בדיקת לחץ מים

דמיינו לכם שהיינו אומרים לכם שמהיום והלאה זרם המים במקלחת שלכם יהיה הכי חזק שיש. דמיינו רחיצת כלים עם זרימת מים מטורפת שמתיזה טיפות מים לכל הכיוונים וממלאת את המטבח שלכם במים.

עכשיו בואו נחשוב דווקא על הכיוון ההפוך: דמיינו שטיפת ידיים עם זרימת מים שמשחררת לכם בכל פעם טיפה אחת או שתיים, או מקלחת חמה באמצע החורף עם מים שזורמים בקצב איטי להחריד. כל הסיטואציות הללו הן בלתי אפשריות אפילו לדמיון, אז בוודאי שלא במציאות. על מנת שלא תצטרכו להתמודד איתן, בדיקת לחץ מים היא עניין שכדאי מאוד להכיר, ואם אתם זקוקים לבדיקה כזו – צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע אליכם במהירות האפשרית.

☑️ בדיקת לחץ מים יעילה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בלחץ מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

בדיקת לחץ מים – על מה ולמה?

בדיקת לחץ מים היא אחת הבדיקות החשובות ביותר שקשורות במערכת האינסטלציה והמים. מדובר כאן על בדיקה שלפי התוצאות שלה ניתן להבחין בבעיות ותקלות אשר פוגמות בפעילות מערכת האינסטלציה, ובנוסף, בחלק מהמקרים היא עומדת בתור בדיקה מחייבת לקראת קבלת אישורים כאלו ואחרים באשר לתקינות פעילות המבנה.

 

מתי מבצעים בדיקת לחץ מים?

בדיקת לחץ מים מתקיימת בתור שלב ראשון על מנת לאבחן את מקור הבעיה, ברגע שמתקיימת זרימת מים חזקה או חלשה מדי בברזים שבמבנה. לצורך העניין, בבית מגורים ניתן להבחין בלחץ מים משתנה על ידי פתיחת ברז, שבעקבותיה יזרמו מים בקצב חלש מאוד או חזק מאוד. נתון זה יביא לבדיקת לחץ מים שתוכל להניב תוצאות שיאפשרו לאינסטלטור לבחור באילו פעולות לנקוט על מנת להתמודד עם הבעיה.

אך בדיקת לחץ מים רלוונטית לא רק ברגעים שבהם ברור שקיימת בעיה, אלא גם במקרים שבהם היא מגיעה כבדיקה סטנדרטית לשם קבלת תוצאות מהימנות לתקינות מערכת האינסטלציה. למשל, כאשר מתבצעת התקנה של תשתית אינסטלציה חדשה במבנה חדש או במבנה ישן, תתבצע בדיקת לחץ מים שתוכל להבטיח שההתקנה בוצעה כהלכה.

 

בדיקת לחץ מים היא חובה

כמו המקרים שכבר ציינו קודם לכן, גם מצבים שבהם לא הותקנה מחדש אלא רק בוצעו בצנרת חידושים והחלפות של חלקים מסוימים יגררו אחריהם בדיקת לחץ מים. כמו כן, ביקורות מסוימות שמתבצעות במבנים, טיפולים וחיטויים שנערכו בצנרת וכן לקראת קבלת טופס 4 שמאפשר לאכלוס המבנה להתחיל – כל אלו ילוו בבדיקת לחץ מים שתוכל להבטיח שהכל פועל כהלכה.

 

למה זה עוזר בכלל?

בדיקת לחץ מים היא האפשרות היחידה לראות תוצאות שיכולות להעיד על תקינות או אי תקינות של פעילות הצנרת. בדיקת לחץ מים יכולה להביא נתונים שיעידו על זרימת מים חלשה או חזקה מדי, והיא תוכל להתריע בפני פיצוץ בצנרת או היחלשות של התפקוד שלה.

בהתאם לתוצאות, יוכל האינסטלטור לבצע פעולות שונות, הכוללות תיקון, החלפה או חידוש של חלקי הצנרת או של הצנרת כולה, ולמנוע מצבים של הצטברות חלודה, התעקמות ועוד – מצבים שיובלו לירידה או עלייה של לחץ מים.

 

למה צריך כאן אינסטלטור מקצועי?

גם אם אתם מתחזקים חוש טכני חד וחריף, יש דברים שממש לא כדאי לבצע בעצמכם. לא מדובר כאן על תליית מדף חדש באמצעות מברגה או על תיקון זריז ויעיל של גלגל הכיסא המשרדי שלכם, אלא על בדיקת לחץ מים שדורשת שימוש במגוון כלים חדשניים והתעסקות מיומנת עם מערכת האינסטלציה.

ניסיון לביצוע בדיקת לחץ מים או כל פעולה אחרת שקשורה בצנרת עלול להביא איתו נזקים חמורים, שעלולים לא רק להחמיר את המצב אלא גם להוביל אתכם אל עבר הוצאה כלכלית כבדה מאוד. היות ומדובר על סיטואציה שיכולה להימנע בקלות, כדאי מראש להרים את הטלפון לאינסטלטור ולא להיכנס לסיבוכים מיותרים.

 

איך מתרחשת בפועל בדיקת לחץ מים?

אינסטלטור שיגיע אליכם לביצוע בדיקת לחץ מים ינקוט כמה צעדים על מנת להצליח לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. בשלב הראשון הוא יבדוק שהברז הראשי סגור, כך שלא תתבצע דליפת מים בזמן בדיקת הצינורות.

בשלב הבא ייבדק הצינור שמוביל את זרימת המים החמים, ולבסוף ייבדק גם הצינור שמוביל את זרימת המים הקרים. בהתאם לכל שלב ושלב יוכלו להתקבל תוצאות באשר לבדיקת לחץ מים, תוצאות שיוכלו להוביל את האינסטלטור לכדי פעולות נוספות, שיינקטו על מנת להוות פתרון יעיל לבעיות שנמצאו בעזרת הבדיקה.

 

עלות ותועלת

בדיקת לחץ מים, כמו כל פעולת אינסטלציה אחרת, תלווי בתשלום מסוים. בדרך כלל טווח המחירים עבור בדיקת לחץ מים ינוע בין 130 ש"ח ל-300 ש"ח, כאשר המחיר הסופי ייקבע בהתאם לסוג המבנה, אופי הבדיקה וכן המשך הטיפול המיועד לצנרת בהתאם לתוצאות הבדיקה.

חשוב לזכור שבכל הנוגע לפעולות אינסטלציה בכלל ובדיקת לחץ מים בפרט, מדובר כאן על עניין של עלות מול תועלת. יכול מאוד להיות שתמצאו אינסטלטור שמציג לכם הצעת מחיר סופר זולה ומשתלמת, לכאורה, אך בפועל יהיה מדובר באינסטלטור לא מספיק מקצועי שעלול יהיה לגרום נזקים לצנרת שלכם.

לכן, רגע לפני שקופצים על הצעת מחיר זולה יותר, חשוב לזכור שהעלות לא בהכרח מעידה על התועלת, ולפעמים אפילו להיפך. לא מתלבטים – מזמינים בדיקת לחץ מים דרכנו ושמים את הצנרת שלכם בידיים טובות

במידה ואתם חושדים שאתם זקוקים לבדיקת לחץ מים, או שמא אתם יודעים בוודאות שאתם זקוקים לאחת כזו – הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברתנו מציעה שירותי אינסטלציה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על מחירים הוגנים, שקיפות לאורך תהליך העבודה ומקצועיות מקסימלית. נהיה בקשר!

 

מחירון בדיקת לחץ מים כללי

בדיקת לחץ מים מחיר מ-130₪
הגברת לחץ מים מחיר מ-600₪
אינסטלציה סניטרית מחיר מ-350₪

 

מה היה לנו עד כה?
הגברת לחץ מים

לו רק הייתה אפשרות, כולנו היינו שמחים שהחיים שלנו יעברו ללא תקלות כלל, ובצורה כמה שיותר זורמת וקולחת. לעומת השאיפות הגבוהות והאופטימיות האלו, המצב בפועל

קרא עוד »