החלפת כלים סניטריים

מכירים את זה שאתם מגיעים למסעדה, מזמינים מנה שנראית בול לטעמכם, מקבלים אותה, טועמים אותה ומגלים שהיא פשוט מאוד לא בשבילכם? אתם מבקשים להחליף אותה, ולפעמים נתקלים במפגש עם אחראי המשמרת שלו אתם צריכים להסביר מדוע אתם מעוניינים להחליף את המנה.

ברוב המקרים תקבלו את מבוקשכם ותמשיכו שבעי רצון בחווית האכילה שלכם. אז נכון, לא מדובר כאן על עניין שישנה לכם את החיים, אבל מה קורה כאשר על השולחן מונח מצב שבהחלט יכול להשפיע על אורח החיים שלכם? כלים סניטריים שבורים או פגומים עלולים לפגוע אנושות בחיי היום יום שלכם, ולכן החלפת כלים סניטריים היא פעולה סופר משמעותית שיש לבצע עם רגע גילוי הפגמים. אז מה בדיוק כוללת הפעולה הזו וכמה היא עולה? הישארו איתנו כדי לגלות את כל התשובות הרלוונטיות, וצלצלו אלינו כדי שנוכל להעניק לכם החלפת כלים סניטריים יסודית ומקצועית.

☑️ החלפת כלים סניטריים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת כלים סניטריים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

כלים סניטריים – הם בכל מקום, שמתם לב?

יצא לכם פעם לבקר חברים או להיכנס לבית קפה ולראות חפץ שקיים גם אצלכם בבית? תמונה יפה ולא סטנדרטית, חפצי נוי כאלו ואחרים ועוד מעטרים חללים שונים, אך נדיר שנפגוש בדיוק את אותו החפץ שקיים אצלנו גם אצל מישהו אחר. לצד החפצים האלו, קיימים גם חפצים שממש לא מפתיע אותנו לגלות שהם קיימים גם אצלנו וגם אצל החברים. אלו חפצים? ובכן, אנחנו מדברים על כלים סניטריים.

כלים סניטריים הם למעשה שם גדול לכל מה שקשור בכלים שמספקים לנו את האפשרות לבצע פעולות סטנדרטיות כמו שטיפת ידיים, שטיפת כלים, רחצת הגוף ועוד. כיורים, אמבטיות, בידה ואסלות הם רק חלק מהקטגורייה הרחבה של כלים סניטריים, והם נמצאים בכל חלל וחלל.

 

בשביל מה צריך כלים סניטריים?

כלים סניטריים הם כלים שתפקידם ממש לא נגמר בלהוות מקום שבו אנחנו מבצעים את פעולות הרחצה, אלא הוא ממשיך גם בלהוות מקום שמנקז את המים שבהם אנחנו משתמשים לאורך הרחצה אל עבר הצנרת המרכזית. אז מה זה בעצם אומר?

 

כלים סניטריים וחיבור לצנרת – זהו סוד כל העניין

בסופו של דבר, אולי לא יצא לכם לחשוב על העניין הזה, אבל המים שאנחנו משתמשים בהם לפעולות הרחצה השונות הם מים שמגיעים אלינו נקיים, אך לאחר השימוש הופכים מזוהמים ומלוכלכים. היות והם הופכים לכאלו, אנחנו לא יכולים עוד להשתמש בהם בצורתם הנוכחית, ולכן הם צריכים לעבור הלאה מאיתנו.

כלים סניטריים מחוברים לצנרת על ידי צינורות ששייכים למערכת האינסטלציה, וכך הם מסוגלים לנקז את המים ולהעביר אותם הלאה. בדיוק בגלל הסיבה הזו, שלפיה יש תפקיד סופר מרכזי וחשוב לתקינות של כלים סניטריים, החלפת כלים סניטריים היא פעולה שאי אפשר להתעלם ממנה בשום מצב.

 

מתי מדובר בפתרון היחיד למצב?

אז נכון, אפשר לעצור ולשאול כאן את השאלה: "היי, רגע, למה ישר להחליף? למה לא לנסות ולתקן?", וזוהי בהחלט תהיה שאלה במקום. אז מה בעצם קורה? כלים סניטריים הם כלים שעלולים להיסדק או להישבר, ובהתאם פעולת ניקוז במים באמצעותם לא תוכל להתבצע כהלכה. המשמעות של זה? הצפות, נזילות ורטיבות הן רק חלק מההשלכות שעלולות לבוא לידי ביטוי, ולכן יש לבצע פעולה שתסייע לפתרון הבעיה כמה שיותר מהר.

בחלק מהמקרים יהיה ניתן לבצע תיקון כלים סניטריים, כזה שיבוא לידי ביטוי באמצעות הדבקה בלחץ גבוה או החלפה של חלק אחד באחר, אולם בחלק אחר מהמקרים תיקון כלים סניטריים יהיה לא רלוונטי, ולא תהיה ברירה אלא לבצע החלפת כלים סניטריים.

 

החלפת כלים סניטריים תוכל להחזיר את הכלים לפעולתם התקינה – אבל זה לא נגמר רק בזה

תארו לעצמכם שימוש באסלה שבורה או באמבטיה סדוקה. כן, לפעמים המצב הזה יכול לקרות בגלל נפילה של חפץ כבד ולפעמים פשוט מהתיישנות החומר, אבל כך או כך, החלפת כלים סניטריים היא היחידה שתוכל להועיל למצב הזה להיפתר באופן יעיל ואפקטיבי.

אבל כמו שאמרנו כאן למעלה – זה ממש לא נגמר רק בזה. הרבה פעמים החלפת כלים סניטריים נובעת לא רק מתקלות כאלו ואחרות, לפעמים היא נובעת מהרצון הפשוט של להתחדש!

 

להתחדש בכלים סניטריים? מישהו באמת רוצה את זה?

אז כן, הרבה אנשים שמבצעים עיצוב פנים מחודש בבית או במשרד הקיים שלהם מעוניינים לשפר את כל המראה הכולל של החלל, וזה כולל הכל – תאורה, ריצוף, ריהוט וכן – גם החלפת כלים סניטריים. במקרה כזה החלפת כלים סניטריים אמנם לא תתבצע על מנת לפתור תקלה שמונעת מהכלים לעבוד כראוי, אבל היא בהחלט תתבצע על מנת לפתור בעיה אחרת – בעיה של עיצוב שהפך ללא רלוונטי.

 

המחיר – חשוב לדעת בפני מה אתם עומדים

החלפת כלים סניטריים יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים: פעם תוחלף אסלה ישנה באסלה חדשה, פעם אחרת יוחלף כיור ישן בכיור חדש ומעוצב ועוד. היות וכל כלי מביא איתו גודל אחר ומורכבות אחרת מבחינת החיבור למערכת האינסטלציה, בהתאם המחיר של החלפת כלים סניטריים יהיה שונה ממקרה למקרה.

בחלק מהמקרים מדובר על החלפת כלים סניטריים שתסתיים בכמה מאות שקלים, בין כ-500 ש"ח ל-800 ש"ח, ובחלק אחר מהמקרים החלפת כלים סניטריים תסתכם בבין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח ויותר.

 

מחפשים גם איכות, גם שירותיות וגם מחיר הוגן? הגעתם למקום הנכון

זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר ולדאוג להחלפת כלים סניטריים שתתבצע עבורכם באופן לא פחות ממושלם. צרו קשר עם חברתנו ואנו נשמח לספק לכל כל שירות אינסטלציה כזה או אחר לשביעות רצונכם המלאה. נדבר!

 

מחירון החלפת כלים סניטריים כללי

החלפת כלים סניטריים מחיר מ-500₪
תיקון כלים סניטריים מחיר מ-200₪
התקנת כלים סניטריים מחיר מ-300₪

 

מה היה לנו עד כה?