התקנת כלים סניטריים

בוודאי יצא לכם להיכנס פעם אל חלל שאין בו פשוט שום דבר חוץ מקירות. מדובר בדרך כלל על משרדים חדשים שנמצאים בהליך הבנייה, או על דירה חדשה שמחכה לדיירים החדשים, אתם, וכרגע עוד לא מציבה בפניכם שום נתונים חוץ מגודל ונוף המקיף אותה.

חללים כאלו, שהם ריקים לגמרי ונמצאים לפני אכלוס, הם חללים שיש לבצע בהם כמה וכמה פעולות, רגע לפני שכף רגלם של הדיירים החדשים או העובדים החדשים דורכת במקום. כחלק מפעולות החובה הבסיסיות בחללים כאלו, ניתן להבחין בהתקנת כלים סניטריים. אז מה כוללת התקנת כלים סניטריים? איך בדיוק העניין הזה עובד בפועל? כמה זה עולה? אספנו עבורכם את כל התשובות הרלוונטיות, ואם אתם זקוקים למי שיבצע את הפעולה הזו – הגעתם בדיוק למקום הנכון, אז צלצלו אלינו!

☑️ התקנת כלים סניטריים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת כלים סניטריים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

כלים סניטריים – בואו נתחיל מהיכרות

אז מי הם בכלל אותם כלים סניטריים שעליהם אנחנו מדברים? בואו ננסה לחשוב ביחד. אם דיברנו על חלל ריק לחלוטין, שאין בו דבר מלבד קירות, בואו נבדוק אילו כלים הם הכרחיים על מנת שיוכלו להתקיים חיים באותו החלל. מקרר ותנור? לא חובה – אפשר להזמין אוכל מבחוץ. טלוויזיה? אל תהיו מפונקים, אפשר גם להעביר את הזמן בטלפון הסלולרי או במשחקי חשיבה. אז מה בכל אופן חובה? ניחשתם נכון – כלים סניטריים.

כלים סניטריים הם קשת רחבה שכוללת תחתיה את כל מה שקשור בכלים שיכולים לאפשר לנו שימוש במים. מקלחת, אמבטיה, כיורים, אסלות שירותים ובידה הם כלים סניטריים לדוגמה, שבלעדיהם לא ניתן לקיים אורח חיים תקין לא בבית, לא במשרד ולא בשום חלל סגור אחר.

 

בעוד לאוכל ולפנאי יש פתרונות – לצרכים הבסיסיים שלנו אין כל תחליף

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים למבנה מגורים חדש, ועוברים את תהליך ההעברה טיפין טיפין. בכל פעם אתם מעבירים חלק אחר בבית – פעם את הבגדים, פעם עושים הובלה של הרהיטים ועוד. בכל אותה העת אתם עדיין לא יכולים להעביר את שגרת החיים שלכם לתוך הבית, ולכן אתם עדיין ישנים בבית הקודם שלכם – אבל מה קורה בינתיים עם הזמן שאותו אתם מעבירים בבית החדש?

אז נכון, עם אוכל תוכלו להסתדר גם בלי להשתמש בימים הראשונים במקרר או תנור, אבל להתפנות בשירותים או לשטוף רגע ידיים אחרי פריקה של ארגז הן פעולות שמחייבות כיור עם ברז מים זמין, ואסלה שמחוברת למערכת האינסטלציה. לכן, התקנת כלים סניטריים היא פעולה שחשוב לבצע עוד לפני שאתם מזמינים את המוביל להגיע, ובוודאי לפני שאתם נכנסים להתגורר בבית בעצמכם.

 

התקנת כלים סניטריים – אז איך זה עובד?

התקנת כלים סניטריים מתאפשרת באמצעות אינסטלטור מקצועי שיגיע וידע בדיוק מה לחבר לאן. בסופו של דבר, התקנת כלים סניטריים תלויה לא רק בכלי שתקנו, למשל אסלת חרסינה או כיור מפורצלן, אלא גם במערכת האינסטלציה שקיימת במבנה.

אם בדומה לעולם הרהיטים כל מה שהייתם צריכים זה פשוט להציב כלים סניטריים במקומם – אולי הייתם יכולים לעשות את הפעולה הזו בעצמכם, אבל היות ולא כך העניינים עובדים כאן – אינסטלטור מקצועי הוא האיש בשבילכם.

 

נגיעה לא במקום ונגמר הסיפור

במידה ותחליטו לקחת את הסיכון ולבצע התקנת כלים סניטריים בעצמכם, אתם עלולים ליצור נזקים שאפילו לא דמיינתם שאתם יכולים ליצור. בכל הנוגע לחיבורים בין כלים סניטריים לבין מערכת האינסטלציה, מדובר על חיבורים שצריכים להיעשות תוך שימוש בכלים מיוחדים ולהביא לידי ביטוי ידע מקצועי שנרכש לאורך שנים. אם אתם לא מחזיקים בידע הזה, עדיף שפשוט תתרחקו.

 

התקנת כלים סניטריים – האם מדובר על פעולה מסובכת?

כאשר מדברים על התקנת כלים סניטריים במבנה חדש, מדברים בדרך כלל על התקנה פשוטה שלא דורשת לא הרבה פעולות ולא הרבה זמן. בדרך כלל מבנים חדשים יביאו איתם מערכת אינסטלציה חדשה לגמרי, כך שהכל יהיה נקי וחדש.

התקנת כלים סניטריים במבנים ישנים יותר עלולה להיות קצת יותר מורכבת, היות ומערכת האינסטלציה גם היא כבר עברה לא מעט שינויים והתיישנה. בכל מקרה, עבור אינסטלטור מקצועי כל התקנת כלים סניטריים, בין אם במבנה ישן ובין אם במבנה חדש, אמורה להיות פעולה פשוטה לביצוע.

 

לב לבה של התקנת כלים סניטריים – מערכת האינסטלציה

כל אינסטלטור יודע שעוד לפני התקנת כלים סניטריים, יש לוודא את תקינות הצנרת ואת תקינות מערכת האינסטלציה בכלל. הדבר הזה רלוונטי במיוחד כאשר מדובר על מבנים ישנים, ויתכן שיצטרכו להתבצע פעולות כמו סגירת השיבר הראשי לפני התקנת כלים סניטריים, על מנת שבו תוכל להתבצע כהלכה וללא תקלות.

 

מחירים

התקנת כלים סניטריים, היות והיא מביאה איתה מגוון גדול של פעולות, תביא איתה בהתאם גם טווח גדול של מחירים. קיימים כלים סניטריים קטנים יותר וכלים סניטריים גדולים יותר, ולכן המחירים עבור התקנתם יכולים להשתנות ממחירים של בין 300 ש"ח ל-700 ש"ח עבור התקנת כלים סניטריים קטנים ופשוטים להתקנה, לבין 800 ש"ח ל-1,500 ש"ח ומעלה עבור התקנת כלים סניטריים גדולים ומורכבים יותר להתקנה.

 

עדיף עם מי שהכי טוב בתחום

חברתנו עומדת כבר במשך שנים בתור אחת מחברות האינסטלציה הטובות ביותר בארץ. אצלנו תוכלו למצוא פתרונות שונים לענייני אינסטלציה רבים, כולל התקנת כלים סניטריים, תיקון כלים סניטריים, החלפת כלים סניטריים ועוד.

בין אם מדובר על בית, משרד, בית קפה או כל חלל אחר – אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו בקרוב ולתאם את מועד ההגעה שלנו אליכם. חרטנו על דגלנו את המקצועיות, השירותיות והיעילות שלנו, ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאגר הלקוחות המרוצים שלנו. מחכים לכם!

 

מחירון התקנת כלים סניטריים כללי

התקנת כלים סניטריים מחיר מ-300₪
תיקון כלים סניטריים מחיר מ-200₪
החלפת כלים סניטריים מחיר מ-500₪

מה היה לנו עד כה?
החלפת כלים סניטריים

מכירים את זה שאתם מגיעים למסעדה, מזמינים מנה שנראית בול לטעמכם, מקבלים אותה, טועמים אותה ומגלים שהיא פשוט מאוד לא בשבילכם? אתם מבקשים להחליף אותה,

קרא עוד »