טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

בעת כניסה לדירה חדשה, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבצע הוא בדיקה יסודית ומקיפה של הצנרת והאינסטלציה בבית. מדובר על בדיקה אשר יכולה לחסוך בעיות עתידיות רבות, ולהעניק לכם שקט נפשי וביטחון. בהתאם לכך, טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה הינו נושא חשוב ומהותי שיש להכיר. מומלץ להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מוסמך ומקצועי על מנת לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. 

אין ספק כי מעבר דירה הינו אירוע שמח ומרגש במיוחד, אך באותה העת, מדובר על אירוע אשר חייב לכלול בתוכו מגוון רחב של בדיקות. תקלות אשר מתגלות לאחר המעבר הינו דבר מטריד ומעיק, ואף נפוץ למדי. לכן, חשוב ומומלץ לבצע בדיקה מקיפה של הבית בסיוע של איש מקצוע אשר מתמחה בתחום זה.

 

עברתם לדירה חדשה? אל תוותרו על בדיקה מקיפה

בדיקה מלאה ומקיפה של האינסטלציה בדירה החדשה יכולה בהחלט להשפיע באופן משמעותי במיוחד על איכות החיים שלכם בבית החדש. כמו כן, בדיקה זו מאפשרת לבעל הבית לתקן לפני כניסתכם את כל התקלות אשר נמצאו, כך שתוכלו לזכות בכניסה נעימה ונטולת דאגות לביתכם החדש. 

 

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות אינסטלציה שונות היא הזמנת אינסטלטור מקצועי טרם הכניסה לדירה החדשה. לאינסטלטור מוסמך יש את כל הכלים אשר מעניקים לו את היכולת לאתר תקלות ונזילות במקומות נסתרים, שלא נראים לעין. כמו כן, הוא מבצע בדיקה של מצב הצנרת ומתקן במידת הצורך. מדובר על בדיקה קצרה, אשר יכולה לחסוך לכם הן טרחה וכאב ראש, והן כסף רב, למעשה עד אלפי שקלים אשר יכולים ללכת על תיקון של בעיות שונות בצנרת אשר החמירו בעקבות העדר טיפול. 

 

טיפים באינסטלציה – מה חשוב לבדוק?

על מנת לערוך בדיקה מקיפה ונכונה, חשוב קודם כל להבין מהי אינסטלציה תקינה:

  1. אין נזילות של מים מצינורות
  2. ביוב תקין
  3. מים יורדים באופן תקין בשירותים
  4. לחץ מים בברזים תקין
  5. העדר רטיבות במקומות שונים ברחבי הבית

 

מדוע חשוב לבצע בדיקת אינסטלציה וצנרת בטרם כניסה לדירה חדשה?

צנרת תקינה הינה חשובה ומהותית במיוחד ומאפשרת זרימת מים תקינה למקלחת, הדחת כלים, השקיה, שתייה, שירותים ועוד. למעשה, צנרת לא תקינה יכולה להוביל לנזקים משמעותיים הן לקירות הבית והן לרכוש. לכן, בדירה חדשה, חשוב במיוחד לבצע בדיקה מקיפה, כאשר רצוי לעשות זאת לפני הכניסה, על להשאיר מספיק זמן לתיקון.

 

אילו בדיקות מתבצעות במהלך בדק צנרת ואינסטלציה?

כאמור, בדיקה כזו דורשת איש מקצוע מוסמך: אינסטלטור אשר מתמחה בתחום. במהלך הבדיקה, יבדוק האינסטלטור באמצעות מכשיר מיוחד לגילוי הצנרת והדמיית מבנה שלם. במהלך הבדיקה חשוב לוודא את הדברים הבאים: 

  1. קוטר הצינורות מתאים
  2. אטמים חזקים ללא היקוות מים
  3. איתור נזילות סמויות
  4. בדיקה של כל נקודות יציאת מים כגון שירותים, ברזים, מקלחת, פתחי ביוב
  5. בדיקה של זרימת המים
  6. בדיקה של מערכת הניקוז

 

מדוע כה חשוב שמערכת האינסטלציה בבית תהיה תקינה?

אינסטלציה לא תקינה יכולה להוביל לפגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו. כמו כן, הדבר עלול לגרום להוצאות כספיות רבות על תיקונים. לכן, בדיקה מקדימה יכולה לחסוך טרחה רבה וגם כסף רב. מומלץ לא לדחות את הבדיקה, ולבצע אותה עוד בטרם הכניסה לבית. 

 

כיצד מתבצעת הבדיקה?

כאמור, בראש ובראשונה מדובר על בדיקה אשר דורשת ידע מקצועי רחב, ניסיון והתמחות בתחום. לכן, לא ניתן לבצע אותה באופן עצמאי. אמנם ישנן תקלות אשר קל לזהות לבד, כמו לחץ מים לא תקין, מים שלא יורדים טוב, כתמי רטיבות ועוד. אך קיימים גם נזקים ותקלות אשר ללא עין מקצועית והכלים הנכונים לא ניתן לראות. לכן, חשוב לקרוא לאיש מקצוע מוסמך על מנת שיוכל לאתר את כל התקלות אשר נסתרות מהעין, באמצעות הן ידע מקצועי וניסיון בתחום והן על ידי כלים מתקדמים. אחד הכלים המוכרים והאפקטיביים ביותר הוא הגלאי.

למעשה מדובר במעין מצלמה ייחודית אשר מעניקה את האפשרות לראות באמצעות חום נזילות קיימות בצנרת. במקרה של נזילה, מים מצטברים מחוץ לצינורות, אותם ניתן לזהות על ידי גלאי. בנוסף, אינסטלטור מוסמך יודע גם כיצד למדוד את לחץ המים בדירה, בכל הברזים, וגם לבדוק את איכות המים, מדובר בבדיקות מהותיות אשר מעידות על צנרת תקינה או בלתי תקינה. כאמור, עין מקצועית תדע לאתר את כל הדברים אותם אנו לא מצליחים לאתר, ובכך תחסוך לנו טרחה רבה ותקלות עתידיות. 

 

טיפים באינסטלציה – מה עושים כאשר מתגלים ליקויים בצנרת?

במידה ואכן ערכתם בדיקה של האינסטלציה והצנרת בדירתכם החדשה, והתגלו מספר תקלות שונות, מומלץ לקרוא לאותו איש מקצוע אשר ביצע את הבדיקה על מנת שיתקן את התקלות אשר מצא. חשוב לזכור כי נזקי צנרת מחרימים עם הזמן, לכן הם דורשים טיפול מיידי, על מנת למנוע נזק חמור יותר. אינסטלציה תקינה הינה ללא ספק הדבר הבסיסי ביותר בחוויית המגורים של כל אחד מאיתנו, לכן, גילוי מוקדם של תקלות שונות, ממש כמו בכל תחום בחיים, ימנע מצב של סיבוכים מיותרים בעתיד. 

 

אל תתפשרו – הזמינו איש מקצוע מוסמך

לסיכום, בהחלט ניתן לומר כי בדיקת הצנרת בבית חדש הינה מהותית וחשובה במיוחד, שכן היא מאפשרת חיים נוחים ונעימים מבחינות רבות, וכמובן העדר דאגות מיותרות. כפי שרבים מאיתנו יודעים, ישנם תחומים בהם אסור להתפשר ומומלץ להזמין איש מקצוע, תחום האינסטלציה הוא בהחלט אחד כזה.

על מנת שתוכלו להזמין אינסטלטור אמין, מקצועי, ובעל ניסיון, מומלץ לערוך סקר שוק קצר, ולבחור באיש מקצוע אשר מתמחה בתחום. כך או אחרת, מומלץ להזמין אינסטלטור בהקדם, לפני הכניסה לדירה החדשה, על מנת שיוכל לבצע בדיקה מקיפה בנוחות, ובמידת הצורך לבצע תיקון מקצועי של תקלות.

מה היה לנו עד כה?
פתיחת סתימה בביוב במבשרת ציון

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור במבשרת ציון? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »
פתיחת סתימה באסלה בטל שחר

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה באסלה בטל שחר? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »
שרברב 24/7 בכסרא-סמיע

מחפשים שרברב 24/7 בכסרא-סמיע? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
פתיחת סתימה בביוב בצור הדסה

מחפשים אינסטלטור שיטפל לכם בסתימה בכיור בצור הדסה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »
שרברב 24/7 במשהד

מחפשים שרברב 24/7 במשהד? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »