התקנת משאבות טבולות

לפעמים נדמה לנו שהעולם פשוט עובד מעצמו, עניינים מתפעלים את עצמם, ואנחנו לא מקדישים יותר מדי מחשבה, ואולי אפילו לא בכלל, בנוגע לאיך הדברים באמת עובדים בפועל.

אם נעצור לרגע את מירוץ החיים ונתבונן מהצד על כל מיני פעולות שנראות לנו מאוד מובנות מאליהן, נגלה שמערכות כמו אינסטלציה, מערכת המים, מערכת החשמל ומערכות נוספות מביאות איתן אין ספור פעולות שמתבצעות על ידי גורמים אנושיים והן על ידי גורמים מכניים. כשמתמקדים יותר בעולם האינסטלציה, מגלים שהתקנת משאבות טבולות היא פעולה שמתבצעת באלפי מבנים ברחבי הארץ, ומיד נכיר אותה קצת יותר מקרוב, אך רגע לפני שנתחיל אנחנו רוצים להזמין אתכם ליצור איתנו קשר ולהנות גם אתם מהתקנת משאבות טבולות מקצועית ויסודית על ידי החברה שלנו.

☑️ התקנת משאבות טבולות באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת משאבות טבולות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

נעים מאוד, אנחנו משאבות טבולות!

אז אי אפשר לדבר על התקנת משאבות טבולות לפני שאנחנו יודעים מי הן ומה תפקידן. אז ככל הנראה לא יצא לכם לראות מעולם משאבות טבולות במציאות, מהסיבה הפשוטה שהן נמצאות מתחת לפני השטח. התקנת משאבות טבולות מתבצעת בתוך בורות הביוב, ולכן מי שזוכה לראות אותן הם רק אינסטלטורים מקצועיים.

משאבות טבולות נמצאות באופן תמידי בתוך נוזלים, ומכאן גם נגזר השם שלהן הכולל את המילה "טבולות" – הן טבולות בנוזלים.

 

מה התפקיד של משאבות טבולות?

התקנת משאבות טבולות נובעת מתוך תפקידן: להזרים את המים אל עבר הצנרת המרכזית. בעת התקנת משאבות טבולות האינסטלטור מחבר אותן ישירות אל הצנרת, ובמידה ומפלס המים גבוה יותר ממה שהוא אמור להיות, וקיים חשש וסיכון להצפה – משאבות טבולות יחלו לבצע את תפקידן. משאבות טבולות מאפשרות מניעה של הצפות, שכן הן דואגות שהמים העודפים יגיעו, גם הם, אל הצנרת המרכזית.

 

אמצעי חשוב בעונת החורף

החורף הישראלי הוא אמנם לא מאוד חורפי ונדיב, אך בהחלט ניתן להבחין בימים שבהם הגשם יורד ללא הפסקה ולא נותן לנו מנוח. מצד אחד מדובר על עניין חיובי ביותר שמסייע לאגם הכנרת להתמלא במים שישרתו אותנו בהמשך, אך מצד שני מערכות הניקוז הישראליות לא תמיד ערוכות ומוכנות לקראת כמויות מים גדולות כמו אלו.

בדיוק בנקודה הזו, התקנת משאבות טבולות הופכת רלוונטית. היות וכל תפקידן של משאבות טבולות הוא להתרכז בניקוז המים העודפים, ברגע שהחורף נותן את אותותיו ומביא איתו את כמויות המים – הן יכולות להיות יעילות, לשנס מותניים ולהיכנס לפעולה.

 

החורף הישראלי הוא קצר, האם בשביל זה יש צורך במכשיר שלם וספציפי?

התקנת משאבות טבולות אמנם שימושית מאוד בימי החורף, אך לא רק בהם. כמו שבוודאי יצא לכם לחוות, או לשמוע על חוויה של אדם שקרוב אליכם – לפעמים מערכת הביוב עולה על גדותיה ולא מסוגלת להתמודד עם כמויות מים שמצטברות מפיצוץ או הצפה. גם במקרים כאלו התקנת משאבות טבולות יכולה לסייע, ולדאוג לכך שכל כמות המים תנוקז כהלכה.

 

התקנת משאבות טבולות – האם לכולם יש בזה צורך?

התקנת משאבות טבולות היא לא צורך הכרחי עבור כל מבנה ומבנה. התקנת משאבות טבולות נערכת בדרך כלל במבנים שנמצאים באיזורים מורכבים מבחינת מיקום הצנרת המרכזית כמו מבנים שנמצאים באיזור הניקוז של הצנרת המרכזית, מבנים שממוקמים לאורך הצנרת המרכזית ועוד, באיזורים שבהם נמצאים בורות ספיגה וכן בבריכות שחייה.

 

אם קיימים בורות ספיגה, בשביל מה צריך גם משאבות טבולות?

התקנת משאבות טבולות שמתבצעת באיזורים שבהם קיימים בורות ספיגה היא לא מיותרת כמו שזה, אולי, נשמע. זה נכון שבורות ספיגה תפקידם, ובכן, לספוג את המים, אבל לפעמים הם לא ממש מספיקים. בורות ספיגה הם אמנם יעילים, אך יש להם טווח ספיגה מקסימלי שברגע שהמים מגיעים אליו – לא יכולה להיספג אליהם כמות מים נוספת.

במקרה הזה, שבו בורות הספיגה מלאים עד אין קץ ואין מקום לכמות מים נוספת – משאבות טבולות נכנסות לפעולה ויכולות לשנע את המים אל עבר הצנרת המרכזית בעצמן.

 

בריכה נקייה

בריכות שחייה מלאות בכמויות גדולות של מים, אך בין אם שמתם לב לכך בעבר ובין אם לא – המים האלו לא נותרים עומדים במקומם. למעשה, מה שקורה הוא שהמים מתחלפים כל הזמן בתנועת יציאה מהבריכה וכניסה אליה בחזרה.

איך זה קורה? משאבות טבולות דואגות לשאוב את המים המלוכלכים מתוך הבריכה אל עבר תהליך של טיהור, ולאחריו – הן מכניסות שוב את המים לבריכה, כשהם נקיים ומטוהרים. במובן הזה, ניתן להגיד בפה מלא שהתקנת משאבות טבולות בבריכות היא ענין של חובה.

 

המחיר של התקנת משאבות טבולות

היות ובחלק מהמקרים, כמו שכבר למדנו, אין מנוס מלבצע התקנת משאבות טבולות – כדאי גם לדעת לקראת מה אתם הולכים כאן מבחינה כלכלית. אז באופן כללי מדובר כאן על מחירים שמתחילים בכ-2,500 ש"ח עבור התקנת משאבות טבולות, כולל מחיר המשאבה עצמה וכולל ההתקנה.

כמובן שהמחיר יכול לעלות בהתאם לסוג המבנה שבו מתבצעת התקנת משאבות טבולות, סוג המשאבה שבה תבחרו להתקנה וגורמים נוספים אחרים.

 

התקנת משאבות טבולות – בחרו אינסטלטור מקצועי ותצמצמו סיכוי לנזקים

התקנת משאבות טבולות צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי שיודע בדיוק מה הוא עושה. בדיוק בשביל זה אנחנו שמחים להציע לכם את עצמנו. חברתנו מספקת שירותי אינסטלציה נרחבים, הכוללים בין היתר התקנת משאבות טבולות. באמצעות שימוש בכלים הכי מתקדמים, שירות סבלני ונעים, מקצועיות מקסימלית וביצועים זריזים, אנחנו מעניקים היום לאלפי לקוחות בארץ שירותי אינסטלציה מגוונים על הצד הטוב והמקצועי ביותר. אז נשתמע, מחכים לכם!

 

מחירון התקנת משאבות טבולות כללי

התקנת משאבות טבולות מחיר מ-2500₪
תיקון משאבות טבולות מחיר מ-500₪
החלפת משאבות טבולות מחיר מ-2000₪

 

מה היה לנו עד כה?
החלפת משאבות טבולות

כמה כיף היה לנו אם היינו יודעים שכל השקעה שאנחנו עושים ברכישת חפץ כזה או אחר, תהיה השקעה שתלווה אותנו לאורך שנים ארוכות? אז נכון

קרא עוד »