החלפת צנרת ביוב

מחפשים החלפת צנרת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

בימים כתיקונם אנחנו יכולים לראות שהחיים שלנו מתנהלים באופן תקין. כל כלי נמצא במקומו, כל אלמנט יודע מה התפקיד שלו במערכת ופעולות רבות שאנחנו מבצעים מתאפשרות לנו בקלות. מה שכן, לפעמים כל האידיליה הזו מופרת על ידי אין ספור סיטואציות שונות, שחלקן נמצאות בידיים שלנו וחלקן ממש לא.

בכל הנוגע למערכת הביוב, יש לא מעט מקרים שבהם אנחנו נתקלים בהצפה, בעליית מים בסתימה או בפיצוץ בצנרת, דבר שגורם באופן מידי לשיבוש מובהק באורח החיים התקין שלנו. בחלק מהמקרים יוכל להתקיים תיקון, אך בחלק אחר מהם החלפת צנרת ביוב תהיה הפתרון האולטימטיבי למצב.  אם אתם חושדים שאתם זקוקים להחלפת צנרת ביוב או יודעים בוודאות שאתם צריכים אחת כזו, צרו איתנו קשר ונוכל לספק לכם את השירות הזה בהקדם האפשרי.

☑️ החלפת צנרת ביוב באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת צנרות ביוב.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

צנרת ביוב – מי את ומה תפקידך?

אז בראש ובראשונה בואו נתחיל לדבר על הנושא הזה מהבנה פשוטה ובסיסית – מה התפקיד של צנרת ביוב. צנרת ביוב היא למעשה האובייקט שאחראי על ניקוז המים מתוך המבנה אל מחוצה לו, מתוך עיר ומחוצה לה ועוד. צנרת ביוב היא חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה, והיא מאפשרת לנו לנהל חיים תקינים הכוללים הורדת מים בשירותים, שימוש בכיורים השונים לצרכים שונים, מקלחת חמה שמימיה מנוקזים החוצה ועוד.

כן, בין אם יצא לכם לחשוב על זה פעם לעומק ובין אם לא, מדובר כאן על אלמנט שבלעדיו חיינו אינם חיים, וכאשר הוא תקול – אנחנו נמצאים בבעיה גדולה.

 

צנרת ביוב שאינה מתפקדת – מקור לבעיות חמורות

צנרת ביוב, אם כן, מחזיקה בתפקיד סופר חשוב ומרכזי במערכת האינסטלציה בפרט ובחיים שלנו בכלל. ברגע שצנרת ביוב אינה מתפקדת מסיבות כאלו ואחרות, מדובר על בעיה שיש להצמיד לה פתרון באופן כמה שיותר בהול, ולמה? פשוט מאוד – צנרת ביוב תקולה שלא מקבלת את הפתרון הנכון בזמן הנכון, עלולה לפתח בעיות נוספות ולהחמיר את מצבה אפילו יותר.

 

איך אפשר להבחין בכך שיש צורך בהחלפת צנרת ביוב?

אז ראשית, נתחיל מלזהות את הבעיה. הבעיה בצנרת ביוב תיתן את אותותיה בדרך כלל באמצעות הצפת מים אל מעל פני הקרקע. במצב תקין שבו צנרת ביוב פועלת כהלכה ומבצעת את תפקידה כראוי, המים מנוקזים אל מתחת לאדמה ומבצעים שם את הזרימה החוצה, אך כאשר צנרת ביוב תקולה – המים יעלו כלפי מעלה ויציפו את הרחוב, החניון ואפילו או הבית.

עוד לפני שהמים יעלו, מה שיהווה סימן מובהק לקיומן של בעיות בצנרת ביוב, בחלק מהמקרים יהיה ניתן להבחין בסימנים של טחב או עובש על הקירות, ברטיבות ובטפטופי מים מהתקרה. כל אלו אמורים להדליק אצלכם נורה אדומה שתוביל להזמנת איש מקצוע לטיפול בבעיה.

 

מפחדים מזיהומים? הנה גורם קריטי נוסף שיוביל אתכם לצלצל לאיש מקצוע

מעבר להשלכות הלא נעימות מבחינה חיצונית שהצפת המים מביאה איתה, קיימות לעניין הזה גם השלכות תברואתיות. ברגע שהמים עולים כלפי מעלה, אחרי שהם הגיעו ממגוון מקורות שונים כמו המקלחת, השירותים, תעלות הביוב של מסעדות או בתי קפה ועוד – הם מעלים איתם זיהומים רבים לאין שיעור.

הזיהומים הללו עלולים לפתח מחלות בקרב בני האדם שנמצאים בקרבת מקום, ומדובר כאן על מחדל סניטרי חמור. אם המראה עצמו של המים המוצפים לא גרם לכם לצלצל עד עכשיו לאיש המקצוע, אנחנו בטוחים שהעובדה הזו כבר תשלח אתכם לחייג אליו כמה שיותר מהר.

 

החלפת הצנרת – איך היא מסייעת לכל הסיטואציה הזו?

כל מה שציינו עד עכשיו הם מקרים שבהם עלולה להתרחש הצפה, ובדרך כלל המקור של המקרים האלו הוא בעיות שמתחוללת בצנרת ביוב. חלק מהבעיות ניתן יהיה לפתור על ידי תיקון מקצועי, אך חלק אחר מהן יוביל לכדי החלפת צנרת ביוב באופן מלא.

 

תיקון או החלפה של צנרת ביוב? שאלת מיליון הדולר

אינסטלטור מקצועי יוכל לאבחן את הבעיה שמתרחשת בתוך צנרת ביוב ובהתאם להצמיד לה פתרון ראוי. תיקון צנרת ביוב יוכל לבוא לידי ביטוי בהמשך לבעיות פשוטות כמו סדקים או סתימות, אך הרבה מהמקרים לא מסתכמים רק בבעיות פשוטות כאלו.

למשל, מקרים שבהם צנרת ביוב משמשת את המבנה לאורך שנים ארוכות, הם מקרים שבהם הצנרת עלולה לצבור חלודה ועובש, שיוציאו אותה מכלל פעולה תקינה. במקרים כאלו, שמצב החלודה והעובש כבר חמור ביותר, יהיה צורך בהחלפת צנרת ביוב, ולא ניתן יהיה לקיים תיקון פשוט בה.

 

המחיר שמשתנה בהתאם לכל מקרה לגופו

החלפת צנרת ביוב יכולה להסתכם בטווח מחירים של בין 600 ש"ח ל-1,500 ש"ח עבור כל מטר של צנרת ביוב. כמובן שככל שיהיה צורך בהסרת צנרת ארוכה יותר ובהחלפת צנרת ביוב ארוכה יותר שתתפוס את מקומה, כך המחיר יהיה גבוה יותר, וככל שהצנרת המקורית קצרה יותר ותביא איתה החלפת צנרת ביוב קצרה יותר בהתאם – כך המחיר יוכל להיות נמוך יותר.

 

חושבים שאתם יכולים לעשות את כל זה בעצמכם? תחשבו שוב בבקשה

החלפת צנרת ביוב היא פעולה מורכבת שמיועדת לביצוע אך ורק על ידי אנשי מקצוע. גם אנשים עם ידי זהב, כאלו שהבריגו פעם אחת מדף לקיר ובטוחים שמאז הם ההנדי מנ'ס האולטימטיבים, צריכים לקחת בחשבון שיש פעולות שלא רק לא כדאי, אלא ממש אסור לבצע לבד.

כדי לבצע החלפת צנרת ביוב צרו איתנו קשר בהקדם, ואנחנו כבר נדאג להגיע אליכם עם כל הכלים הרלוונטיים לאבחון הבעיה וטיפול בה. עם אלפי לקוחות מרוצים, שירות מדהים ומקצועיות ללא פשרות – אנחנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו. נהיה בקשר!

 

מחירון החלפת צנרת ביוב כללי

החלפת צנרת ביוב מחיר מ-600₪
שאיבת ביוב מחיר מ-700₪
תיקון צנרת ביוב מחיר מ-1500₪

 

מה היה לנו עד כה?
תיקון צנרת ביוב

מחפשים תיקון צנרת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
שאיבת ביוב

מחפשים שאיבת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור

קרא עוד »