תיקון כלים סניטריים

מכירים את זה שיש לכם בעיה במדפסת, אבל לא ממש דחוף לכם לסדר אותה? מכירים את זה שהמגן של הטלפון נשבר, אבל אין לכם זמן פנוי כדי לדאוג להחליף אותו? אנחנו מניחים שכן, כי כולנו עמדנו לפחות פעם אחת במצב שבו דחינו את הדברים שאותם היינו אמורים לעשות.

לעומת זאת, יצא לכם פעם להתמודד עם משהו תקול שאין לכם ברירה אלא לטפל בו באופן דחוף? גם כאן אנחנו בטוחים שכן, כי יש דברים שאנחנו פשוט לא יכולים להתמודד בלעדיהם. תיקון כלים סניטריים, לדוגמה, הוא אחת מהפעולות שאין להתעכב איתם, היות וכל עיכוב כזה עלול להביא איתו בעיות חמורות. אז מהו תיקון כלים סניטריים ואילו בעיות בדיוק הוא יכול לפתור? ריכזנו לכם את כל הפרטים כאן למטה, ובמקביל אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לספק לכם שירות מעולה של תיקון כלים סניטריים, או כל שירות אינסטלציה אחר.

☑️ תיקון כלים סניטריים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון כלים סניטריים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

כלים סניטריים – יש מאלה ויש מאלה

כלים סניטריים הם קשת רחבה של כלים שמשמשים את כולנו בחיי היום יום שלנו. כן, ממש כמו שכלי נגינה הם מעטפת הכוללת בתוכה כלי מיתר, כלי הקשה ועוד, וכמו שכלי מטבח הם מעטפת הכוללת בתוכה סיר, מחבת או סכו"ם, כך גם כלים סניטריים הם קשת רחבה שתחתיה נכנסים כלים שונים כמו אסלות, כיורים, בידה ועוד. כלים סניטריים יכולים לבוא לידי ביטוי, אם כן, בכל מיני צורות, והם משמשים למגוון שימושים שונים, בחללים ובמבנים שונים.

כלים סניטריים – יש מאלה ויש מאלה

 

כלים סניטריים ארוכי טווח – המצב האידיאלי

המצב האידיאלי הוא שכלים סניטריים יוכלו לשמש אותנו לאורך זמן רב. כן, כאשר אנחנו משקיעים ברכישה של אסלות או כיורים, אנחנו מצפים מהם להוות תמורה משתלמת ולעמוד לצידנו לאורך שנים רבות. על מנת שכל הדבר הזה יוכל לקרות כמו שאנחנו מצפים – יש לנו תפקיד חשוב בלשמור עליהם.

כלים סניטריים ארוכי טווח – המצב האידיאלי

 

"שברת – שילמת": הגרסה של כלים סניטריים

כלים סניטריים כמו כיורים, אסלות, מקלחונים או אמבטיות הם כלים שבדרך כלל עשויים מחומרים רגישים ועדינים. ניתן למצוא כלים סניטריים שעשויים מפורצלן, מחרס ועוד, והמשמעות של העניין הזה היא משמעות פשוטה – מדובר על כלים שעלולים להישבר במידה ויתבצע בהם שימוש לא ראוי.

במידה ותייצרו פגמים כאלו או אחרים בכלים סניטריים, אתם עלולים לשלם על זה ביוקר, ואיך היוקר הזה בדיוק יבוא לידי ביטוי? ובכן, בתור התחלה לא תוכלו להשתמש בכלים סניטריים שבורים, היות והם לא יוכלו להכיל את המים שזורמים בהם באופן תקין, ושנית – תצטרכו לשלם לא מעט כסף על מנת להחזיר אותם לתפקוד המלא שלהם.

"שברת – שילמת": הגרסה של כלים סניטריים

 

זה לא סוף העולם, אבל כדאי לא להגיע לזה – תיקון כלים סניטריים הוא בהחלט אפשרות

אם מסיבה כזו או אחרת נוצרו פגמים שונים בכלים סניטריים שנמצאים אצלכם בחלל, בין אם מדובר בבית הפרטי שלכם ובין אם מדובר על החלל שממנו אתם עובדים מדי יום – אין כל סיבה להיכנס ללחץ. נכון, לא מדובר על מצב אופטימלי, אבל הוא מצב שבהחלט יש לו פתרון.

תיקון כלים סניטריים מתאפשר על ידי כמה וכמה פעולות שמתבצעות על ידי אינסטלטור מקצועי. התיקון יוכל לאפשר לכם להשתמש כרגיל בכלים סניטריים שנמצאים בחלל שלכם, אך יש כמה תנאים שבהם התיקון הזה צריך להתקיים.

זה לא סוף העולם, אבל כדאי לא להגיע לזה – תיקון כלים סניטריים הוא בהחלט אפשרות

 

עכשיו או לעולם לא

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת בהקשר של תיקון כלים סניטריים, הוא הדבר הבא: תיקון כלים סניטריים צריך להתבצע כמה שיותר בסמוך לרגע גילוי הפגם. הרבה פעמים, כמו שציינו בתחילת המאמר, אנחנו מוצאים את עצמנו "מתגלגלים" עם כל מיני עניינים שסובלים דיחוי, אולם כאשר מדברים על תיקון כלים סניטריים – מדברים על עולם אחר לגמרי.

תיקון כלים סניטריים שלא מתבצע בזמן עלול לגרום לכל בעיה קטנה להפוך לבעיה גדולה, וזה משהו שאתם ממש לא רוצים להתמודד איתו. יותר מזה – הבעיות הגדולות האלו עלולות כבר לא להסתפק רק בתיקון כלים סניטריים, אלא בהחלפה כוללת שלהם, וחבל – מדובר כאן על נזק כפול שתרגישו אותו גם בכיס וגם בחיי היום יום שלכם.

עכשיו או לעולם לא

 

עם אינסטלטור מקצועי או באופן עצמאי?

אחד הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם במהלך תיקון כלים סניטריים הוא שהם יעשו על ידי איש מקצוע. תיקון כלים סניטריים אולי נראה לכם כמו משהו שכל אחד יכול לבצע – פה לסדר את החרס ושם להדביק את הפורצלן, אבל העניין הזה ממש לא עובד בצורה הזו. היות וכלים סניטריים מחוברים למערכת אינסטלציה רגישה ועדינה, התיקון שלהם צריך להיעשות על ידי מישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה, איפה אפשר לגעת, מאיפה כדאי לגשת ואיך הכי חכם יהיה לטפל בעניינים.

עם אינסטלטור מקצועי או באופן עצמאי?

 

מה העלות?

העלות של תיקון כלים סניטריים היא עלות שמשתנה בהתאם לסוג של כלים סניטריים שזקוקים לתיקון, כמו גם בהתאם לסוג הנזקים שאותם יש לתקן. מדובר כאן על טווח מחירים רחב שנע בין כמה מאות שקלים, כ-200 ש"ח עד 600 ש"ח לערך, עבור תיקון כלים סניטריים מסוג פשוט וקל, לבין סכומים של בין כ-700 ש"ח ל-1,200 ש"ח עבור תיקון כלים סניטריים מסוג מורכב יותר.

 

תיקון כלים סניטריים ברמה הגבוהה ביותר

אז כמו שהבנתם, תיקון כלים סניטריים הוא ממש לא המקום שכדאי להתפשר בו על אנשי מקצוע חובבנים. במידה ואתם זקוקים לתיקון כלים סניטריים, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות מלא בידע מקצועי, שנות ניסיון רבות, הליך עבודה יסודי וכן שקיפות לאורך כל תהליך העבודה. אז קדימה, אל תתמהמהו – צלצלו אלינו עוד היום!

תיקון כלים סניטריים ברמה הגבוהה ביותר

 

מחירון תיקון כלים סניטריים כללי

תיקון כלים סניטריים מחיר מ-200₪
התקנת כלים סניטריים מחיר מ-300₪
החלפת כלים סניטריים מחיר מ-500₪

 

מה היה לנו עד כה?
החלפת כלים סניטריים

מכירים את זה שאתם מגיעים למסעדה, מזמינים מנה שנראית בול לטעמכם, מקבלים אותה, טועמים אותה ומגלים שהיא פשוט מאוד לא בשבילכם? אתם מבקשים להחליף אותה,

קרא עוד »