החלפת מסנני מים

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדברים האלו ששוכבים אצלו בבית אבל כבר ממש לא מתפקדים כמו פעם. הטלוויזיה החל מווליום מספר 22 מתחילה להשמיע רעשים של חריקות, שואב האבק עושה קולות ממש לא נעימים והמדפסת עובדת 5 דקות על עמוד הדפסה אחד.

כל אלו הם פגמים שאיכשהו אנחנו דוחים ודוחים, כי אנחנו משכנעים את עצמנו שאנחנו יכולים להתמודד גם איתם, ולאפשר לעצמנו שימוש במכשיר. לעומת זאת, קיימים כל מיני מכשירים שממש אי אפשר לדחות את הטיפול בהם, אך לעיתים טיפול הוא פשוט לא מספיק. החלפת מסנני מים, לדוגמה, היא פעולה שחובה עליכם לבצע על מנת שתוכלו להמשיך ולהשתמש בהם כראוי, ובזמן שהם מתמודדים עם תקלות חמורות יותר ממה שאפשר לתקן.

זקוקים להחלפת מסנני מים? צרו איתנו קשר ונוכל לסייע בשמחה.

☑️ החלפת מסנני מים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת מסנני מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

החשיבות של מסנני מים היא גדולה

מסנני מים נושאים עמם תפקיד סופר חשוב בתפעול התקין של הבית. מדובר כאן על מכשיר שיכול לשמש אתכם למגוון צרכים כמו שתייה או בישול, ותקלה בו, כזו שמוציאה אותו מכלל שימוש או משימוש תקין, עלולה לגרום לכם לשנות את אורח החיים שלכם כפי שהתרגלתם אליו.

 

איך השינוי הזה בא לידי ביטוי?

כאשר מסנני מים יוצאים מכלל פעולה, הם למעשה לא מאפשרים לכם שימוש תקין במים. מים קרים לא יוצאים קרים, מים חמים לא יוצאים חמים, ובכלל – אף אחד לא מבטיח שהם בכלל מסוננים כמובטח.

תקלות במסנני מים ניתן לזהות בקלות. תקלות כמו דליפה, לדוגמה, יהיו ניכרות לעין כאשר תזהו שלולית של מים על יד המכשיר, תקלות כמו טמפרטורת המים יבואו לידי ביטוי בכוס השתייה שלכם, ובמידה והפילטר לא עושה את עבודתו – אתם יכולים להיות בטוחים שתרגישו בזה בשלוק המים הראשון שלכם.

כל אלו עלולים לשבש את חיי היום יום שלכם באופן מובהק, כאשר במקום להנות ממי ברז מסוננים וטריים, תיאלצו לסחוב אתכם שישיות של מים מינרלים.

 

אבל איך זה בכלל קורה?

אז נכון, המוצרים שאנחנו קונים לעצמנו הם מוצרים אמינים שאמורים לשמש אותנו לאורך זמן, אבל מה לעשות – הם לא חסינים מפני כל הפגיעות האופיציונליות בעולם. ממש כמו שמכשירים חשמל חשופים לכל מיני תקלות שנובעות מקצר חשמלי, לדוגמה, כך גם מכשירים כמו מסנני מים חשופים לכל מיני פגיעות, שלעיתים מקורן במערכת המים ולעיתים מקורן במכשיר עצמו.

בכל מקרה, אין כל סיבה לדאגה. כאשר מדברים על פתרונות אפשריים לתקלות מהסוג הזה, מדברים על שני אפיקים אפשריים – תיקון מסנני מים או החלפת מסנני מים. כל אחד מהפתרונות האלו יוכל לשמש במצבים שונים, ולכן צריך לאבחן תחילה מה בדיוק הבעיה.

 

איש מקצוע לבחירת תיקון או החלפת מסנני מים

כאשר אנחנו ניצבים בפני בעיה שקשורה במסנני מים, יש לקחת בחשבון שאנחנו, בתור אנשים פרטיים, לא יכולים לאבחן אותה. רק איש מקצוע שמחזיק בידע, כלים וניסיון מתאים יוכל להגיע אלינו, לפתוח את המכשיר ולהבין מה מקור הבעיה והאם ניתן להתמודד איתה באמצעות תיקון. במידה ולא יהיה תיקון שיוכל לסייע למצב של מסנני מים, יוכל איש המקצוע לבחור באלטרנטיבה לא פחות טובה – החלפת מסנני מים.

החלפת מסנני מים היא פתרון שמגיע כאשר כלו כל הקיצים, והוא בהחלט יכול להיות שימושי על מנת לאפשר לכם לחזור ולהשתמש במסנני מים בצורה תקינה ולשביעות רצונכם.

 

איש מקצוע? מה, זה מורכב עד כדי כך?

אז תראו, יש כל מיני מכשירים שבהם אפשר אולי לנסות להתעסק באופן עצמאי. למשל, בדיקה של הטלוויזיה באמצעות חיבור וניתוק של כאבלים חיצוניים היא בהחלט אפשרית, כמובן תוך שמירה על כללי בטיחות רלוונטים. לעומת זאת, החלפת מסנני מים ואבחון הבעיה שמתקיימת בהם בהחלט דורשת התערבות של איש מקצוע, ולמה?

מסנני מים מחוברים למערכת המים של המבנה, באמצעות צינורות רכים ועדינים. כל נגיעה בצינורות או במערכת, נגיעה שאינה מגיעה מתוך מקצועיות והבנה יסודית, עלולה ליצור נזק לא רק חמור, אלא במקרים מסויימים אפילו בלתי הפיך. בדיוק בגלל הסיבה הזו, כאשר אנחנו אומרים שאין מנוס אלא להזמין איש מקצוע לשם החלפת מסנני מים – אנחנו באמת מתכוונים לזה.

 

כמה עולה החלפת מסנני מים?

החלפת מסנני מים היא פעולה שאמנם מתבצעת על ידי איש מקצוע, אבל זה ממש לא אומר שהיא צריכה להביא איתה תג מחיר גבוה. החלפת מסנני מים תסתכם ברוב המקרים בבין 200 ש"ח ל-500 ש"ח, והיא תלויה במורכבות של פירוק המתקן הקיים והרכבת המתקן החדש. גם גורמים כמו תקינות מערכת המים של המבנה, לדוגמה, יכולים להשפיע על המחיר שייקבע בסופו של דבר עבור הפעולה.

 

החלפת מסנני מים – אל תתעכבו עם זה

הפעולה של החלפת מסנני מים היא פעולה שדורשת פתרון מידי, בעיקר בגלל הסיבה שהיא פעולה שמעידה על חוסר תקינות. חוסר תקינות ברמה קלה יחסית, עלול להפוך מהר מאוד לחוסר תקינות ברמה בלתי הפיכה, מה שיגרום לטיפול מורכב יותר, ובהתאם גם יקר יותר.

 

החלפת מסנני מים עם אנשי מקצוע איכותיים – הגעתם בדיוק למקום הנכון

אז במקום להתמהמה ולהתחיל להשוות בין עשרות אנשי מקצוע, אנחנו שמחים להעמיד לרשותכם את שירותי החברה שלנו. בין אם תצטרכו החלפת מסנני מים או כל פעולה אחרת, בין אם היא קשורה למסנני מים או שלא, אנחנו כבר נדע כיצד לטפל בבעיה ולמצוא לה פתרון ראוי. כל השירותים שלנו ניתנים תוך שמירה על מחירים הוגנים, שירותיות ברמה סופר גבוהה וכמובן מקצועיות אין סופית, אז קדימה, אנחנו מחכים לדבר איתכם!

 

מחירון החלפת מסנני מים כללי

החלפת מסנני מים מחיר מ-200₪
תיקון מסנני מים מחיר מ-150₪
התקנת מסנני מים מחיר מ-250₪

 

מה היה לנו עד כה?
התקנת מסנני מים

מסנני מים חוללו בזמנו לא פחות ולא יותר ממהפכה בתחום צריכת המים. עד כניסתם אל השוק, אנשים רבים היו תלויים ברכישה של שישיות מים מינרלים

קרא עוד »
תיקון מסנני מים

אחד הדברים הכי נפוצים היום בתחום המים היום הוא מסנני מים. מסנני מים הם שימושיים ביותר עבור כל בית, משרד, מסעדה או כל חלל אחר,

קרא עוד »