טיפול ברטיבות בתקרה

אחת התקלות הלא נעימות, ללא כל ספק, היא רטיבות באזורים שונים ברחבי הבית, ובתקרה בפרט. מדובר על תקלה נפוצה במיוחד בעיקר בעונת החורף. הזנחה והעדר טיפול ברטיבות תקרה יכולים להוביל להחמרה במצב עד לכדי התמוטטות התקרה, ולסכנת חיים של ממש.

לכן, בעת זיהוי רטיבות בתקרה, חשוב ומומלץ לקרוא בהקדם לאינסטלטור מקצועי אשר מתמחה בתחום. איש מקצוע מנוסה, בעל ידע וניסיון יוכל בראש ובראשונה לאתר את מקור הנזילה, ולאחר מכן לפתור את הבעיה באופן ספציפי, ועל הצד האפקטיבי והמקצועי ביותר. זאת על ידי שימוש במכשור מתקדם וחדשני כגון מצלמה ייחודית ושימוש בכלים וחומרים מקצועיים.

חשוב לקחת בחשבון כי תחום האינסטלציה הינו מורכב ומסוכן, לכן רצוי לא לנסות ולתקן את הבעיה לבד, באופן עצמאי, זאת על מנת לשמור על בטיחות וכמובן להבטיח את הטיפול היעיל והנכון ביותר לבעיה, כזה שיחזיק לאורך זמן רב. 

☑️ טיפול ברטיבות בתקרה בצורה מקצועית ויעילה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים ברטיבות בתקרות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

סימנים אשר מעידים על רטיבות בתקרה

קיימים כמה וכמה דרכים אשר יכולים להעיד על רטיבות בתקרה, או לפחות לחדש לרטיבות בתקרה. המקרה הראשון הוא במצב בו ניראה נזילה של ממש מהתקרה, גם אם מדובר על טיפות קטנות, בתדירות נמוכה. כמו כן, אפשרות נוספת היא כתמים כהים והיווצרות עובש באזור ספציפי. במידה ואתם רואים כי התקרה מתקלפת, אחת הסיבות לכך יכולה בהחלט להיות רטיבות בתקרה, כאמור בעיה אשר דורשת טיפול מיידי ודחוף, ללא דחייה. 

 

מדוע רטיבות היא בעיה כה חמורה

יש מי שמתייחס לרטיבות כבדרך אגב, ופשוט חי איתה. אך למעשה, מדובר בטעות חמורה. רטיבות הינה בעיה קשה אשר מחמירה עם הזמן ויכולה מהר מאוד לפגוע באיכות החיים שלכם, ובבריאות, בנראות האסתטית של הבית, ואף במרכיבים של המבנה עצמו. העדר טיפול ברטיבות בתקרה מוביל לבית טחב ועובש אשר הולכים ומתפזרים באוויר. למעשה, מדובר בחומרים ביולוגיים אשר לא מומלץ לנשום אותם, במיוחד בקרב ילדים, קשישים, נשים בהריון, ומי שסובל מבעיות בדרכי הנשימה. 

 

מדוע יש רטיבות בתקרה

ישנן סיבות רבות בגללן נוצרת רטיבות בתקרה, כאשר אחת הסיבות הנפוצות היא דליפה של מים מהצנרת. למעשה, מדובר בדרך כלל בדליפה אשר יוצאת ממקור אשר בלתי אפשרי לראות בעין לא מקצועית ללא מכשור מתאים. סיבות נוספות יכולות להיות רטיבות בעקבות התפוצצות צינור, עבודות טיוח לא איכותיות ומקצועיות מספיק, בעיית ניקוז, פתחים של חלונות אשר אינם אטומים מספיק, חיפוי קיר ברמה נמוכה, ליקויי איטום באזור המרפסת ועוד. בנוסף, אחד המקורות הנפוצים ביותר בהקשר של בעיות רטיבות בתקרה, ובכלל, הוא חדר האמבטיה.

מדובר על חלל אשר נמצא רוב הזמן לח ורטוב, כאשר הרטיבות למעשה עלולה לחלחל דרך איטום לא איכותי או טוב מספיק, אל חדרים אחרים ברחבי הבית. החדשות הטובות הן כי כיום, למרבית אנשי המקצוע יש את הציוד המתקדם ביותר על מנת לזהות ולאתר באופן יעיל, מהיר ומדויק את מקור הרטיבות, ובכך נחסך זמן יקר, עבודות מורכבות יותר ולא בהכרח הכרחיות, עלויות כספיות רבות וכמובן מובטח טיפול ספציפי ומתאים. 

 

טיפול ברטיבות בתקרה – מאיפה מתחילים

כאמור רטיבות בתקרה הינה בעיה חמורה ומורכבת במיוחד אשר דורשת התערבות של אינסטלטור מומחה אשר יודע כיצד לאתר ליקוי בנייה, נזילות ורטיבויות. לכאן, בעת הטיפול בבעיה, מומלץ בראש ובראשונה להזמין איש מקצוע אשר יוכל לאתר את מקור הבעיה. לאחר שהתבצעה אבחון מעמיק ומדויק של הבעיה, ניתן לבצע טיפול יסודי ומקצועי ברטיבות. טיפול נכון ימנע נזקים רבים, אסתטיים ובריאותיים כאחד. 

 

כיצד מתמודדים עם רטיבות בתקרה

במידה ואתם גרים בבית פרטי ומזהים סימנים של רטיבות בתקרה, סביר כי קיימת בעיית איטום בגג. במקרה כזה, חשוב במיוחד לבדוק את המקור לנזילה ולבצע איטום מקצועי ויסודי של הגג באופן מיטבי אשר יחזיק לאורך זמן. עם זאת, במידה ומדובר על מקומות נוספים ברחבי הבית, סביר כי מדובר על בעיית אינסטלציה אשר דורשת אף היא, טיפול מיידי.

 

טיפול ברטיבות – רק על ידי מומחים

בעקבות הסיבה כי ניתן לגלות בעיות רטיבות רק לאחר שהן כבר קיימות, חשוב במיוחד לטפל בבעיה במהירות האפשרית. מומחה בתחום יכול למעשה לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק ומהיר, כאשר ברשותו מגוון רחב של כלים אשר מעניקים לו את האפשרות לבצע תהליך זה. כמו כן, איש מקצוע אשר מטפל בבעיות רטיבות לא עושה זאת רק על מנת למנוע פגיעה בעיצוב המבנה, אלא גם על מנת למנוע מצב של התפוררות התקרה או הקיר, ולעיתים אף של המבנה, מצבים אשר יכולים לסכן את דיירי הבית ואף לפגוע בתשתית הדירה. 

 

לא לוותר על תהליך ייבוש

כל תהליך של טיפול ברטיבות בתקרה אשר מתבצע ללא ייבוש מקצועי של המקום יהיה פחות אפקטיבי. כמו כן, ללא ייבוש, השפעות שליליות יכולות להופיע כמו ריח רע, טחב, עובש ועוד, מה שיכול להשפיע על הבריאות של כל דיירי הבית. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי תהליך ייבוש מקצועי של התקרה יוכל להתבצע רק על ידי איש מקצוע מוסמך, כזה שמחזיק הן בידע והן בכלים מקצועיים. 

 

מה חשוב לדעת בעת הזמנת אינסטלטור

גיליתם נזילה בתקרה? החלטתם לקרוא לאיש מקצוע? חשוב כי תבחרו אך ורק באינסטלטור מוסמך, מקצועי ואמין, כזה שיוכל להעניק לכם שירות אדיב, יעיל ומהיר, ברמה הגבוהה ביותר. וודאו כי ברשותו המלצות מלקוחות קודמים, רישיון, תעודת מקצוע, ועוד. כמו כן, העדיפו אינסטלטור אשר מחזיק בציוד מתקדם וחדש בעיקר בגלל שתי סיבות מרכזיות, האחת, זה מראה על מקצועיות רבה, השנייה, כך תדעו כי הוא יוכל לאתר את הבעיה במהירות ובקלות, ללא כל צורך בשבירת קירות.

 

מחירון טיפול ברטיבות בתקרה כללי

טיפול ברטיבות בתקרה מחיר מ-250₪
טיפול ברטיבות בקיר מחיר מ-390₪
טיפול ברטיבות ברצפה מחיר מ-250₪

 

מה היה לנו עד כה?
טיפול ברטיבות ברצפה

רטיבות ברצפה הינו למעשה מצב בו מים כלואים מתחת לריצוף של הבית. הגורם המרכזי והנפוץ ביותר לכך הוא בעיות צנרת שונות. חשוב לדעת כי טיפול

קרא עוד »
טיפול ברטיבות בקיר

אין ספק כי עובש ורטיבות נחשבות לתופעות נפוצות במיוחד בקרב דירות ובתים רבים ברחבי ישראל, כאשר טיפול ברטיבות בקיר חייב להתבצע אך ורק על ידי

קרא עוד »