מי אחראי לתחזוקה השוטפת של תשתית האינסטלציה בבניין שלכם?

עצרתם פעם לחשוב איך הבניין שאתם חיים או עובדים בו מחזיק את עצמו? הרי כמו בכל נכס אם זו דירה, משרד או אפילו רכב יש תקלות ומישהו צריך לקחת אחריות ולתקן את הנזק. מי  אחראי על מערכת האינסטלציה בבניין שלכם והאם אתם מקבלים מענה טוב מספיק?

 

תחזוקת בניין

תחזוקה של בניין היא עניין קריטי ביותר הן עבור איכות החיים של המתגוררים או עובדים בו מבחינת נקיון, תחושה כללית, יעילות ונוחות והן עבור שמירה על תקינות התשתיות למען שימור הנכס. נכס שיקבל תחזוקה שוטפת ומתאימה יעבור פחות תקלות ובכך יפריע פחות לאיכות חיי האנשים שנמצאים בו. חברת ארקל ניהול ואחזקת מבנים תוכל לתת לכם את המענה המושלם עבור שאלות אלו.

 

שירותי חברת האחזקה

חברת ארקל ניהול ואחזקת מבנים מספקת מגוון שירותים רחבים עבור כל מה שבניין ודייריו צריכים:

  • תחזוקת מערכת החשמל – עבודות החשמל בבניין ינוהלו על ידי חשמלאי מוסמך מה שמשפיע כמובן על החשמל בדירות או המשרדים, מצלמות האבטחה, שער כניסה לחניה, קודן, מערכת אינטרקום, אור במרחבים הציבורים ועוד.
  • תחזוקת מעליות – על מנת למנוע אסונות שאף אחד לא מעוניין בהם יש לתחזק את המעלית – בדיקה של ה על ידי מהנדס פעמיים בשנה ובנוסף תחזוקה על פי הוראות יצרן ועל ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך.
  • שירותי נקיון – שירות חשוב במיוחד עבור כל בניין כיוון שהוא השירות השוטף ביותר שקובע את האווירה שתהיה בסביבת השטחים הציבוריים של הבניין. שירותי הנקיון ותדירותם נקבעים בהתאם לחוזה עם החברה.
  • שירותי גינון – שירותים חשובים במיוחד לבניינים בעלי גינות רחבות שלא יהיו שוות אם לא יהיו מטופחות ונעימות מספיק כדי לבלות בהם. שירותי הגינון כוללים נקיון, גיזום עצים ושיחים, פינוי פסולת, שתילה של פרחים חדשים וסידור אסתטי.
  • תיקוני אינסטלציה – כל תקלה שצצה שמערכת המים והביוב, מים חמים אם קיימים לוחות סולאריים על הגג יטופלו במהירות האפשרית על ידי אנשי מקצוע שחברת האחזקה תשלח ובנוסף יבוצעו בדיקות כלליות ותחזוקה על מנת למנוע מראש כמה שאפשר את התקלות.

 

האם זה לא התפקיד של ועד הבית

נכון, דאגה ושמירה על המרחבים הציבוריים של הבניין שייכות לועד הבית אשר גובה כסף עבור שירותי נקיון והתחזוקה והנדרשים אך זה לא תמיד עובד ממש טוב. פעמים רבות ועד הבית מסתכסך עם שאר הדיירים על התעכבות בתשלומים, חילוקי דעות וכו' ולכן חברת חיצונית שתעשה את כל מה שצריך עבור הבניין, תיצור קשר עם אנשי המקצוע הנכונים ותגבה את הכסף מהדיירים בעצמה תוכל לתת חיים שקטים ונוחים יותר.

 

לסיכום

שירותי חברת האחזקה אכן נוחים מאוד לכלל הדיירים וועד הבית ובעיקר עונים על השאלה מי אחראי ולמי צריך להתקשר או לפנות בצורה ברורה מאוד כי הם נותנים את המענה השלם לכל דבר 24/7.

פיצוץ צינור

 

מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »