פתיחת סתימה בשירותים

חדר השירותים הוא אחד החדרים שבהם אנחנו מבקרים באופן תדיר, בין אם אנחנו נמצאים בבית הפרטי שלנו, בין אם אנחנו נמצאים במשרד שממנו אנחנו עובדים ובין אם אנחנו יוצאים לבלות במסעדה או בבית קפה. היות ומדובר על חדר שמשמש אותנו לצרכי התפנות, מדובר על חדר שאמור להיות שמיש ותקין לאורך כל הזמן.

לצד הרצון למצב האידיאלי הזה, לעיתים מתגלה סתימה בשירותים שעלולה למנוע מאיתנו שימוש תקין ותדיר בשירותים, ולכן פתיחת סתימה בשירותים היא לא פחות מהכרחית ברגע שאתם מגלים אותה. אז נכון, אתם יכולים לנסות ולהתמודד עם הבעיה הזו גם בעצמכם, אבל בשביל מה אנחנו כאן? צלצלו אלינו ונגיע לבצע פתיחת סתימה בשירותים שלכם במהירות הבזק.

☑️ פתיחת סתימה בשירותים מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימה בשירותים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

פתיחת סתימה בשירותים – זה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו

בתור ישראלים אנחנו אוהבים להגיד את המשפט "לי זה לא יקרה", אבל אין מה לעשות – יש דברים לא צפויים בחיים שלנו שעלולים לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. סתימה בשירותים היא בהחלט עניין רווח שהמון אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים איתו, ופתיחת סתימה בשירותים היא הפעולה המיידית שיש לבצע עם גילוי הסתימה.

 

למה נוצרות סתימות בשירותים?

השירותים הם מקום רגיש מאוד מכמה טעמים: ראשית, מדובר על מקום שבו אנחנו מבקרים בתדירות גבוהה ולכן השירותים חשופים להמון סתימות, שנית לא רק אנחנו משתמשים בשירותים אלא גם אנשים נוספים, ולכן השירותים הופכים חשופים אפילו יותר ברגע הזה ושלישית, ואולי החמור יותר מכולם – לא כולם יודעים איך להשתמש באופן זהיר ובטוח בשירותים.

פתיחת סתימה בשירותים

 

"זהיר ובטוח"? לא קצת הגזמתם?

ממש לא. כמו בכל דבר בחיים, גם בשירותים אנחנו צריכים לדעת איך להתנהל, מה מותר ומה אסור. למשל, סתימות רבות נוצרות בעקבות השלכה של תחבושות היגייניות לאסלה, מגבונים לחים, טמפונים, תחתוניות ולא תאמינו – אפילו חיתולים! מדובר על מוצרים שאין להשליך לאסלה בשום פנים ואופן, היות והם עלולים לגרום לסתימה שלא רק עלולה לגרום להצפה אלא לגרום לנזק חמור למערכת הניקוז שבשירותים שלכם, ובהתאם – תעלה לכם ביוקר.

 

פתיחת סתימה בשירותים – פעולות שניתן לבצע לפני שמזמינים אינסטלטור

לפעמים מדובר על פתיחת סתימה שיכולה להתבצע תוך מספר פעולות פשוטות, ואם אתם מרגישים שיש לכם את החוש הטכני כדי להתמודד איתה לבד, אתם בהחלט מוזמנים לעשות זאת. שיטות כמו שימוש בפומפה, חומרים כימיקליים שנועדו להמיס את הסתימה, סליל פותח סתימות ועוד הן שיטות שיכולות לתת מענה מידי טוב לפתיחת סתימה.

 

למה לא כדאי לבצע פתיחת סתימה בעצמכם?

לצד השיטות המתקדמות שניתן לנקוט בהן באופן עצמאי, שיטות שהולכות ומתפתחות עם הזמן ומאפשרות מענה מגוון להמון סוגי סתימות, חשוב להבין שהרבה פעמים מדובר על פתרון מידי בלבד, ומה זה אומר?

בסופו של דבר, ברגע שאתם נתקלים בסתימה בשירותים אתם מעוניינים בפתרון כולל שיחזיק מעמד לאורך זמן, ולא בפתרון נקודתי שיאפשר לכם לחזור ולהשתמש בשירותים לעוד פעם אחת או שתיים. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, חשוב לדעת שרוב הפתרונות המידיים האלו לא מחזיקים מעמד, וקריאה לאינסטלטור תהיה הצעד הנכון עבורכם.

פתיחת סתימה בשירותים

 

בחרתם בכל אופן להתמודד בעצמכם עם פתיחת סתימה בשירותים? נקטו באמצעי זהירות

במידה והחלטתם לתת הזדמנות לפתיחת סתימה בשירותים באופן עצמאי, הקפידו על עטיית כפפות גומי שיוכלו לבודד את הידיים שלכם מהחומרים הכימיקלים המסוכנים, וכמובן גם ממי השירותים, שבלשון המעטה אפשר לומר שהם לא הדבר ההיגייני ביותר שנתקלתם בו במהלך חייכם.

 

"מה כבר ההבדל ביני לבין אינסטלטור מוסמך?"

הרבה אנשים מרגישים שהוצאת כספים על אינסטלטור מוסמך שיגיע לבצע פתיחת סתימה בשירותים היא הוצאה מיותרת, ושעדיף להשקיע את הכספים באותם מוצרים שציינו קודם לכן ושיוכלו לסייע להם בזמן אמת. לצד זה, חשוב לזכור שבסופו של דבר אתם לא בעלי מקצוע ואין בידיכם לא את הידע, לא את הכלים ולא את המקצועיות והניסיון שאינסטלטור מוסמך מחזיק בהם.

עדיף להשקיע בהוצאה חד פעמית, גם אם היא תגיע לכמה מאות שקלים, עבור אינסטלטור מוסמך שידע איך לבצע את העבודה בבטיחות, מאשר להמשיך ולפזר עשרות שקלים על מוצרים שיהוו פתרון הולם ליום או ליומיים הקרובים.

 

ואם כבר מחיר, כמה זה באמת אמור לעלות?

ככלל, פתיחת סתימה לא אמורה לעלות על 500 ש"ח, ובדרך כלל גם לא תרד ממחיר של 200 ש"ח. באופן כללי זהו הטווח שלו אתם אמורים לצפות במידה ואתם מזמינים אינסטלטור מוסמך לביצוע פתיחת סתימה, אך שימו לב שבמקרים מסוימים שבהם הסתימה תהיה חמורה יותר ומורכבת יותר, ובהתאם יהיה צורך לעשות שימוש בכלים מתקדמים יותר על מנת להתמודד איתה – המחיר בהחלט יכול להיות יקר יותר מהמחיר שציינו.

 

פגיעה במערכת השירותים – הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לכם

נחזור מעט אחורנית לנושא פתיחת סתימות באופן עצמאי. היות ויותר כלים מתקדמים החלו להגיע לטמבוריות ויוכלו לשמש אתכם לפתיחת סתימות באופן עצמאי, הרבה אנשים רוכשים אותם ומרגישים באופן אוטומטי כמו הנדימן מהשורה הראשונה.

לעומת זאת, שימוש לא נכון באותם הכלים עלול לגרום לבעיה חמורה יותר ממה שהייתה בהתחלה, ולפגוע באופן אנוש במערכת האינסטלציה בבית שלכם. מכאן הסתימה התמימה כבר הופכת לבעיה רצינית וחמורה יותר, שתגרום לכם להתחרט על הרגע שבו בחרתם לעשות את כל זה לבד.

פתיחת סתימה בשירותים

 

מחכים לפתור לכם כל בעיה!

אנחנו מחזיקים במיטב הידע והכלים לביצוע פתיחת סתימה בשירותים באופן מקצועי ויעיל עבורכם. צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו מבטיחים להגיע אליכם בהקדם עם מקצועיות, ניסיון, מחיר הוגן והכי חשוב – חיוך על הפנים. נתראה בקרוב!

 

מחירון פתיחת סתימה בשירותים כללי

פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה ממזון ושומנים מחיר מ-150₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה באסלה בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעפולה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנצרת

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנצרת? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בעכו

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בעכו? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בנהריה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בנהריה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה

קרא עוד »