התקנת מסנני מים

מסנני מים חוללו בזמנו לא פחות ולא יותר ממהפכה בתחום צריכת המים. עד כניסתם אל השוק, אנשים רבים היו תלויים ברכישה של שישיות מים מינרלים או שימוש במי ברז בתור מי שתיה.

מדובר היה על תקופה שבה לא הייתה שום אלטרנטיבה הגיונית לקבלת מי שתייה צלולים וזכים, ולכן אנשים רבים מצאו את עצמם סוחבים מדי שבוע עשרות ליטרים של מים, בין אם לבית שבו הם מתגוררים ובין אם למשרד שבו הם עובדים. לעומת זאת, כאשר נכנסו מסנני מים אל השוק, אלפי אנשים נהרו לכיוון ההתקנה שלהם. התקנת מסנני מים היא פעולה רלוונטית עד היום, ואם אתם מעוניינים בה – אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ונגיע אליכם לביצועה.

☑️ התקנת מסנני מים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת מסנני מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מסנני מים – מי, מה, מו?

אז למה התקנת מסנני מים מוגדרת בתור מהפכה גדולה כל כך? אם עוד לא יצא לכם להתנסות בהם, אנחנו כאן כדי להסביר לכם את הכל. מסנני מים הם בעצם האפשרות היחידה שלכם להנות ממי ברז שעוברים סינון ומוגשים לכם בתור מי שתייה נהדרים.

התהליך שהמים עוברים הוא פשוט – מסנני המים שנמצאים בתוך המכשיר מקבלים את המים ומעבירים אותם דרך פילטר. הפילטר תפקידו מרכזי וחשוב – להפריד את המים ממגוון החומרים שמתערבבים בתוכם, ולמעשה לאפשר לכם להנות מכוס שתייה שכולה מים מסוננים.

 

מסנני מים – יתרונות כלכליים לצד יתרונות בריאותיים

ברגע הזה נשאלת השאלה מדוע לבחור דווקא במסנני מים, ולא להמשיך ולהיעזר בפתרונות אחרים כמו מים מינרלים. מדובר כאן על שני יתרונות בולטים שכוללים בתוכם גם את הפן הכלכלי וגם את הפן הבריאותי. בכל הנוגע למים מינרלים, מחקרים הראו לא פעם שהשימוש בבקבוקי פלסטיק על מנת להגיש מים מינרלים פוגם באיכות המים, ושהפלסטיק מפריש אי אילו חומרים שמשפיעים על הרכבם.

עם מסנני מים אין כאן אף נגיעה בשום חומר חיצוני אחר – ואתם מקבלים כאן מים שזורמים ישירות מהברז, עוברים דרך הפילטר, ומוגשים לכם. פשוט וטעים, עד כדי כך. לצד היתרון הזה, מדובר כאן גם על יתרון כלכלי בולט.

עבור קבלת מים מינרלים תצטרכו להיפרד בכל חודש ממאות שקלים, כדי לקבל כמות מים שתספיק לכם לתקופת זמן ארוכה. לעומת זאת, שימוש במסנני מים מאפשר לכם שימוש בלתי מוגבל במים שגם ככה זורמים בצנרת הבית או המשרד שלכם, ולכן כל מה שתצטרכו לשלם עליו כאן הוא המתקן בלבד.

 

ויש גם יתרון שקשור באיכות הסביבה

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לנושא של איכות הסביבה. נעשים מאמצים אדירים בקרב האנושות לצמצום בשימוש בפלסטיק, כמו גם ניסיון להפחית כמה שיותר את השימוש בציוד חד פעמי מכל סוג שהוא.

מסנני מים במובן הזה הם פתרון לא פחות ממושלם, שכן הם לא מצריכים שינוע של המים בכל כלי פלסטיק כזה או אחר. העניין הזה תורם באופן ישיר וברור לשמירה על איכות הסביבה, ומי מאיתנו לא היה רוצה להפוך את אורח החיים שלו לירוק ומתחשב יותר?

 

התקנת מסנני מים – פעולה פשוטה שתאפשר לכם שימוש במים מעולים

התקנת מסנני מים היא פעולה שלא דורשת הרבה זמן או מאמצים. אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע התקנת מסנני מים יכולים לסיים את ביצוע הפעולה תוך דקות אחדות בלבד, ומאותו רגע אתם תוכלו להתחיל את השימוש בהם.

לצד הפשטות והקלות שבה, התקנת מסנני מים כרוכה בחיבור המתקן למערכת המים שנמצאת בחלל, ולכן היא דורשת ידע ומקצועיות רבים.

 

התקנת מסנני מים באופן עצמאי לעומת התקנת מסנני מים בעזרת איש מקצוע

אותם ידע ומקצועיות יכולים לשמש את איש המקצוע בעת שהוא מחבר את המתקן למערכת המים, ולכן ללא הידע והמקצועיות הללו עלול להיגרם נזק גדול הן למתקן והן למערכת המים. התקנת מסנני מים באופן עצמאי, במקרה כזה, הופכת לעניין לא רלוונטי – אז חבל להסתבך איתו ולגרום לנזקים וצרות.

 

התקנת מסנני מים – איך שתרצו, איפה שתרצו

התקנת מסנני מים יכולה להגיע היום במגוון רחב של צורות. תוכלו להנות כאן מברז בודד שיוצב על יד ברז המטבח, והוא יוכל לשמש למזיגת מים מסוננים קרים בלבד, אך בהחלט תוכלו לבחור גם במסנני מים מתקדמים יותר, שיאפשרו גם מזיגה של מים מסוננים חמים, מים מסוננים פושרים, מים בכמות של כד משפחתי או מים בכמות של כוס אחת – בלחיצת כפתור בודדת.

 

מחירים

התקנת מסנני מים מביאה איתה מחירים נוחים לכל כיס. העלות של התקנת מסנני מים תעמוד בדרך כלל על בין 250 ש"ח לבין 700 ש"ח, והיא יכולה לשמש אתכם לאורך שנים רבות וטובות. היות ומדובר על נוסחה מוצלחת במיוחד של עלות מול תועלת, רבים האנשים שכבר הזמינו לעצמם התקנת מסנני מים, ואליהם מתווספים מדי שנה עוד ועוד אנשים. 

 

עכשיו הגיע התור שלכם להנות

כל רגע שבו אין לכם עדיין מסנני מים הוא רגע מבוזבז. חשבו כמה אנרגיות אתם משקיעים בקניית המים המינרלים, הסחיבה שלהם הביתה והמחיר הגבוה שהם גובים מכם. בנוסף, חשבו על כמות הפעמים שבה הייתם צריכים להתמודד עם משפטים כמו "אבא, אמא, נגמרו המים!", ולא היה לכם פתרון זמין לעניין. כל אלו יכולים להיפתר עוד היום עם התקנת מסנני מים.

אם החלטתם שזהו הפתרון המושלם גם עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון ולבקש את השירות מאחד מהנציגים שלנו. אנשי המקצוע של חברתנו ידאגו להגיע אליכם עם מיטב הכלים לביצוע התקנת מסנני מים, אז אתם מוזמנים להכין את כל הכוסות והכדים – אנחנו בדרך!

 

מחירון התקנת מסנני מים כללי

התקנת מסנני מים מחיר מ-250₪
תיקון מסנני מים מחיר מ-150₪
החלפת מסנני מים מחיר מ-200₪

מה היה לנו עד כה?
החלפת מסנני מים

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדברים האלו ששוכבים אצלו בבית אבל כבר ממש לא מתפקדים כמו פעם. הטלוויזיה החל מווליום מספר 22 מתחילה להשמיע

קרא עוד »
תיקון מסנני מים

אחד הדברים הכי נפוצים היום בתחום המים היום הוא מסנני מים. מסנני מים הם שימושיים ביותר עבור כל בית, משרד, מסעדה או כל חלל אחר,

קרא עוד »