כיצד נקבע מחיר העבודה של אינסטלטור?

בתור בעלי דירה או שוכרים תלוי בחוזה יוצא להזמין אינסטלטור לא מעט פעמים לתיקונים והתקנות שונות, מערכת המים הינה מערכת שלא תמיד קל להתעסק בה לבד ולכן תיקונים רבים מצריכים הזמנה של איש מקצוע. איך נקבע מחיר העבודה שלו?

 

איפה מוצאים אינסטלטור?

מציאת אינסטלטור מומלץ בירושלים או בכל עיר אחרת יכולה להתבצע ללא שום בעיה, תוכלו למצוא כאן באתר של פייפר פורטל האינסטלציה. כשאתם מחפשים אינסטלטור לביצוע תיקונים שונים בבית אם אינם דחופים מאוד שווה להשקיע בהשוואת מחירים וסקר שוק על מנת שתוכלו להבין את חומרת הבעיה שאתם עומדים מולה ומה התשלום הממוצע עבור תיקון כך תוכלו להרגיש שלא עוקצים אתכם ושאתם מבינים על מה מדובר.

 

איך משתנה מחיר העבודה של האינסטלטור?

  1. סוג העבודה הנדרשת – הפרמטר שמשפיע על רוב השינוי במחיר היא סוג העבודה שיש לבצע, לכל עבודה יש עלות בסיסית שנגזרת משימוש בחומרים מסוימים, מורכבות הגישה על מיקום הבעיה והזמן שיש להשקיע עבור התיקון. בהמשך תוכלו למצוא מחירון מפורט של תיקונים שונים ועלותם הבסיסית כך שתוכלו לקבל מושג על טווח המחירים שעליכם לשלם.
  2. מחיר עולה ויורד על פי וותק ומיומנות – כל איש מקצוע יכול לאפשר לעצמו לגבות מחיר שונה כאשר אינסטלטורים מיומנים ומנוסים בעלי שם באזור העבודה שלהם יהיו מבוקשים ולכן יוכלו לדרוש מחירים גבוהים יותר מול אינסטלטורים בתחילת הדרך שיגבו מחירים נמוכים יותר על מנת להכנס לאט לאט לתחום.
  3. מועד התיקון – מועד התיקון ישפיע באופן ישיר על המחיר, אם הוא יגיע בשעות הפעילות המחיר יהיה קרוב יותר לעלות הבסיסית של התיקון בעוד שביום שבת או שעות לילה עבור בעיה דחופה כנראה תשלמו יותר עבור התיקון.
  4. עלות חלקי חילוף – בתקלות רבות הפתרון יהיה כולל חלקי חילוף בין אם זו רצועה שנקרעה, צינור שהתבלה וכו', עלות המוצר החדש כמובן תשפיע על מחיר התיקון. תוכלו לוודא עם האינסטלטור היכן הוא רוכש את חלקי החילוף והאם זה העלות הטובה ביותר.

 

מחירון של תקלות בסיסיות בצנרת והתקנות אינסטלציה

  1. מחיר ביקור אינסטלטור – מחיר של ביקור בלבד ללא תיקון משמעותי יהיה בין 150 ל 250 שקלים.
  2. פתיחת סתימה רגילה במטבח – 250 – 400 שקלים.
  3. פתיחת סתימה במקלחון – 300 – 500 שקלים.
  4. התקנת אסלה – 450 – 650 שקלים.
  5. הוספת נקודת מים חדשה במרפסת – 700 – 900 שקלים.
  6. התקנת מסנן מים במטבח – 300 – 500 שקלים.
  7. החלפת כיור מטבח – 500 – 700 שקלים להתקנה בלבד.

 

לסיכום,

מחיר העבודה של האינסטלציה ייקבע על פי פרמטרים שונים, תוכלו למצוא לא מעט אינסטלטורים הגונים מבחינת מחירים שיסבירו לכם את העלות של הדברים כך שתוכלו למצוא את ההיגיון, חשוב לבצע סקר שוק ואכן לוודא שאתם משלמים את המחיר הנכון עבור השירות הניתן.

עבודת שרברב

 

עבודת שרברב
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »