פתיחת סתימה בכיור

מחפשים פתיחת סתימה בכיור? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

☑️ פתיחת סתימה בכיור מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימה בכיור.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

עצמו לרגע את העיניים ונסו לחשוב כמה פעמים ביום אתם משתמשים בכיור שלכם. כן, מדובר על פעולה תדירה שאנחנו מבצעים לפני האוכל, אחרי האוכל, להדחת כלים, לשטיפת הפנים בבוקר, לרחיצת שיניים, אחרי שאנחנו מבקרים בשירותים, תוך כדי בישול ובעוד פעמים רבות ומגוונות. בגלל השימושים הכל כך רבים הללו, לכיור יש חשיבות רבה בחיינו, ולכן סתימה בו עלולה לשבש את הלך החיים התקין שלנו. בשביל לוודא פתיחת סתימה בכיור באופן מקצועי וטוב, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להגיע אליכם ולטפל בבעיה במהירות האפשרית.

 

שירותי פתיחת סתימה בכיור לפי אזורי שירות

פתיחת סתימה בכיור במרכז

פתיחת סתימה בכיור בצפון

פתיחת סתימה בכיור בדרום

פתיחת סתימה בכיור בשרון

פתיחת סתימה בכיור בחיפה

פתיחת סתימה בכיור בירושלים

פתיחת סתימה בכיור ביהודה ושומרון

 

כיורים – יותר ממה שחשבתם

הכיורים היום הולכים והופכים משוכללים ומעוצבים יותר מרגע לרגע. אם פעם היה מדובר על חתיכת שיש שמשמשת אבן דרך לניקוז המים אל מערכת הביוב, הרי שהיום מדובר על עיצובים יוקרתיים בצבעים מגוונים, שמוסיפים ליופי והנראות של הבית. הכיורים מוצבים בחדרי השירותים ובמטבחים של הבתים של כל אחד ואחת מאיתנו, והם משמשים אותנו למגוון פעולות.

 

מה כבר יכול להשתבש? הדברים שלא הייתם מדמיינים שמתרחשים בתוך הכיור שלכם

אז כן, הכיור הוא בעל מראה תמים ואין כל סיבה לחשוב או לדמיין מה קורה בתוכו, אבל תאמינו לנו – ברגע שקורה בתוכו משהו, אתם כבר תדעו על זה גם בלי שמאוד תרצו. ולמה? ובכן, סתימה בכיור היא ממש לא דבר של מה בכך, והיא עלולה לגרום להצפות שעלולות להתפשט ולהגיע לחלקים נוספים בבית, מלבד החדרים שבהם מוצבים הכיורים. בנוסף, טיפול מאוחר בסתימה בכיור עלול לגרום לסתימה להפוך להרבה יותר קטלנית, ולפגוע אנושות בצנרת שלכם.

אינסטלטור אדיב

טיפול מהיר ופתיחת סתימה באופן מיידי – יחסכו לכם הרבה תקלות בהמשך

במקום להתעכב עם העניין הזה, טלפון לאינסטלטור הוא הרעיון הטוב ביותר שתוכלו ליישם ברגע זיהוי הסתימה. פתיחת סתימה בכיור יכולה להיות פעולה פשוטה שלא אורכת זמן רב, ובתנאי שדיווחתם על הסתימה בזמן ושהאינסטלטור הצליח לטפל בה בעוד היא במצביה הקלים.

טיפול מהיר ופתיחת סתימה באופן מיידי – יחסכו לכם הרבה תקלות בהמשך

 

פתיחת סתימה בכיור – איך זה בכלל קורה?

סתימה בכיור היא ממש לא עניין נדיר, להיפך – מדובר כאן על אחת התקלות הנפוצות ביותר בעולם האינסטלציה, ולמה? פשוט מאוד – ככל שאנחנו משתמשים יותר בחפץ מסוים, כך הוא עלול להישחק ולהתבלות יותר מהר ויותר בקלות. אז איך העניין הזה בא לידי ביטוי?

ראשית, פתיחת סתימה יכולה לבוא כתוצאה מהצטברות של אבנית. בסופו של דבר, מקום שזורמים בו מים חמים צובר אבנית, ומדובר על עניין בלתי נמנע, ממש כמו שקורה בקומקום הביתי שלכם ואפילו בשיניים שלכם, שביניהן מצטברת אבנית. שנית, פתיחת סתימה יכולה לבוא כתוצאה מכניסת גורמים זרים אל תוך הכיור, גורמים כמו שאריות מזון כאשר מדובר על הכיור במטבח, לדוגמה.

פתיחת סתימה בכיור – איך זה בכלל קורה?

 

פתיחת סתימה במטבח – שכיחה ויכולה להימנע בקלות

ואם כבר הזכרנו את כיור המטבח שלכם, פתיחת סתימה בכיור המטבח מגיעה גם בעקבות השלכת שמן חם או קר אל הכיור במקום אל פח האשפה שלכם. לצערנו, לא מעטים האנשים שעדיין מבצעים את הפעולה הזו, וגורמים לצינורות הכיור להיסתם על ידי השמן.

כן, השמן והמים לא ממש מסתדרים יחד כידוע, והשמן הולך ונקרש על דפנות צינור הניקוז עד שחוסם אותם לחלוטין. תוסיפו אל השמן שאריות מזון ופסולת שמצויה גם כך במערכת הניקוז, והנה לכם המתכון המושלם לסתימה.

 

הצצה פנימה אל תוך מערכת הניקוז – תכירו מה קורה שם בפנים

מערכת הניקוז עובדת בצורה מאוד פשוטה: אל הכיור שלכם מחובר צינור שמוביל את המים והפסולת אל עבר מערכות הביוב התת קרקעיות. ברגע שצינור הניקוז סתום מסיבה זו או אחרת, אין באפשרות המים לזרום באופן תקין ושוטף. ברגע הזה יש צורך בפתיחת סתימה בכיור, אך גם אותה צריך לדעת איך לבצע. ממש לא מדובר כאן על פעולה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות, וכדאי שלא תעמידו את העניין הזה במבחן.

הצצה פנימה אל תוך מערכת הניקוז – תכירו מה קורה שם בפנים

 

פתיחת סתימה באופן עצמאי – רק אם אתם בטוחים במה שאתם עושים

על מדפי הסופר מרקטים נמצאים היום לא מעט תכשירים, מוצרים וחומרים שיכולים לסייע בפעולה של פתיחת סתימה. מסירי שומנים, חומרים ממיסים, הפומפות הקלאסיות ואפילו סלילי ברזל יכולים לסייע לכם בפתיחת סתימה שאתם עושים בעצמכם, אז מה הבעיה איתם בעצם?

כן, מדובר כאן על חומרים שבהחלט יכולים לסייע להתמודד עם הבעיה באופן ראשוני, אך במידה ומדובר על סתימה רצינית – סביר להניח שהיא תחזור ותפתיע אתכם תוך יום או יומיים.

פתיחת סתימה באופן עצמאי – רק אם אתם בטוחים במה שאתם עושים

 

אז מה כן אפשר לעשות? פתרון על ידי אינסטלטור – הפתרון המושלם עבור כל אחד

להבדיל מאותם חומרים שיכולים להיות יעילים אך לטווח קצר ולסוג סתימות ספציפי מאוד, אינסטלטור מנוסה ומקצועי יוכל להתמודד עם הבעיה גם לטווח הארוך מצד אחד וגם בצורה הרבה יותר מעמיקה ומקצועית מצד שני. האינסטלטור מחזיק בכלים מגוונים ומתקדמים הרבה יותר, ולא מסתפק בשפיכת חומרים כאלו ואחרים אל תוך הכיור שלכם.

אז מה כן אפשר לעשות? פתרון על ידי אינסטלטור – הפתרון המושלם עבור כל אחד

 

כמה עולה פתיחת סתימה בכיור?

פתיחת סתימה בכיור מגיעה עם מחירים משתנים שנקבעים בהתאם לסוג הסתימה, מורכבות הסתימה וגם בשאלה האם יש צורך בהחלפת חלקים בכיור או בצנרת או שלא. באופן כללי, מדובר כאן על טווח מחירים של בין 150-300 ₪ עבור פתיחת סתימה בכיור בצורה פשוטה וקלה, והוא יכול גם להגיע ל-500 ₪ ויותר בהתאם למידת המורכבות.

אינסטלטור אמין ואדיב

אל דאגה, אנחנו כבר בדרך!

צלצלו אלינו ונוכל להציע לכם שירות מקצועי של פתיחת סתימה בכיור. האינסטלטור יגיע עם מוצרים חשמליים מתקדמים ביותר לאיתור מיקום הסתימה, ועם מכשירים משוכללים שיוכלו לסייע בפתיחת סתימה בכיור בצורה איכותית ואפקטיבית. נתראה!

 

מחירון פתיחת סתימה בכיור כללי

פתיחת סתימה בכיור מחיר מ-150₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪