איתור נזילות באמצעות בלון לחץ

מחפשים איתור נזילות באמצעות בלון לחץ? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

נזילות הן מפגע מאוד לא אידיאלי ונעים להתמודדות בבית. הן נפוצות בחדרי השירותים, חדרי האמבטיה, במכונות הכביסה, בחצרות הבתים, בצנרות הבית ובמקומות נוספים, ולעיתים אפשר לשים לב אליהן גם בחיפוש פשוט עם העיניים.

הנזילות השונות מצריכות טיפול מידי, שכן במידה ולא מתבצע אחד כזה – הן עלולות להתפתח ולגרום לתקלות הרבה יותר מורכבות לטיפול. איתור נזילות באמצעות בלון לחץ הוא אחת השיטות היותר ידועות של היום, ואם אתם זקוקים לה – צרו איתנו קשר ונבצע אותה בהקדם במקום שבו אתם זקוקים לה.

☑️ איתור נזילות באמצעות בלון לחץ עם אינסטלטור מוסמך ומקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים באיתור נזילות באמצעות בלון לחץ.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

איתור נזילות – כי לא תמיד העין שלכם תבחין בהן בעצמה

נזילות לפעמים עושות עמנו חסד ומאפשרות לנו לקבל הצצה לעצם קיומן. איך? ובכן, הרבה פעמים הנזילות מצטברות לכדי שלוליות מים שמופיעות על הרצפה, לכדי טיפות שנוזלות מהתקרה או מהקירות, עובש וטחב ירקרקים או אפרפרים ועוד. אז מתי איתור נזילות נכנס לתמונה? בפעמים שבהן הנזילות מתרחשות מתחת לרצפות ולא מאפשרות לנו להבחין בהן.

 

איך נוצרת נזילה?

נזילות מתרחשות במגוון מקומות בבית ובמשרד, כמו חללי השירותים, האמבטיה, כיור המטבח, מכונת הכביסה, בחצר הבית, בדוד השמש ועוד. הנזילה יכולה להיווצר ממגוון סיבות, כמו מרזב למי גשמים שכבר לא מתפקד כהלכה, סתימה בצינורות הניקוז השונים, היווצרות של אבנית ועוד.

 

הנזקים של נזילות הם גדולים יותר ממה שחשבתם

אם חשבתם שתוכלו להתעכב עם איתור נזילות, הרי שמדובר בטעות חמורה. כל התמהמהות עם איתור נזילות היא מיותרת ומעכבת, ולא רק זה – היא אפילו מעמידה את איזור הנזילה בפני סכנה ממשית. איזו סכנה בדיוק? ובכן, נזילה שלא מטופלת בזמן עלולה להתרחב ולפגוע בצנרת כולה, ולהפוך מבעיה פשוטה בעלת אמצעי פתרון יעילים לבעיה חמורה שתביא איתה מורכבות גדולה.

 

מי רוצה לשנות את אורח החיים שלו? אנחנו בטוחים שאף אחד מכם

איתור נזילות הוא קריטי ברגע החשד או הגילוי מעוד סיבה חשובה – התפתחות הנזילה תמנע מכם לשהות בבית שלכם באופן תקין, ולא תוכלו לבצע כל מיני פעולות בסיסיות כמו רחיצת הידיים או שימוש בשירותים. נשמע מופרך? ובכן, לא מעט אנשים כבר מצאו את עצמם אורזים מזוודות ועוברים לשהות במקום אחר עד שהתקלה תתוקן, ואם אתם שואלים אותנו – מדובר על מצב מאוד לא אידיאלי.

 

מישהו אמר נזק לכיס ולא קיבל? סיבה נוספת לבצע איתור נזילות בזמן

ככל שהתקלה היא פשוטה יותר כך המחיר בגין טיפולה יהיה נמוך יותר, וההיפך גם הוא כמובן הנכון – ככל שהתקלה תהיה מורכבת יותר, המחיר בגין טיפולה יהיה גבוה יותר. כשאנחנו מדברים על מחירים נמוכים או גבוהים תתפלאו לדעת שלא מדובר כאן על הבדלים של עשרות שקלים, אלא על הבדלים של מאות ולפעמים גם אלפי שקלים. אז במקום להתעסק באיפה תגורו וכמה תשלמו – פשוט מהרו להזמין איתור נזילות עוד היום.

 

איתור נזילות – אפשר גם לבד?

איתור נזילות הוא מומלץ לביצוע על ידי אינסטלטור ולא באופן עצמאי. מדובר כאן על רצף של פעולות שמצריך ידע מקצועי ושימוש בכלים מתקדמים ביותר, שכאשר הוא מתבצע על ידי אנשים שאין בידיהם את הידע הרלוונטי – עלולים לפגוע עוד יותר בבעיה שגם כך חמורה. היום בטמבוריות השונות נמכרים כל מיני כלים שאולי ניתן לקנות באופן עצמאי, אבל שימוש בהם בפועל שלא על ידי איש מקצוע הוא ממש לא שימוש מומלץ.

 

מה ההבדל בין האינסטלטור לביני?

איתור נזילות על ידי אינסטלטור יתבצע תוך שימוש במגוון טכניקות וכלים רלוונטיים שיוכלו לעזור לו לקבל תוצאות אמינות ורלוונטיות. בנוסף, האינסטלטור הוא בעל מיומנות וניסיון קודם שיוכלו לעמוד לצידו בעת שהוא בוחר באיזו דרך לבצע איתור נזילות, ולכן כדאי להפקיד אצלו את הבעיה.

 

איתור נזילות באמצעות בלון לחץ – היכרות

איתור נזילות באמצעות בלון לחץ הוא אחת מהאפשרויות שעומדות בפני האינסטלטורים בזמן שהם צריכים להתמודד עם גילוי מיקום הנזילה. איתור נזילות באמצעות בלון לחץ מתבצע באופן הבא: האינסטלטור לוקח את הבלון ומחדיר אותו אל תוך הצינור. ברגע שהבלון נמצא בתוך הצינור, האינסטלטור ינפח אותו עד לכדי מצב של איטום הצינור.

הבלון המנופח לא יאפשר למים לזרום בצינור באופן תקין, ולמעשה יגרמו להצפה בתוך הצינור. במידה ואכן קיימת נזילה מהצינור, האינסטלטור יוכל להבחין במים שיוצאים מהסדקים והחורים שבצינור, וכך לאתר את מיקום הנזילה המדויק.

 

כמה עולה איתור נזילות באמצעות בלון לחץ?

העלות של זה יתחיל בדרך כלל מ-350 ש"ח, אולם במקרים חמורים יותר הוא יכול להגיע גם למחיר של 700 ש"ח ויותר. כמו כן, עלויות נוספות יכולות להצטרף למחיר התיקון הסופי, שכן הוא יכול לכלול גם החלפה של חלקים בצינור, ייבוש תת רצפתי ופעולות נוספות שהאינסטלטור יוכל לקבוע שיש בהן צורך.

 

איך אדע שהאינסטלטור עושה עבודה טובה?

אינסטלטור טוב הוא אינסטלטור שמשקף את דרכי הפעולה והצעדים שהוא עושה בזמן שהוא עובד. זאת שיטה אמינה לכשעצמה, אולם אינסטלטור מקצועי יסביר ללקוחותיו את ההליך במדויק, ואף ישתף אותם בעת גילוי מקום הנזילה בפועל. כמו כן, חשוב לוודא את תמחור האינסטלטור בטרם עת, על מנת לא להיות מופתעים ברגע האמת.

 

זקוקים לאיתור נזילות באמצעות בלון לחץ או בכל דרך אחרת? נשמח לתת לכם שירות!

במקום להסתבך, לבדוק ולקחת את הסיכון שבבחירת אינסטלטור שאתם לא מכירים, אנחנו שמחים להציע לכם שירות אינסטלציה מקצועי הכולל מקצועיות מקסימלית, טיפול מהיר והכי חשוב – חיוך על הפנים. נשמח להציע לכם מגוון שירותי אינסטלציה, בין אם מדובר על איתור נזילות באמצעות בלון לחץ ובין אם בכלל. נדבר בקרוב!

 

מחירון איתור נזילות באמצעות בלון לחץ כללי

איתור נזילות באמצעות בלון לחץ מחיר מ-350₪
איתור נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
איתור נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?
איתור נזילות בצנרת המים

מחפשים איתור נזילות בצנרת המים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »