.

 

דבר 2 שהנדימן עושה – תולה טלוויזיות

אם אתם רוצים שהטלוויזיה שלכם תהיה תלויה על הקיר ולא מונחת על ארון, אתם לא צריכים לעשות את העבודה הזו בעצמכם. עליכם פשוט ליצור קשר עם הנדימן, לחכות שיגיע ולהצביע בנחמדות על האזור שבו אתם רוצים לתלות את הטלוויזיה החדשה שלכם. אל תשכחו להציע לו כוס מיץ קר ונשנושים.

 

דבר 3 שהנדימן עושה – מתקין ברזים

אם הברז הנוכחי שלכם נשבר, נסדק או מסיבה כלשהי לא נמצא במקומו, אתם לא צריכים לנסות ולהתקין ברז חדש בעצמכם. שכן, סביר להניח שאין לכם את הידע המספיק לביצוע ההליך המורכב. סביר להניח שניחשתם נכון – אתם יכולים להזמין הנדימן שיעשה זאת עבורכם. שכן, הנדימן גם מתקין ברזים במקומות שונים בבית, למשל:

  • במטבח
  • בשירותים
  • במטבח חוץ ועוד

אז אל תתלבטו וצרו קשר עם הנדימן שיתקין לכם את הברז שאתם כל כך צריכים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדברים העיקריים שהנדימן עושה. כדאי שתדעו שהוא גם יכול לבצע אצלכם עבודות צבע ותיקונים של מכשירים שונים. עכשיו אתם יכולים לתת לשכנים לנוח, כי יהיה לכם הנדימן משלכם.

שיפוצניק

שיפוצניק
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »