תיקון ברז דולף

מחפשים תיקון ברז דולף? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

לא פעם יוצא לנו להיעצר למשמע צליל טיפות. לפעמים מקור צליל הטיפות הזה הוא בגשם המטפטף בחוץ, אך לפעמים הצליל הזה מושך את תשומת לבנו באופן קצת יותר ממוקד. הצליל הזה, כאשר הוא לא קשור לטיפות הגשם, קשור למקור אחד בלבד – הברזים בבית שלכם.

ברז דולף הוא אחד מהדברים שהכי דחוף וכדאי לטפל בהם במהרה, משתי סיבות פשוטות – הראשונה היא בזבוז המים והשנייה היא מניעת נזק גדול יותר. אם כך, תיקון ברז דולף הוא הפעולה שאותה תצטרכו לבצע, אבל אתם ממש לא צריכים לבצע אותה לבד. במידה ואתם זקוקים לתיקון ברז דולף, אנחנו מחכים לטלפון מכם על מנת שנוכל להגיע ולסייע לכם בפתרון הבעיה כמה שיותר מהר.

☑️ תיקון ברז דולף בצורה מקצועית ויעילה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בברזים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

הבעיה הזו לא עובדת בהתאם ללוח הזמנים שלכם

אם מתמזל מזלנו, בעיות שונות שקשורות בעולם האינסטלציה או בכל עולם אחר צצות בפנינו כאשר אנחנו נמצאים בבית ולאורך שעות היום. מדובר על בעיות ש"באות לקראתנו" מבחינת לוח הזמנים, ומאפשרות לנו להתמודד איתן באותו הרגע. לצד בעיות כאלו, קיימות גם בעיות שבוחרות לצוץ דווקא כשאנחנו לא בבית, או כאשר מגיעה כבר שעת לילה מאוחרת.

כמו כל הבעיות הקיימות, גם ברז דולף היא בעיה שלא מתאימה את עצמה אלינו, ולכן כדאי שתכירו שהיא עלולה להתרחש בכל רגע. אז לא, אין כאן שום צורך להיות חרדים ולהסתכל באופן תדיר על הברז ולוודא שהוא לא דולף, אבל בהחלט כדאי לשים לב לעניין הזה.

הבעיה הזו לא עובדת בהתאם ללוח הזמנים שלכם

 

תיקון ברז דולף – האם זה יכול לקרות בכל מקום?

נהוג לחשוב שצרכים כמו תיקון ברז דולף מאפיינים, בעיקר, בניינים ישנים יותר. בין אם מדובר על בנייני מגורים, בנייני משרדים או בניינים אחרים – כאשר מדובר על בניינים ישנים יותר מדובר גם על תשתיות ישנות יותר, צנרות שחוקות יותר וברזים שעומדים במקומם כבר לאורך המון זמן. העניין הזה הוא אמנם נכון מצד אחד, מצד שני תיקון ברז דולף מאפיין סוגי מבנים נוספים, ולמה?

תיקון ברז דולף הוא צורך בסיסי שמתעורר כאשר הברז שלכם מטפטף בלי סיבה נגלית לעין. הידית סגורה עד הסוף ומבחוץ נראה שהכל אמור להיות תקין. מה שכן, מערכת הברז הפנימית מכילה כל מיני גומיות וצינורות שעלולים להיפגם מבפנים, ואז תיקון ברז דולף יכול לצוץ גם בבית הכי חדש שיש. זה כנראה פחות סביר, אבל זה בהחלט עלול לקרות.

תיקון ברז דולף – האם זה יכול לקרות בכל מקום?

 

כשאנחנו מדברים על בזבוז מים – אנחנו מדברים על בזבוז מים אדיר

במידה ואתם זקוקים לתיקון ברז דולף, בוודאי אתם תוהים למה העניין הזה צריך להיעשות כמה שיותר מהר. אז לא, אמנם לא מדובר כאן על עניין של חיים ומוות, אבל בהחלט מדובר כאן על עניין קריטי וחשוב, במיוחד במדינה כמו שלנו.

מדינת ישראל מתמודדת כבר שנים עם מצוקת מים גדולה, ומדי חורף אנחנו מפללים לירידת גשמים גדולה שתעלה עוד קצת את מפלסה של הכנרת. בינתיים, כל טיפה חשובה, ואיפה שאפשר לחסוך – כדאי לעשות זאת. תיקון ברז דולף יכול למנוע דליפה של כ-3 ליטר מים ביום. קחו את המספר הזה, תכפילו אותו במספר הברזים שעלולים לדלוף והנה לכם כמויות מים אדירות שפשוט חבל עליהן.

כשאנחנו מדברים על בזבוז מים – אנחנו מדברים על בזבוז מים אדיר

 

למה ברזים דולפים? כמה סיבות אפשריות

הצורך בתיקון ברז דולף מתעורר מכמה וכמה סיבות. ראשית, הברז מביא איתו גומיית אטם שעלולה להישחק, להיקרע או להתפורר. הגומייה הזו אחראית על תפקיד חשוב בתפקוד הברז, ולכן כאשר היא לא מתפקדת – ברוב המקרים יהיה צורך בתיקון ברז דולף.

סיבה נוספת היא ידיות הברז. לפעמים זה נראה שסגרנו את ידיות הברז עד הסוף, וכשאנחנו מוודאים את זה אנחנו מגלים שאכן כך הדבר, אולם בכל אופן המים ממשיכים לטפטף. בעיות שמקורן בידיות הברז הן בעיות נפוצות ביותר, והן מעידות בדרך כלל על הצטברות של אבנית בידיות, על צירים משוחררים או הופעת חלודה שמכרסמת אט אט בידיות ופוגעת בתפקודן.

למה ברזים דולפים? כמה סיבות אפשריות

 

המים דולפים מכל מיני מקומות – תיקון ברז דולף יוכל למנוע את הסיטואציה הזו

לא תמיד דליפת המים תהיה מפתח הברז. לפעמים דליפת המים תהיה מאיזור הידיות, או מאיזור החיבור בין צוואר לגוף הברז. לכן, כאשר אתם שומעים את המים מטפטפים, כדאי מאוד לבחון את הברז כולו, ולא להניח שרק טפטוף מים מהפיה המרכזית הוא טפטוף שמעיד על הצורך בתיקון ברז דולף.

 

קריאה לאינסטלטור לביצוע תיקון ברז דולף – כי חבל שתתמודדו עם זה לבד

היות והברז הוא חפץ עדין כל כך שמחובר למערכות עדינות וצינורות מים, כדאי מאוד לא לבצע תיקון ברז דולף בעצמכם. האינסטלטור שלו תקראו יגיע עם מגוון כלים ענק שיוכל לסייע לו הן באבחון הבעיה והן בתיקונה, והוא יעשה זאת תוך שמירה על מקצועיות מקסימלית, זהירות ושירות איכותי.

היות ומדובר על מערכת עדינה כל כך, תיקון ברז דולף באופן עצמאי עלול לגרום לבעיה להתפתח אפילו יותר ממה שהיא כבר הייתה, ולכן לא כדאי לקחת כאן סיכונים מיותרים.

קריאה לאינסטלטור לביצוע תיקון ברז דולף – כי חבל שתתמודדו עם זה לבד

 

כמה עולה תיקון ברז דולף?

תיקון ברז דולף הוא עבודת אינסטלציה פשוטה יחסית, כמובן כאשר מדובר על אינסטלטור שיודע מה הוא עושה ומתמודד עם הבעיה ביעילות. טווח המחירים עבור תיקון ברז דולף עומד על בין 150 ש"ח ל-350 ש"ח, בהתאם להיקף הפגיעה.

 

צריכים תיקון ברז דולף? אנחנו בדרך

זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר ולעדכן אותנו עם איזו בעיה בדיוק אתם מתמודדים. עם שירות נהדר, מקצועיות אין סופית ומחירים הוגנים, אנחנו מבטיחים לפתור לכם כל בעיה באשר היא, וכמה שיותר מהר.

צריכים תיקון ברז דולף? אנחנו בדרך

 

מחירון תיקון ברז דולף כללי

תיקון ברז דולף מחיר מ-150₪
תיקון ברזים מחיר מ-300₪
התקנת ברזים מחיר מ-520₪

 

מה היה לנו עד כה?
החלפת ברזים

מחפשים החלפת ברזים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור

קרא עוד »
התקנת ברזים

מחפשים התקנת ברזים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור

קרא עוד »
תיקון ברזים

מחפשים תיקון ברזים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור

קרא עוד »