הגברת לחץ מים

לו רק הייתה אפשרות, כולנו היינו שמחים שהחיים שלנו יעברו ללא תקלות כלל, ובצורה כמה שיותר זורמת וקולחת. לעומת השאיפות הגבוהות והאופטימיות האלו, המצב בפועל הוא קצת שונה, ולפעמים אנחנו נדרשים להתמודד עם סיטואציות שונות שמביאות אותנו לכדי חיפוש אחר פתרונות אפשריים לכל בעיה. אחת מהבעיות הכי נפוצות כאשר מדברים על בעיות שקשורות במבנים, היא בעיה שקשורה בלחץ מים. לא פעם נדרשת הגברת לחץ מים שתוכל להאיץ את קצב הזרימה ולאפשר אורח חיים תקין בכל מה שקשור בשימוש בברזים בבית, ואם אתם זקוקים להגברת לחץ מים או לכל שירות אינסטלציה אחר – אנחנו שמחים להציע לכם את שירותי האינסטלציה שלנו. צרו איתנו קשר ותוכלו להצטרף גם אתם אל מאגר שלם של לקוחות מרוצים.

☑️ הגברת לחץ מים יעילה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהגברת לחץ מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

"מה זה? מה קרה למים?"

התגובה הראשונית שתצא מאיתנו ברגע שנגלה שקיימת תקלה בברזים שלנו היא תגובה מופתעת שמנסה להבין מה מקור התקלה. את הצורך בהגברת לחץ מים ניתן לזהות בקלות, היות ופתיחת ברז פשוטה ביותר תוכל להעיד על קיומה של תקלה. אם תחשבו על זה, אתם מבלים לא מעט זמן ולא מעט פעמים אל מול הברזים שלכם, בין אם בבית ובין אם במשרד, וברוב המקרים הבילוי הזה מסתיים בהצלחה. ל

עומת זאת, קיימות גם בהחלט פעמים שבהן תפתחו את הברז בשירותים על מנת לשטוף ידיים, או שתיכנסו להתקלח ותפתחו את הברז במקלחת, ותגלו שקצב זרימת המים הוא איטי עד כדי כך שממש לא ניתן להשתמש בו.

 

למה זה קורה?

אז מאיפה נובע הצורך בהגברת לחץ מים, ובעקבות מה מתרחש מצב שבו לחץ מים הוא איטי כל כך? לחץ מים מושפע מהמון גורמים ששייכים לצנרת ולמערכת האינסטלציה כולה. ברגע שהצנרת סתומה או פגומה, היא עלולה להשפיע אנושות על לחץ המים, ולגרום לו או להאט באופן קיצוני או דווקא להתגבר באופן קיצוני.

בשני המקרים מדובר על מצב שבו הברזים הופכים לחסרי יכולת לשרת אותנו כראוי, ולכן יהיה כאן צורך בבדיקת לחץ מים בשלב הראשון. לאחר שתתבצע בדיקת לחץ מים שתנבא תוצאות שיעידו על תקלות כאלו ואחרות, יוכל האינסטלטור לבצע הגברת לחץ מים בהתאם.

 

האם לקרוא לאינסטלטור?

הגברת לחץ מים היא פעולת אינסטלציה שדורשת ידע, מיומנות וכישורים שמאפיינים את האינסטלטורים – הם בעלי המקצוע. קורה כאן בעצם מצב שבו יש צורך ברור בפעולה שתטפל בבעיה, ומי אם לא איש מקצוע כדי לפתור אותה? אז זהו, שלא מעט אנשים לא ממש מתחשבים בגישה הזו, ומנסים לפתור את הבעיות בעצמם. אז איפה בעצם הבעיה כאן?

טיפול לא מקצועי, בין אם במטרה של הגברת לחץ מים ובין אם לכל מטרה אחרת, עלול להזיק למערכת האינסטלציה באופן קיצוני. היות ומדובר כאן על פעולה שדורשת שימוש בכלים מתקדמים, כל שימוש בכלים אחרים ומאולתרים, נקיטה בצעדים לא זהירים ונגיעה במקומות הלא נכונים – עלולים כל אלו לגרום לנזקים הרבה יותר גדולים ממה שהיה קודם לכן.

 

הגברת לחץ מים עלולה להתדרדר

הגברת לחץ מים היא פעולה פשוטה, ולצורך המשל – היא העכבר. לעומת זאת, במידה ותתערבו באופן עצמאי בהגברת לחץ מים ותחליטו לנסות ולבצע את הפעולה הזו בעצמכם, אותו עכבר יהפוך בקלות לפיל. המשמעות של העניין הזה היא משמעות גדולה מאוד – נזק קטן שהופך לנזק גדול יותר, יצריך פתרון הרבה יותר מורכב ומסובך. מדובר כאן גם על שעות עבודה ארוכות יותר, ובהתאם גם על מחיר יקר יותר, וחבל.

 

רגע לפני שמזמינים אינסטלטור – יש משהו שכן תוכלו לעשות בעצמכם

לפני שתתבצע פעולת הגברת לחץ מים, כדאי לבצע פעולה פשוטה שלא תצריך מכם לבצע שום נגיעה או פעולה שקשורה למערכת האינסטלציה. במידה ואתם יודעים היכן נמצא ברז המים הראשי, אתם יכולים לגשת אליו ולבדוק האם הוא סגור או פתוח.

לפעמים אין צורך ממשי בהגברת לחץ מים, אלא פשוט להבחין במצב הברז. במידה והוא סגור – יכול מאוד להיות שמישהו סגר אותו בטעות, ובמידה והוא פתוח – תוכלו להסיק באופן חד משמעי שיש לכם צורך בהזמנת אינסטלטור לפתרון הבעיה.

 

הגברת לחץ מים – אפשרי באמצעות משאבה

אינסטלטור מקצועי יביא איתו משאבה. אותה משאבה תאפשר הגברת לחץ מים במקרים שבהם הדירה שמתמודדת עם לחץ מים נמוך נמצאת בקומה גבוהה, ובדרך כלל הבעיה נובעת מכך שהמים מתקשים לעשות את כל הדרך עד למעלה. המשאבה תוכל לגרום להגברת לחץ מים, ואתם תוכלו להנות מפתרון הבעיה.

 

החלפת פילטר כפתרון להגברת לחץ מים

לעיתים הפילטרים שמחוברים לברזים ולצינורות צוברים לכלוך ואבנית שגורמים להתבלות שלהם. היות ומדובר על גורמים שעלולים להשפיע על לחץ מים, האינסטלטור יוכל להחליף פילטר ולגרום להגברת לחץ מים בהתאם.

 

כמה עולה הגברת לחץ מים על ידי אינסטלטור?

הטווח הכללי של המחירים עבור הגברת לחץ מים הוא טווח שנע בין כ-600 ש"ח לבין כ-1,000 ש"ח. המחיר הסופי ייקבע כתלות במורכבות פתרון הבעיה, אופייה של מערכת האינסטלציה המדוברת ועוד גורמים משתנים נוספים. חשוב לשוחח עם האינסטלטור על הבעיה ולקבל עלות משוערת עבור ביצוע העבודה, על מנת לא להיתקל בסופה בהפתעות בדמות מחירים גבוהים מדי או בעיה שלא נפתרה במלואה.

 

רוצים להבטיח שהבעיה שלכם תטופל כהלכה? בשביל זה בדיוק אנחנו כאן

חברתנו מציעה שירותי אינסטלציה הן במובן של הגברת לחץ מים והן בעוד עשרות מובנים אחרים. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל מעגל הלקוחות שלנו ולהנות גם בעצמכם משירותי אינסטלציה ברמה הגבוהה ביותר בארץ. נדבר בקרוב!

 

 

מחירון בדיקת לחץ מים כללי

הגברת לחץ מים מחיר מ-600₪
בדיקת לחץ מים מחיר מ-130₪
אינסטלציה סניטרית מחיר מ-350₪

 

מה היה לנו עד כה?
בדיקת לחץ מים

דמיינו לכם שהיינו אומרים לכם שמהיום והלאה זרם המים במקלחת שלכם יהיה הכי חזק שיש. דמיינו רחיצת כלים עם זרימת מים מטורפת שמתיזה טיפות מים

קרא עוד »