פתיחת סתימה בביוב

פעמים רבות אנחנו שומעים את המילה "ביוב" אבל לא יודעים בדיוק מה היא אומרת, ועד כמה התפקיד של הביוב הוא חשוב בחיינו. יצא לכם פעם לחשוב לאן מתנקזות כמויות המים שבהן אתם משתמשים לאורך היום? יצא לכם פעם לחשוב איך מערכת הביוב עובדת בצורה כל כך יעילה מבלי לעלות על גדותיה? כנראה שביום יום שלכם אתם לא בדיוק מתעסקים בזה, אבל ברגע שתיווצר סתימה שגורמת להצפה – אתם כבר תדעו בדיוק מה החשיבות של העניין הזה. פתיחת סתימה בביוב היא עניין קריטי ודחוף, ואם אתם זקוקים לשירות מהסוג הזה – צרו איתנו קשר בהקדם ונוכל לסייע.

☑️ פתיחת סתימה בביוב בצורה מקצועית ויעילה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימה בביוב.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

שירותי פתיחת סתימה בביוב לפי אזורי שירות

פתיחת סתימה בביוב במרכז

פתיחת סתימה בביוב בצפון

פתיחת סתימה בביוב בדרום

פתיחת סתימה בביוב בשרון

פתיחת סתימה בביוב בחיפה

פתיחת סתימה בביוב בירושלים

פתיחת סתימה בביוב ביהודה ושומרון

 

יצא לכם לצפות בצבי הנינג'ה פעם?

תכנית הילדים "צבי הנינג'ה" מספרת את סיפורם של ארבעה צבים שנלחמים בפשע ממעמקי הביוב, שם הם גרים. ההיכרות הראשונה של ילדים עם מושג הביוב מתרחשת, לרוב, דרך הסדרה של צבי הנינג'ה, אך רק בהמשך מתגלה החשיבות הגדולה של הביוב בחיינו.

 

מה תפקידו של הביוב?

הביוב מורכב ממערכת צינורות אשר מנקזת את המים והנוזלים היוצאים מהבתים, ומאפשרת להם לזרום בבטחה ובאופן שוטף אל המכון לטיהור השפכים. למעשה, ברגע שהביוב תקול מסיבה כזו או אחרת, הוא עלול לגרום לתקיעת המים והשפכים מלזרום, וניתן להבחין בכך באמצעות עליית המים וההצפות, גם ברחובות וגם בבתים ובבניינים.

פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב – איך היא נוצרת?

היות ומערכת הביוב היא גדולה כל כך, הסתימה בה יכולה להיגרם ממגוון רחב של סיבות. ראשית, יש להבחין בין מערכות ביוב ביתיות, מערכות ביוב מרכזיות של בניין ומערכות ביוב אזוריות.

סתימה במערכת הביוב הביתית יכולה להיגרם מהמטבח, מהשירותים, מהאמבטיה ועוד, סתימה במערכות ביוב מרכזיות של בניין יכולות להיגרם מריכוז של שורשים בביוב, פסולת של הבניין ועוד, ואילו מערכות ביוב אזוריות עלולות להיסתם בעקבות סיבות חמורות יותר.

סתימה בביוב – איך היא נוצרת?

 

שימוש קלוקל מבטיח סתימה בביוב

אם נתעכב על מערכת הביוב הביתית, נמצא שאנשים רבים לא מקפידים להשתמש כהלכה בשירותים – משליכים אל האסלה תחבושות היגייניות, מגבונים לחים, חיתולים, טמפונים ואפילו קרטונים של נייר טואלט.

אנשים נוספים גם משתמשים בכיור המטבח בצורה לא קלוקלת, כמו השלכת שאריות מזון אל תוך הכיור במקום אל פח האשפה וגם שפיכה של שמן חם אל הכיור במקום אל פח האשפה. כמו כן, הצטברות של שיערות במקלחת, אבנית ושורשים בביוב יכולים לעמוד בתור סיבות שבעקבותיהן מופיעה סתימה בביוב.

 

פתיחת סתימה בביוב – זה יכול להיות פשוט, אבל לא תמיד זה יהיה פשוט

פתיחת סתימה בביוב יכולה להסתיים בכמה פעולות פשוטות במידה ותזהו את קיומה של הסתימה בזמן. לעומת זאת, פתיחת סתימה בביוב שהדיווח עליה מתעכב עלולה להיות מורכבת ומסובכת, ובהתאם תצטרכו לשלם עבורה מחירים גבוהים יותר וכמובן שגם הנזק יהיה גדול יותר.

פתיחת סתימה בביוב – זה יכול להיות פשוט, אבל לא תמיד זה יהיה פשוט

 

ניסיון עצמאי לזה יכול להסתיים בטוב אך עלול להסתיים גם בנזקים חמורים

רשתות הפארם והסופר מרקטים השונים מחזיקים היום במגוון חומרים וכלים שמאפשרים התמודדות עם פתיחת סתימה בביוב בצורה קלה ופשוטה. היות ובדרך כלל לא מדובר על סתימות פשוטות אלא על סתימות מורכבות שנמצאות גם במקומות שההגעה אליהם היא מסובכת וקשה, שימוש בחומרים אלו לא תמיד יהיה יעיל.

למשל, שימוש בנוזלים ממיסי אבנית או ספירלה עלול לא רק שלא לפתוח את הסתימה אלא גם לגרום נזק חמור למערכת הביוב, ולכן אם אתם לא בטוחים כיצד להשתמש בהם ושאכן השימוש יביא איתו תועלת – אל תיקחו סיכון. טלפון לאינסטלטור מומחה יכול לעשות את ההבדל בין טיפול יעיל, אפקטיבי ומקצועי לבין טיפול חובבני ולא יעיל.

ניסיון עצמאי לזה יכול להסתיים בטוב אך עלול להסתיים גם בנזקים חמורים

 

מחפשים תוצאות ארוכות טווח? עבודה עם אינסטלטור היא הדרך

נוסף על הסיבות שכבר ציינו שבגינן לא כדאי לבצע פתיחת סתימה בביוב באופן עצמאי, גם במידה והחומרים יסייעו לכם בפתיחת הסתימה, בסופו של דבר תוך יומיים או שלושה הסתימה עלולה לחזור. לעומת זאת, פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור תהיה בעלת השפעה ארוכת טווח, והעובדה הזו בעצמה שווה את המחיר.

 

ואם כבר מחיר, כמה זה עולה?

נגענו קודם בסוגים השונים של סתימה בביוב, וגילינו שיש לא מעט סוגים שכאלו. בהתאם, המחיר של פתיחת סתימה כזו משתנה לפי סוג הסתימה, מיקום הסתימה, אזור הסתימה, אופן הטיפול שיש לנקוט בו על מנת לבצע פתיחת סתימה בביוב ועוד. באופן כללי מדובר כאן על טווח שנע בין 350 ₪ ל-850 ₪, אך המחיר הזה בהחלט יכול לעלות בהתאם לחומרת הסתימה.

בכל מקרה, חשוב לקחת בחשבון שבנוסף למחיר כדאי לבדוק גם את השירות של האינסטלטור ואת ההמלצות עליו, כך שכלל הקטגוריות גם יחד יביאו לתוצאה של אינסטלטור מקצועי ומהימן שאפשר לסמוך עליו.

טיפול בסתימה בביוב

איך אינסטלטור מקצועי מבצע פתיחת סתימה בביוב?

אינסטלטור משתמש במגוון כלים מתקדמים על מנת לבצע פתיחת סתימה באופן מקצועי. שימוש בביובית, רובוט עם מצלמה ובעל ראש חיתוך, מצלמת אינפרא אדום, מכשיר מבוסס סאונד, לחץ מים, מנואלה ועוד הם רק חלק מהאפשרויות שעומדות בפני האינסטלטור, ואין ספק שמדובר כאן על דרכים אופטימאליות להתמודדות עם פתיחת סתימה בצורה לא פחות ממעולה.

איך אינסטלטור מקצועי מבצע פתיחת סתימה בביוב?

 

מפסיקים לחפש – מתקשרים אלינו ואנחנו בדרך!

במקום להתחיל להשוות בין אינסטלטורים, תרשו לנו להציע לכם את השירות המעולה שלנו! עם ניסיון, לקוחות מרוצים ומידע מקצועי בכל סוגי תקלות האינסטלציה באשר הן, אנחנו נשמח לקחת חלק בפתרון הבעיה שלכם, בין אם מדובר בפתיחת סתימה בביוב או בתקלות אחרות. צרו איתנו קשר עוד היום ותוך זמן קצר נגיע אליכם עם כל מה שאנחנו זקוקים לו על מנת לסייע לכם.

 

מחירון פתיחת סתימה בביוב כללי

פתיחת סתימה בביוב מחיר מ-300₪
פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מחיר מ-150₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪