טיפים לייבוש תת רצפתי בצורה נכונה

הרצפה שלכם מתנפחת מעט? יש ריח מוזר של עובש? קצוות הריצוף נראות מוזר? כנראה שיש לכם מין מתחת לרצפות – או בשפה המקצועית "מים כלואים".

אל דאגה זה יכול לקרות לכל אחד ויש טכנולוגיות חדשניות שיפתרו את הבעיה בקלות אז תנשמו עמוק ותפנו לחברה מקצועית שעוסקת בתחום.

חשוב לציין שהפנייה צריכה להיעשות בהקדם על מנת שלא תזיקו לבית שלכם ולבריאות שלכם.

למה לבריאות? כי רטיבות ועובש עלולים להיות סכנה בריאותית של ממש אם נחשפים אליהם לאורך זמן – כפי שקורה אם יש לכם עובש בבית.

אז עשו לעצמכם טובה והזמינו חברה מקצועית והיפטרו מהנזילה הזאת אחת ולתמיד.

 

 

איך מייבשים מתחת לרצפה?

כיום יש מגוון אפשרויות. ראשית ניתן לקדוח בצורה מזערית מאוז שמספיקה לשאיבת מים ולא פוגעת במראה הרצפות. זו שיטה יעילה ונוחה שתגרום לעובדים לסיים את עבודתם במהירות כי המים יישאבו לצינורות ממש מהר ברגע שקודחים להם חור לצאת ממנו. השיטה השנייה לוקחת יותר זמן והיא מתאימה לבתים שלא רוצים קדוח אפילו חור פצפון ברצפות שלהם. אם גם אתם לא רוצים הקידוח יעשה בצורה לא נראית מקצוות הריצוף והשאיבה תהיה איטית יותר. כמו כן, ניתן להשתמש בחריצי רובה לשם משימה זו. לחברה מקצועית שתיתן לכם שירות נעים ותביא לסיום של התופעה הלא נעימה הזו – אינפרטק

 

 

איך לבחור חברה לייבוש תת רצפתי?

  1. המלצות – אתם חייבים לבחור חברה מומלצת, אינפרטק למשל. חברה שהלקוחות שלה מרוצים היא חברה טובה, ולהיפך. אם אתם רוצים לבחור טוב וללכת על בטוח הסתכלו על המלצות באתר או בקשו לדבר עם לקוחות קודמים.
  2. בחרו חברה שגרה באזור שלכם. הן בשביל לחסוך את התשלום לדלק של איש המקצוע והן בשביל שתגיע במהירות במידת הצורך.
  3. בצעו השוואה בין האתרים השונים על פי קריטריונים שחשובים לכם – מחיר, מהירות שירות, איכות שירות ועוד. האינטרנט הוא כלי מצוין לעריכת השוואה וכדאי שתשתמשו בו.
  4. ודאו שהחברה משתמשת במכשירי ספיגת מים כי הצינורות לא ישאבו את כל המים שנמצאים מתחת לרצפות שלכם.
  5. ודאו מראש שנעשתה בדיקה האם יש רטיבות פנימית כדי שלא יבצעו את העבודה סם ואתם לא תוציאו כסף לשווא.
  6. אם יש לכם חברה שאתם מכירים ומרוצים ממנה תוכלו לבחור בה בביטחון כי חברה שאתם מכירים תרצה להעניק לכם שירות טוב כדי שתמשיכו להזמין דרכה.

 

סיכום

נוזלים שנמצאים מתחת לרצפות עלולים לפגוע באסתטיקה של הבית ובבריאות שלכם. אל תקלו ראש בנושא זה ופנו לחברה מקצועית ומנוסה עוד היום – שאיבת המים אינה סובלת דיחוי. בחרו בחברה מנוסה, מומלצת שמשתמשת בכלים החדשניים ולא תפגע ברצפה שלכם מעבר לדרוש. שמרו על הבית שלכם ועל הבריאות והזמינו חברה טובה.

 

מפצל

מכשיר שאיבה
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »