תיקון משאבות טבולות

אם לא יצא לכם לשמוע מעולם על משאבות טבולות, כנראה שאם הגעתם לכאן היום אתם כבר לא רק רוצים את המידע הזה, אלא ממש זקוקים לו. משאבות טבולות הן אחד מהחלקים המרכזיים ביותר בעולם האינסטלציה, והן עוזרות להתמודד עם זרמי מים חזקים שעלולים להפוך בן רגע להצפה אחת גדולה.

היות והתפקיד שלהן חשוב ומרכזי כל כך, ברגע שהן נפגמות מסיבה כזו או אחרת אין ברירה אלא לגשת לתיקון משאבות טבולות. תיקון משאבות טבולות הוא שירות נפוץ וידוע בעולם האינסטלציה, ואם אתם זקוקים לאחד כזה – הגעתם בול למקום הנכון. חברתנו תשמח להציע לכם שירותי אינסטלציה מכל סוג, אז בואו נתחיל להכיר קצת יותר את העולם של תיקון משאבות טבולות, כדי שתוכלו לדעת למה בדיוק לצפות.

☑️ תיקון משאבות טבולות באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון משאבות טבולות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

היכרות עם משאבות טבולות – כי אי אפשר להתחיל בלי זה

אז מי הן אותן משאבות טבולות שעליהן אנחנו מדברים? משאבות טבולות הן כלי שנמצא מתחת לאדמה, באזור בורות הביוב. היות והן מוטמנות בבור הביוב שבו נמצאים מים זורמים, השם שהוענק לכלי הוא משאבות טבולות – שהרי הן נמצאות בתוך הנוזלים. בין משאבות טבולות לבין צנרת הביוב המרכזית קיים קשר ישיר, והן מחוברות אליה בכל סוג מבנה שבו הן נמצאות.

היכרות עם משאבות טבולות – כי אי אפשר להתחיל בלי זה

 

מה עושות משאבות טבולות?

ככלל, משאבות טבולות לא בהכרח צריכות להיות פעילות. כל עוד כמות המים היא סבירה ויכולה להגיע באופן עצמאי לצנרת המרכזית – מה טוב. לעומת זאת, כאשר מדובר על כמויות מים גדולות יותר שמציבות בעיית התמודדות עם ההובלה העצמאית שלהן אל עבר הצנרת המרכזית – משאבות טבולות נכנסות לפעולה.

משאבות טבולות בעצם נותנות "פוש" למים, ודוחפות אותם אל עבר הצנרת המרכזית. אז מתי המצבים האלו באמת קורים בפועל?

 

כמות מים גדולה – אובדן העצמאות בהגעה לצנרת המרכזית

מצבים שבהם משאבות טבולות הופכות הרבה יותר רלוונטיות הם, כאמור, מצבים שבהם כמות המים הולכת וגדלה. למשל, עונת החורף שמביאה איתה גשמים רבים עלולה לגרום בקלות להצפות ולעודף מים שנאגרים בביוב או בבורות הספיגה, וכאן בדיוק משאבות טבולות נכנסות לתמונה.

במקום שהביוב או בורות הספיגה יצטרכו להתמודד בעצמם עם כמות המים, ייכשלו במשימה ובהתאם הצפה גדולה תתרחש – משאבות טבולות דוחפות את המים אל עבר הצנרת המרכזית ומסייעות בניקוזם.

כמות מים גדולה – אובדן העצמאות בהגעה לצנרת המרכזית

 

ומה באשר לימי הקיץ?

אז נכון, הרבה יותר קל להפיל את כל האשמה על החורף, אבל הוא ממש לא האשם היחיד. הרבה פעמים כמויות מים גדולות נוצרות לא רק ממי גשם, אלא בשל מבנה שנמצא באיזור שבו עוברת הצנרת המרכזית, במבנים שנמצאים באיזור הניקוז של הצנרת המרכזית, במבנים שמערכת הביוב שלהם ישנה ועומדת בפני קריסה ובעקבות כך מביאה איתה הצפות רבות ועוד.

היות ומדובר כאן על מקרים לא נדירים בכלל, השימוש במשאבות טבולות הלך והפך נפוץ יותר עם השנים.

 

בריאות שחייה ומשאבות טבולות – יש קשר?

בין בריכות שחייה לבין משאבות טבולות קיים קשר הדוק. משאבות טבולות הן בעלות כוח חשוב ועיקרי בתפעול הבריכה, שכן הן אמונות על העברת המים שנמצאים בבריכה לכדי טיהור ולאחר מכן להשיב אותם אל הבריכה. ללא משאבות טבולות – בריכות השחייה יוותרו עם מים מזוהמים ומלאים בחיידקים.

בריאות שחייה ומשאבות טבולות – יש קשר?

 

תיקון משאבות טבולות – ומה קורה כשהן אינן פעילות?

משאבות טבולות הן לא מוצר שאין לו תאריך תפוגה. הן אמנם יכולות לשרת אתכם למשך הרבה מאוד שנים, במידה ותעניקו להן את התחזוקה הנכונה, אבל בהחלט יכולים לקרות מקרים שבהם תיקון משאבות טבולות יהיה מנת חלקכם.

הצורך בתיקון משאבות טבולות ייווצר בדרך כלל מהצטברות של כל מיני חומרים בתוך המשאבות. למשל, מגבונים לחים הם אחד מהאלמנטים הכי לא בריאים לתפעול המשאבות, וכידוע הרבה אנשים עדיין בוחרים להשליך אותם אל תוך מערכת האינסטלציה במקום לפח. תיקון משאבות טבולות בגלל הצטברות של מגבונים לחים הוא סיטואציה נפוצה מאוד בעולם האינסטלציה.

תיקון משאבות טבולות – ומה קורה כשהן אינן פעילות?

 

שמנים? לכלוך? גם הם סיבות לתיקון משאבות טבולות

משאבות טבולות אינן חסינות בפני כל החומרים, ולכן הצטברות של זמנים, לכלוך וזיהומים אחרים עלולה גם היא לפגוע אנושות בפעולתן של משאבות טבולות. מה שכן, במידה ותקפידו על ניקיון שלהן באופן תכוף, יוכל בהחלט להימנע מצב של תיקון משאבות טבולות.

 

לא רלוונטי בחלק מהמקרים

תיקון משאבות טבולות יכול להיות יעיל מאוד במקרים שציינו, אבל בחלק מהמקרים הוא הופך ללא רלוונטי, ואת מקומו תופסת החלפת משאבות טבולות. מקרים כמו משאבות טבולות שמסיבה כזו או אחרת גורמות לקצרים או משאבות טבולות שסובלות מבעיות פנימיות לא יוכלו להיפתר על ידי תיקון משאבות טבולות, והצורך בהחלפה מוחלטת שלהן יהיה הצורך הרלוונטי במקרים האלו.

לא רלוונטי בחלק מהמקרים

 

לא סיפור יקר, אבל כדאי לדעת למה לצפות

תיקון משאבות טבולות מסתכם בדרך כלל במחיר של בין 500 ש"ח ל-700 ש"ח. המחיר הזה הוא נוח ביחס לעבודה המורכבת של האינסטלטור, ובכל מקרה לא מדובר על פעולה שתוכלו לבצע בעצמכם.

במידה ותיקון משאבות טבולות במקרה הספציפי שלכם יביא איתו מורכבות גדולה יותר, המחיר עבורו יכול להגיע גם ל-1,000 ש"ח ומעלה. כמובן שככל שתתחזקו טוב יותר את המשאבות שלכם לאורך הזמן, כך הסיכוי שתיקון משאבות טבולות יהיה מסובך במקרה שלכם ילך ויקטן.

 

צריכים תיקון משאבות טבולות? אנחנו בדרך

אז במקום להתמהמה עם העניין ולהניח למשאבות טבולות להמתין עם התיקון שהן זקוקות לו, פשוט תצרו איתנו קשר כמה שיותר מהר. חברתנו מבטיחה לשמור על מקצועיות מקסימלית, מחירים הוגנים, שקיפות לגבי תהליך העבודה ושירות נעים ואדיב. מחכים לכם, דברו איתנו!

צריכים תיקון משאבות טבולות? אנחנו בדרך

 

מחירון תיקון משאבות טבולות כללי

תיקון משאבות טבולות מחיר מ-500₪
התקנת משאבות טבולות מחיר מ-2500₪
החלפת משאבות טבולות מחיר מ-2000₪

 

מה היה לנו עד כה?
החלפת משאבות טבולות

כמה כיף היה לנו אם היינו יודעים שכל השקעה שאנחנו עושים ברכישת חפץ כזה או אחר, תהיה השקעה שתלווה אותנו לאורך שנים ארוכות? אז נכון

קרא עוד »
התקנת משאבות טבולות

לפעמים נדמה לנו שהעולם פשוט עובד מעצמו, עניינים מתפעלים את עצמם, ואנחנו לא מקדישים יותר מדי מחשבה, ואולי אפילו לא בכלל, בנוגע לאיך הדברים באמת

קרא עוד »