איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב

מחפשים איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

"כן היו אלה ימים טובים, כמו שאומרים האופטימיים", שרים נורית גלרון ושלמה ארצי בשירם "המיסטיקנים הסינים", ונזכרים בימים טובים שהיו פעם. אם נסתכל על הימים של פעם בתחום האינסטלציה, נגלה ימים קשוחים במיוחד שבהם עבודות אינסטלציה שונות הצריכו מגוון רחב של פעולות, לא מאוד סטריליות, על מנת שיתאפשר לאינסטלטורים לבצע איתור נזילות יעיל ומקצועי.

הימים האלו נמצאים היום מאחורינו, וכיום קיימות כמה וכמה שיטות לאיתור נזילות גם מבלי שהאינסטלטור יצטרך להשתחל אל תוך צנרת הביוב ולבצע איתור נזילות מקרוב. איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב היא היום אחת מהשיטות היותר מוכרות ונפוצות בשוק האינסטלציה, ואם אתם זקוקים לשימוש בה – צרו איתנו קשר בהקדם ונגיע עד אליכם.

☑️ איתור נזילות מקצועי באמצעות מצלמת ביוב.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים באיתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

"תעשו לי טובה, אני לא צריך את כל ההמצאות האלה"

אתם מכירים את המבוגרים האלו שמקובעים על השיטות הישנות של פעם? הם עדיין אוהבים ללכת לסנדלר השכונתי, לתופרת שהכירו בשנות ה-60 ולחייט, וממש לא מדברת אליהם כל הקדמה הזו. אלו בדיוק אותם אנשים שכאשר האינסטלטור יגיע אליהם, הם יופתעו שהוא לא שובר להם את הקיר על מנת לבצע איתור נזילות, אבל היום – אין כל צורך להשתמש בשיטה המיושנת הזו.

איתור נזילות היום הוא פשוט הרבה יותר מאשר אי פעם. עם התפתחות הטכנולוגיה, שהשפיעה על תחומים רבים וביניהם כמובן גם תחום האינסטלציה, נכנסו לשוק המון שיטות לאיתור נזילות מקצועי ויעיל, ובעיקר כזה שלא מצריך כל בלאגן מסוג זה או אחר.

 

איתור נזילות מתקדם, יעיל, איכותי ופשוט לשימוש

כן, תשכחו כאן מכלי העבודה שמשמשים לשבירת קירות – איתור נזילות ממש לא זקוקה להם. איתור נזילות היא מתקדמת מאוד ולא מציבה את האינסטלטור בפני כניסה פיזית לתוך הביוב על מנת לאתר את הנזילה, להיפך – היא משאירה אותו נקי ויבש מחוץ לביוב. אז איך זה קורה בפועל? בואו נבדוק ביחד.

 

הצצה פנימה אל תוך העולם של איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב

אז איך כל העניין הזה עובד? מדובר כאן על מכשיר שמכיל מצלמה גמישה בעלת יכולת סיבוב של 360 מעלות, כלומר יש באפשרותה להציג בפני האינסטלטור את התמונה המלאה של מה שמתרחש בתוך הביוב. המכשיר מגיע לכל האיזורים, מהאיזורים הפשוטים ביותר ועד האיזורים המורכבים והקשים יותר, ויש לו יכולת תמרון גבוהה בכל זווית וזווית. את המכשיר מחדיר האינסטלטור לתוך האיזור החשוד בנזילה – ביוב, מרזב ועוד, ולמעשה משדר באמצעות המצלמה את מה שקורה בפנים על גבי צג קטן שמצורף למכשיר.

 

מה אפשר לגלות באמצעות מצלמת ביוב?

מצלמת הביוב מאפשרת לאינסטלטור לבצע איתור נזילות על ידי גילוי של חורים, סדקים, סתימות, חפצים זרים שנמצאים בתוך מערכת הביוב או הניקוז, ובעיות נוספות אשר קיימות בפנים. לולא מצלמת הביוב אתם רק יכולים לתאר לעצמכם כמה העבודה של האינסטלטור הייתה סיזיפית ומלוכלכת יותר.

 

האם יש לאיתור נזילות זה יתרון על פני שיטות אחרות?

איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב נחשבת לאחת השיטות הנוחות ביותר עבור האינסטלטור. הוא אמנם יבצע לפני כן ניקוי ושאיבת של האיזור, על מנת שמצלמת הביוב אכן תוכל לחדור פנימה אל תוך הצינור או הביוב, אולם העבודה הזו עדיפה יותר על פני שיטות העבר. שיטת איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב כבר הוכיחה את עצמה אלפי פעמים בתור יעילה ביותר, ועל כן היא ממשיכה לשמש את האינסטלטורים במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל.

 

האם כל העניין הזה הוא דחוף או שאפשר להמתין איתו כמה ימים?

אז תראו, מדובר כאן על אחת השאלות הנפוצות ביותר ולא בכדי. מטבענו אנחנו יצורים דחייניים, ועם הזמן הפכנו את המשפט "למה לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום?" למשפט "למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר?". בחלק מהמקרים המשפט הזה יכול לתפוס ולא להזיק לכם, למשל במידה והטלוויזיה שלכם התקלקלה וזקוקה לתיקון – לא יקרה שום דבר מיוחד אם היא תמתין כמה ימים. לעומת זאת, המתנה עם איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב או בכלל עלולה להיות לא פחות מהרסנית. למה? בואו נראה.

 

לא תטפלו בבעיה? היא עלולה להתפתח, ויש לעניין הזה לא מעט השלכות

במידה ולא תבצעו איתור נזילות מהיר ומידי, עם רגע גילוי הבעיה, אתם עלולים להציב את עצמכם בפני סכנה אמיתית, ולמה? פשוט מאוד – מדובר כאן על בעיה שאם לא תטפלו בה בזמן עלולה ללכת ולהתפתח, להבדיל מאותה טלוויזיה שהזכרנו כאן למעלה. ללכת ולהתפתח במשמעות של עולם האינסטלציה אומר בעצם ללכת ולהיסתם עוד יותר, להקריש ואולי אפילו לגרום לפיצוץ בצנרת. המשמעות של העניין הזה מתחלקת לכמה חלקים: החלק הכלכלי והחלק של אורח החיים שלכם.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב – איך החלק הכלכלי בא לידי ביטוי?

באשר לחלק הכלכלי של איתור נזילות זה, ככל שתקדימו לטפל בבעיה כך המחיר בגין ביצועה יהיה נמוך יותר. מדברים כאן על טווח שנע בין 500 ש"ח ל-1,500 ש"ח, ומשום שמדובר על טווח מחירים באמת גדול – ככל שתתעכבו איתו, כך הוא עלול להגיע לטווחים הגבוהים יותר של המחיר.

 

אורח החיים שלכם לא צריך להיפגע בגלל שהתמהמהתם עם הטיפול

דבר נוסף שעלול לקרות בעקבות התמהמהות עם הנושא הזה הוא פשוט פגיעה אנושה באורח החיים התקין שלכם. פיצוץ בצנרת עלול להוביל למעבר למגורים במקום אחר עד אשר העניין יטופל, וזה ממש לא מצב אידיאלי עבור אף אחד. אז במקום להתמהמה – צלצלו אלינו עוד היום ונספק לכם שירותי אינסטלציה מעולים בהקדם!

 

מחירון איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב כללי

איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב מחיר מ-500₪
איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
איתור נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?
איתור נזילות בצנרת המים

מחפשים איתור נזילות בצנרת המים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »