פתיחת סתימה באסלה

מחפשים פתיחת סתימה באסלה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

☑️ פתיחת סתימה באסלה עם אינסטלטור מוסמך ומקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות באסלה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

אם תנסו לספור כמה פעמים האסלה שלכם משרתת אתכם ואת בני המשפחה שלכם, תגיעו לעשרות פעמים מדי יום ביומו. כן, אנחנו מתפנים לאחר שתייה מרובה לאורך היום, לאחר הצטברות גדולה של מזון וגם כאשר אנחנו לא חשים בטוב, ולכן האסלה בכל בית, משרד או חלל צריכה להיות תקינה על מנת שהיא תוכל לשרת אותנו כהלכה. לכן, בזמן הופעתה של סתימה באסלה המצב הופך הרבה פחות נעים, ומעמידה אתכם בפני מצב שבו אין לכם כל אפשרות להשתמש בה. פתיחת סתימה באסלה היא אחת הפעולות הנפוצות ביותר והדחופות ביותר שיש לבצע, ואם אתם זקוקים לה – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי.

שירותי פתיחת סתימה באסלה לפי אזורי שירות

פתיחת סתימה באסלה במרכז

פתיחת סתימה באסלה בצפון

פתיחת סתימה באסלה בדרום

פתיחת סתימה באסלה בשרון

פתיחת סתימה באסלה בחיפה

פתיחת סתימה באסלה בירושלים

פתיחת סתימה באסלה ביהודה ושומרון

 

תארו לכם עולם בלי שירותים

פתרונות יצירתיים של האדם הקדמון ושל לפני התפתחותה המאסיבית של הטכנולוגיה היו להשתמש בבורות מאולתרים בשטח בתור שירותים, ותאמינו לנו – במאה ה-21 הפתרון הזה כבר ממש לא עובד. היום אנחנו רגילים להיכנס לחדר השירותים, להתיישב על האסלה ופשוט להתפנות בצורה נעימה ונוחה. אבל מה היה קורה אם הייתם צריכים להתמודד היום עם עולם שאין בו שירותים? מדובר על הסיטואציה הגרועה מכל, שבלי פתיחת סתימה באסלה אתם עלולים בהחלט לעמוד בה.

 

פתיחת סתימה באסלה – חבל על כל דקה שעוברת בלי שהיא מתרחשת

התמהמהות עם פתיחת סתימה היא לא טובה מכמה סיבות:

  1. אתם לא יכולים להשתמש באסלה ללא פתיחת סתימה באסלה, ולכן פתרונות יצירתיים כמו שימוש במקלחת או פתרונות מאולתרים אחרים יצטרכו לסייע לכם בפעולת ההתפנות, וחבל.
  2. ככך שהסתימה עומדת בעינה, כך היא עלולה להחמיר ולהתדרדר אפילו עד לכדי מצב של פיצוץ בצנרת.
  3. הנוסחה של פתיחת סתימה כזו היא פשוטה מאוד: סתימה פשוטה יותר – מחיר זול יותר, סתימה מורכבת יותר – מחיר יקר יותר, ולא – אנחנו לא מדברים כאן על הבדל של 5 ש"ח, אלא על הבדל של מאות שקלים, אז בשביל מה לקחת את הסיכון?

פתיחת סתימה באסלה

איך בכלל נולד הצורך בפתיחת סתימה באסלה?

סתימות באסלה הן עניין ממש לא נדיר, להיפך – מדובר כאן על אחד הדברים הנפוצים ביותר במדינת ישראל ובעולם בכלל. אז איך נוצרת בכלל סתימה באסלה? ראשית, שימוש לקוי באסלה מביא איתו סתימות פשוטות ומורכבות כאחד. אנשים רבים, גם בשנת 2020, עדיין משליכים מוצרים מסוימים לאסלה, מה שעלול ליצור בה סתימה שלפעמים היא חמורה ביותר.

השלכת מגבונים לאסלה, השלכת טמפונים ותחבושות היגייניות לאסלה, השלכה של שערות לאסלה וכמובן השלכה של חיתולים חד פעמיים לאסלה הן פעולות שמזיקות לאסלה שלכם בצורה הרסנית, והן פעולות שבהחלט ניתן להימנע מהן בקלות.

 

סיבות נוספות שגורמות לסתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה יכולה להתרחש גם מבלי שתבצעו כל פעולה – שורשים בביוב שמונעים ממי האסלה לרדת כהלכה, הצטברות של אבנית בצינורות הניקוז, התבלות טבעית של החומר וכמובן סדקים בצנרת עצמה יכולים גם הם לעמוד בתור סיבות שבגינן תצטרכו פתיחת סתימה באסלה.

 

 

יש מספיק חומרים היום בסופר מרקט, אני יכול לעשות את זה בעצמי

אחת הגישות הרווחות ביותר לגבי פתיחת סתימה היא שכל אדם יכול לבצע אותה בעצמו. אם אתם נמנים עם האנשים שחושבים ככה – כדאי שתשכחו מהרעיון הזה, פשוט כי הוא רעיון מאוד לא טוב, ולמה?

כאשר יש לכם בעיות רפואיות אתם לא פותרים אותן על דעת עצמכם אלא פוגשים רופאים מומחים שיוכלו לסייע לכם, כמו גם כאשר יש לכם בעיות עם מוצר חשמלי מסוים אתם לא פותרים אותן על דעת עצמכם אלא מזמינים אליכם חשמלאי מקצועי. אותו העיקרון עובד גם כאן, ואם אתם זקוקים לפתיחת סתימה  – אינסטלטור מוסמך הוא האדם שכדאי לפנות אליו.

 

אז איפה כן אפשר להשתמש בחומרים הללו?

חומרים כמו מסירי שומנים, ממיסי שערות, פומפות ועוד הם חומרים יעילים לפתיחות סתימות פשוטות, אולם בסתימות מורכבות הם כמעט וחסרי תועלת לחלוטין. כמו כן, הם יעילים לשמירה על האסלה מפני היווצרות הסתימות, אך בזמן אמת כדאי שהם יפנו את מקומם לחומרים וכלים מקצועיים באמת, בהם מחזיק האינסטלטור.

 

מה האינסטלטור יכול לעשות שאני לא?

היות והטכנולוגיה הולכת ומתפתחת גם בתחום האינסטלציה, אינסטלטור מוסמך יכול להיעזר במגוון ענק של כלים וחומרים שיוכלו לסייע לו בפתיחת סתימה באסלה. שימוש במנואלה, לחץ מים, רובוט עם מצלמה וראש חיתוך, קפיץ, ספירלה ומכשירים חשמליים שונים הוא שימוש נהדר בזמן פתיחת הסתימה, ולכן אינסטלטור מוסמך הוא האיש עבורכם להתמודדות עם הבעיה.

טיפול על ידי אינסטלטור מקצועי

אוכל להתמודד עם פתיחת סתימה באסלה בעצמי?

שאלה מצוינת, אך התשובה עליה, גם במקרה הזה, היא חד משמעית והיא – בהחלט לא. שימוש בכלים מתקדמים ללא הידע המתאים עלול לגרום לסתימה להתפתח למשהו הרבה יותר מורכב, ואפילו לגרום לנזקים כבדים כמו פיצוץ כללי בצנרת. היות ואתם ממש לא רוצים להיכנס לפינה הזאת – צלצלו לאינסטלטור שיוכל לסייע לכם בצורה מקצועית ויעילה.

 

כמה זה עולה?

ככלל הטווח של המחירים עבור פתיחת סתימה באסלה הוא טווח שנע בין 200 ש"ח ל-450 ש"ח. כמובן שככל שהסתימה נמצאת במצב פשוט יותר, כך המחיר עבור פתיחת סתימה באסלה יהיה נמוך יותר, אולם ככל שהסתימה חמורה יותר ויהיה צורך בשימוש בכלים מתקדמים יותר, המחיר יעלה גם הוא. חשוב לציין שהמחיר אף יכול להיות גבוה יותר מהמצוין, בהתאם לצורך בהחלפת חלקים, חומרת הבעיה ועוד.

 

 

למה אתם מחכים? קדימה, דברו איתנו!

אנחנו מבטיחים שירות אמין ומקצועי עבור פתיחת סתימה באסלה ועבור שירותי אינסטלציה שונים. צלצלו אלינו ונפתור לכם את הבעיה באפקטיביות ובמהירות.

 

מחירון פתיחת סתימה באסלה כללי

פתיחת סתימה באסלה מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה במכונת כביסה מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה באמבטיה מחיר מ-300₪