בעיות ביוב? הכירו את הפתרונות של חברת סמארטליין רובוטיקס!

החורף בעיצומו ובעיות ביוב הן לא דבר נדיר. ברגע שיש לכם את הבעיה הכי קטנה בביוב, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו תשתיות הביוב שלכם כבר לא עובדות. מצב כזה עלול לגרום לנזקים חריפים, ולכן הדבר החשוב ביותר הוא לפתור במהירות האפשרית את הסתימה בביוב. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לכם לעשות את זה.

 

כבל לפתיחת סתימות

האמצעי הראשון של סמארטליין רובוטיקס עליו נדבר הוא כבל שאיתו ניתן לפתוח סתימות. הכבל הזה מוכנס דרך אחת הכניסות לביוב מתוך הבית והגמישות שלו מאפשרת לו לעבור בתוך פיתולי הצנרת עד שהוא מגיע למקום הסתימה. הכבל אמנם לא תמיד יהיה יעיל אל מול סתימות רציניות, אולם עבור סתימות ברמה סבירה הוא בהחלט יכול לעשות את העבודה ולשחרר את הלחץ.

כבל לפתיחת סתימות

 

לחץ מים

אמצעי נוסף שאיתו אפשר לפתוח סתימות הוא מכונה שמזריקה מים בלחץ גבוה לתוך הצנרת. הזרם הרגיל של המים לא תמיד מצליח להתגבר על מה שסותם את הביוב, אולם הלחץ של המכונות הללו כן מסוגל לעשות את זה. ברגע שהמים יגיעו למקום של הסתימה סביר להניח שהם ייקחו איתם את מה שסותם את הביוב, ואתם תוכלו שוב להנות מביוב זורם ותקין.

 

מכשיר חשמלי לפתיחת סתימות

בדיוק כמו המכשיר שמזריק מים בלחץ, גם המכשיר הזה נועד לנקות את הצנרת, רק שהאמצעי שאיתו הוא עושה את זה שונה. המכשיר מצויד בלהבים חדים שמנקים את כל מה שנדבק לדפנות הצנרת ופותחים את הסתימות שנגרמות מכך.

 

שימוש בחומרים כימיים

עוד אפשרות שאיתה ניתן לפתוח סתימות ביוב היא באמצעות חומרים כימיים שמוחדרים לצנרת. לחומרים הללו יש תכונה שהם מאכלים את מה שנמצא בדרכם, ולסתימות קלות ובינוניות החורים הללו בהחלט יכולים להספיק. כמובן, השימוש בהם צריך להיעשות בזהירות רבה, לאור העובדה שמגע עם אותם חומרים עלול לגרום לנזק רב. בתור התחלה כדאי לנסות את השימוש בהן.

מכשיר אלקטרוני

 

החדרת מצלמה

אם יש לכם סתימה או בעיית ביוב שאתם לא מצליחים להבין מה המיקום המדויק שלה, אחת ההמלצות לשנו היא להכניס לתוך מערכת הביוב מצלמה. המצלמה הזו משדרת לאחור ועין מקצועית תוכל להבחין מה בדיוק הבעיה במערכת הביוב ואיך אפשר לגשת למקום הבעיה בלי להרוס את כל התשתית. השימוש במצלמה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף והוא בהחלט מומלץ.

 

לסיכום

עד לפני כמה שנים לא היינו חושבים שפתיחה של סתימות ביוב יכולה להיעשות באמצעים טכנולוגיים, אולם בשנים האחרונות צצו מספר פתרונות שמאפשרים לכם להתגבר ביעילות על סתימות או בעיות ביוב. בין הפתרונות הללו ניצן למנות כבלים מיוחדים, מצלמות שמשדרות לאחור את מה שקורה בתוך הצנרת או חומרים כימיים שמוכנסים לביוב כדי לכלות את מה שסותם אותו.

הכנסת מצלמה

בעיות ביוב
מה היה לנו עד כה?
תיקון צנרת ביוב

מחפשים תיקון צנרת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
שאיבת ביוב

מחפשים שאיבת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור

קרא עוד »
החלפת צנרת ביוב

מחפשים החלפת צנרת ביוב? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »