5 סוגי ביוביות שחובה להכיר לפני שמזמינים

ישנם דברים שגם האינסטלטור הכי טוב לא יכול לפתור בלי ביובית ולכן ישנן חברות ביובית שנותנות שירות בדיוק לדברים האלה, כמו: ניקוי יסודי של שורשים במערכת הביוב ופתיחת סתימות שורשים בעזרת רובוט

מיוחד או שאיבת הצפות, שמנים ובורות ספיגה. כל אלו הם רק חלק משירותי ביובית שקיימים היום ובנוסף, ישנם סוגי ביובית שונים.

 

שירותי ביובית שונים וסוגי ביוביות

ישנם סוגים שונים של ביוביות על מנת לבצע שירותים שונים ולתת מענה למגוון בעיות, למשל: ביובית חירום לטיפול בסתימה פתאומית, ביובית נמוכה לשימוש בחניונים תת קרקעיים של מבנים שונים, ביובית לצילום מערכת צינורות ביוב לאיתור תקלות, פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה, פינוי שפכים או שמן, שאיבת מים, שומן או בור ספיגה. בנוסף, ישנן גם ביוביות לפי משקל בהתאם למערכת הצינורת, החל מעסקים קטנים ועד מפעלים תעשייתיים. היכנסו לאתר של רז ביובית והתרשמו מהסוגים השונים לפני שאתם מזמינים ביובית.

 

שירותים נוספים

בעזרת שירותי ביובית ניתן לבצע שירותים שונים כמו: לפתוח סתימות במערכת הביוב, לצלם את מערכת קווי הביוב והצנרת הפנימית כדי לאתר את מקור הסתימה, לבצע שאיבות ביוב במקרים של הצפות וגם לנקות ולשטוף את המרזבים כאשר מומלץ לעשות זאת כחלק מהתחזוקה השוטפת של המערכת כדי למנוע נזקים, הצפות, רטיבות ולפני חודשי החורף.

 

ביובית או אינסטלטור

אינסטלטור מבצע טיפול, תחזוקה ותיקון של צנרת ואם הוא בעל ציוד מתקדם אז הוא פותר הרבה בעיות, אך אם הסתימה היא חוזרת או שיש הצפה במקום ללא גישה וצריך לשאוב כמות גדולה של מי ביוב אז כדאי להזמין ביובית. בנוסף, כדאי גם להשתמש בביובית כדי לפתוח סתימות בביוב לפני שמשפצים או נכנסים לבית חדש. אם אתם עדיין מתלבטים, תבינו קודם את מקור הבעיה, כאשר, אם מדובר בצנרת הפרטית של הבית והבעיה היא נקודתית אז תזמינו אינסטלטור אך אם המקור הוא בצנרת של הבניין המשותף אז תזמינו ביובית וכמובן שאם התקלה היא ברחוב, האחריות היא של העירייה להזמין ביובית.

 

בעיות נפוצות בצנרת הביוב

הבעיה הנפוצה ביותר גם בבתים ובניינים היא סתימה בצנרת שנוצרת בדרך כלל מהשלכת פסולת מזיקה לאסלה כמו מגבונים או מוצרי הגיינה אישיים. את הסתימה אפשר לפתוח עם פומפה, אינסטלטור או ביובית בסתימה חוזרת שמקורה מהמערכת. בעיה נוספת היא נזילות מצינורת או הצפות של מי גשמים למשל. לבסוף בעיה של לחץ מים נמוך שגורמת לזרם חלש בברזים בבית.

 

לסיכום

כדאי מאד לבצ תחזוקה שוטפת של המערכת ביוב כדי למנוע סתימות והצפות מבעוד מועד. ביום יום, אל תשליכו לאסלה חומרים שלא מתכלים ותנקו באופן תדיר את השערות באמבטיה ובכיור. בכניסה לבית חדש או לפני שיפוץ תזמינו ביובית לצלם את המערכת ולאתר סתימות ולפתוח ולנקות את כל הצנרת.

 

פתח של ביוב

טכנאי
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »