איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם

מחפשים איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

אם לפני 20 או 30 שנים מישהו היה מספר לעולם שיום יבוא ותהיה דרך לבצע איתור נזילות שלא באמצעות שבירת קירות ויצירת הרס בבטון, סביר להניח שהיינו מספרים לו בחזרה שהוא הוזה.

הזמן חלף, השנים עברו, הטכנולוגיה התפתחה והיום לא רק שניתן לבצע איתור נזילות ללא שבר והרס, אלא גם שיש הרבה יותר מרק דרך אחת לעשות זאת. איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם הוא אחת השיטות הנפוצות ביותר בשוק האינסטלציה, ואם אתם זקוקים לו – צרו איתנו קשר ונגיע אליכם במהירות הבזק.

☑️ איתור נזילות מקצועי באמצעות מד לחות מתקדם.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים באיתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

"זה לא כמו שהיה בימים ההם"

גם מי מביניכם שמחובר לנוסטלגיה באופן חריג ואוהב יותר את השיטות הישנות, ישמח בוודאי לדעת שבכל הנוגע לעולם האינסטלציה קיימים לא מעט פיתוחים שהפכו אותו לעולם מתקדם ומלא בפתרונות חדשניים. כן, אנחנו מכירים את כל הסבים והסבתות שסומכים על הכלים של פעם שכוללים פטישים ואזמל, אבל תאמינו לנו – שיטות האינסטלציה של היום כבר ממש לא נשארו באותו המקום.

 

איתור נזילות – ממש לא חייבים לפתוח קיר בשביל זה

היום איתור נזילות הוא פעולה הרבה יותר פשוטה לביצוע מאשר מבעבר, ולמה? ובכן, אם בעבר אדם מסוים היה מבחין בטיפות שנוזלות מהתקרה או מהקיר, על שלולית מים שהצטברה על הרצפה או טחב ועובש שמטפסים על הקירות – האינסטלטור, על מנת לבצע איתור נזילות, היה צריך לשבור את הקיר ולהגיע למוקד הנזילה לטפל בה ולאחריה להרים את הקיר בחזרה. מדובר כאן על פעולה מסורבלת, איטית ובעיקר כזו שמשבשת את אורח החיים התקין כפי שהוא, אך אז לא הייתה כל ברירה אחרת. אז מה קורה היום?

 

אחת מיני רבות של שיטות לאיתור נזילות

איתור נזילות היום יכול להתבצע לא רק באמצעות מד לחות מתקדם, אלא גם באמצעות מצלמת ביוב, בלון לחץ, חיישן גז, מכשיר אקוסטי ושיטות רבות נוספות. כל השיטות הללו לא מצריכות פתיחה של כל קיר באשר הוא, והן משתמשות במגוון אמצעים על מנת לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה ביעילות ובמהירות.

אז איך זה קורה בפועל?

אז בואו נבחן את הנושא הזה קצת יותר מקרוב, ונבין איך עובד איתור הנזילות הזה. מד לחות מתקדם מתחלק לשני סוגי מד עיקריים: מד לחות המבוסס על התנגדות חשמלית וגם מד לחות המבוסס על תדר אלקטרומגנטי.

 

איתור נזילות המבוסס על התנגדות חשמלית

איתור נזילות מסוג זה מתבצע בצורה הבאה: מד הלחות מגיע עם שתי אלקטרודות, אותן האינסטלטור מחדיר אל החומר הנבדק. לאחר ההחדרה, האינסטלטור יצור זרם חשמלי שיעבור בין האלקטרודות, ובאמצעותו ניתן יהיה לבחון את רמת ההתנגדות. רמת התנגדות נמוכה תצביע על רטיבות החומר, לעומת רמת התנגדות גבוהה שתצביע על יובש. כמו כן, מידת הלחות תוצג באמצעות אחוזים על גבי הצג המצורף למד הלחות.

איתור נזילות המבוסס על התנגדות חשמלית ישמש בעיקר במשטחים רכים יותר, ולקראת המדידה יצטרך האינסטלטור לכוון את המד בהתאם לחומר הנבדק.

 

איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם המבוסס על תדר אלקטרומגנטי

לעומת איתור נזילות המבוסס על התנגדות חשמלית, איתור נזילות המבוסס על תדר אלקטרומגנטי עובד בצורה קצת אחרת: מדובר כאן על מד לחות שאין כל צורך להחדירו אל תוך החומר הנבדק, אלא להשתמש בו באמצעות הצמדה לחומר הנבדק. החיישן שנמצא בתוך מד הלחות מסוג זה קולט אותו אלקטרומגנטים, מבצע תהליך של עיבוד ולאחריו הוא מציג את שיעור מידת הלחות על גבי הצג ששייך למד הלחות הזה. הסקת הנתונים המוצגים על גבי הצג תוכל לסייע לאינסטלטור להחליט באיזו דרך טיפול לנקוט בהמשך.

 

איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם – האם אפשר לעשות את זה לבד?

היום מגוון רשתות לחומרי בניין מאפשרות רכישה של מד לחות מתקדם, אולם הרכישה שלהן ממש לא מיועדת לאדם הפרטי. רק אינסטלטור מוסמך שמחזיק בידע מקצועי ובניסיון מתאים לביצוע העבודה יוכל לבצע איתור נזילות באופן איכותי ואפקטיבי, ויוכל לטפל בבעיה בצורה הולמת.

 

"למה, מה כבר יכול לקרות?"

כל התעסקות עם נושאים שאינם מוכרים לכם ושאין לכם את ההכשרה המתאימה להתמודדות איתם היא התעסקות מיותרת ומסוכנת. שימוש לא נכון בכלים לאיתור נזילות ובוודאי שבכלים לטיפול בנזילות עצמן, פתיחת הצנרת ועוד עלול להביא איתו להחמרת המצב, ובמקרים הגרועים אף לפיצוץ הצנרת והחמרות נוספות.

ברגע הזה חשוב מאוד לא לקחת את העניינים לידיים, אלא לטלפן באופן מידי לאינסטלטור מקצועי שיבצע איתור נזילות לשביעות רצונכם, תוך שמירה על מקצועיות ויסודיות, ויביא את הבעיה שאיתה אתם מתמודדים לכדי פתרון.

 

כמה עולה איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם?

אז השיטה הזו מתקדמת ביותר לאיתור נזילות, אולם המחיר שלה נותר מחיר הוגן וסביר. מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 400 ש"ח ל-800 ש"ח, והמחיר הסופי ייקבע, כמובן, בהתאם לסוג הבעיה, היקף הנזילה וכן אופן הפתרון שבאמצעותו יש לטפל בבעיה. ככל שתקדימו לדווח על הבעיה לאינסטלטור, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי שהמחיר שאותו תצטרכו לשלם עבור איתור נזילות יהיה נמוך יותר.

 

צלצלו אלינו, אנחנו מבטיחים להגיע מהר ולטפל לכם בבעיה!

במידה ואתם זקוקים לשירות של איתור נזילות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם, ואנחנו כבר נגיע אליכם עם כל הכלים המתקדמים ביותר לאיתור נזילות ולפתרון הבעיה. נשתמע!

 

מחירון איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם כללי

איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
איתור נזילות באמצעות בלון לחץ מחיר מ-350₪
איתור נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?
איתור נזילות בצנרת המים

מחפשים איתור נזילות בצנרת המים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »