החלפת משאבות טבולות

כמה כיף היה לנו אם היינו יודעים שכל השקעה שאנחנו עושים ברכישת חפץ כזה או אחר, תהיה השקעה שתלווה אותנו לאורך שנים ארוכות? אז נכון שזה יכל היה להיות מצב אופטימלי לכל הדעות, אבל לא תמיד הסיטואציה הזו אכן יכולה להתרחש גם במציאות.

בכל הנוגע לעולם האינסטלציה, יש לא מעט חפצים שעם הזמן נשחקים והופכים ללא שימושיים יותר, וצריך להכיר בעניין הזה. החלפת משאבות טבולות, לדוגמה, היא פעולה סופר נפוצה בעולם האינסטלציה, והיא מאפשרת למערכת הביוב להמשיך ולתפקד כראוי על אף פגיעות במשאבות הקיימות. זקוקים להחלפת משאבות טבולות? אנחנו נמצאים כאן בשבילכם ומבטיחים לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר לצורך העניין הזה.

☑️ החלפת משאבות טבולות באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת משאבות טבולות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

משאבות טבולות – קריטיות, חשובות, מרכזיות

משאבות טבולות מביאות איתן תפקיד מאוד מרכזי ומשמעותי, והוא לנקז את המים המצטברים בביוב אל עבר הצנרת המרכזית. נשאלת השאלה "רגע, אז בשביל מה יש ביוב אם לא בשביל לנקז את המים אל עבר הצנרת המרכזית?", ובכן מדובר על שאלה חשובה שכדאי כבר בשלב הזה לתת לה מענה.

משאבות טבולות הן למעשה תגבורת למערכת הביוב. מערכות ביוב רבות מתמודדות עם הצפת מים מסיבות כאלו ואחרות, ולא מתאפשר להן לעמוד בעצמן בתור גורם בלעדי שמוביל את המים אל עבר הצנרת המרכזית. במקרים כאלו, משאבות טבולות נכנסות לתפקיד ובאות במטרה לסייע לתפקוד התקין של מערכת הביוב.

 

איך עובדות משאבות טבולות?

משאבות טבולות מבצעות את תפקידן תוך שהן דוחפות את המים העודפים אל עבר הצנרת המרכזית. המים העודפים שמגיעים אל מערכת הביוב למעשה נתקלים במצב שאין להם עוד לאן לחדור, ועל כן הם יוצרים הצפה. על מנת שתוכל להימנע ההצפה הזו, משאבות טבולות מנקזות את אותם מים עודפים ומובילות אותם ישירות אל הצנרת המרכזית, על ידי חיבור ישיר ביניהן לבינה.

 

אז איפה בעצם ממוקמות משאבות טבולות?

פעולתן של משאבות טבולות מתאפשרת להן הודות למיקום האסטרטגי שלהן – הוא מתחת לפני השטח, בתוך מערכת הביוב. באמצעות המיקום הנמוך הן יכולות לזהות עלייה במפלס המים, ובהתאם להיכנס לפעולה.

 

החלפת משאבות טבולות – בשביל מה זה טוב?

החלפת משאבות טבולות היא לא עניין של מה בכך, היא עניין של צורך ממשי. ברגע שקיימות משאבות טבולות במבנה מסוים, הן צריכות לתפקד כהלכה, אך במקרים מסוימים הדבר הזה לא ממש מתאפשר. כמו שציינו כאן בהתחלה, גם משאבות טבולות הן בסופו של דבר חפץ שעלול להישחק עם הזמן ואפילו להיהרס, ובמקרים כאלו החלפת משאבות טבולות היא פעולה שהופכת רלוונטית.

 

יודעים שקיימות משאבות טבולות ובכל אופן שמים לב להצפה? זה סימן שיש בעיה

אז מתי אפשר להתחיל לשקול החלפת משאבות טבולות? ובכן, מבנים שבמסגרת תפקודם התקין נעזרים במשאבות טבולות, אך אף על פי כן מתמודדים עם הצפות – יכולים להתחיל לחשוב שקיימת בעיה במשאבות טבולות הקיימות. ברגע שמתעורר חשד שכזה, הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא להזמין אינסטלטור שיוכל לפענח מה בדיוק הבעיה.

 

יש בעיות שניתן ולתקן ויש בעיות שלא

בעיות קטנות יחסית שיכולות להתרחש במשאבות טבולות יכולות להיפתר על ידי תיקון זריז ויעיל של אינסטלטור מקצועי. בעיות כאלו באות לידי ביטוי דרך, למשל, בסתימות במשאבות טבולות או בבעיות במצוף החיצוני שלהן.

לעומת זאת, תקלות חמורות יותר במשאבות טבולות, כמו משאבות טבולות שגורמות לקצרים חשמליים או משאבות טבולות שמתמודדות עם בעיה פנימית, יצריכו החלפת משאבות טבולות, ותיקון לא יספיק להן.

 

המדד הטוב ביותר שמצביע על הצורך בהחלפת משאבות טבולות: תקופות גשומות

מיד ניגע בסיטואציות נוספות שיכולות להעיד על בעיה במשאבות טבולות שעלולה להצריך את החלפתן, אולם לא מן הנמנע שהבעיה מתעוררת בעיקר בתקופות גשומות יותר. תקופות גשומות מביאות איתן כמויות מים גדולות, שהרבה מערכות ביוב לא מצליחות להתמודד איתן. ברגע הזה משאבות טבולות עומדות למעשה למבחן.

במידה וכמויות המים אכן יובילו לכדי הצפה, יהיה ניתן ללמוד שהחלפת משאבות טבולות היא אופציה שכדאי מאוד לקחת בחשבון. מה שכן, גם בלי קשר לחורף ולתקופות גשומות ניתן יהיה להבחין בתקלה במשאבות טבולות שתצריך את החלפתן. למשל, מקרים כמו הצפות שנובעות בשל פיצוץ בצנרת עלולים להוביל גם הם לבחינת תפקודן של משאבות טבולות.

 

איך זה מתבצע בפועל?

הפעולה של החלפת משאבות טבולות היא לא פעולה מאוד אסתטית או היגיינית, והיא בהחלט דורשת מיומנות מצד אנשי המקצוע. בשלב הראשון יצטרך האינסטלטור לשלוב את המשאבה הקיימת, ולבדוק את הבעיה.

היות והיא נשלפת ממעמקי מערכת הביוב, היא מביאה איתה אי אילו לכלוכים וזיהומים, ולכן האינסטלטור מתמגן מפניהם מבעוד מועד. לאחר שהוא יבדוק את הבעיה, הוא יוכל להבין האם יש צורך בהחלפת משאבות טבולות, או שמדובר בבעיה שהוא יכול לתקן במקום.

 

מה המחיר?

החלפת משאבות טבולות היא פעולה מורכבת, כמו שראינו כאן לאורך המאמר. היות והיא פעולה מסובכת יחסית, שדורשת מהאינסטלטור לבצע אי אילו בדיקות ולהשתמש באי אילו כלים מתקדמים, יהיה מדובר כאן על טווח מחירים גבוה יחסית שינוע בין כ-2,000 ש"ח לכ-3,000 ש"ח. גורמים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי הם גורמים כמו סוג המשאבה הקיימת לעומת סוג המשאבה שתחליף אותה, מורכבות הבעיה ועוד.

 

להבטיח שאתם מטופלים על ידי הטובים ביותר

בכל הנוגע לביצוע פעולות אינסטלציה, חברתנו מציעה שימוש במגוון הכלים המתקדמים ביותר לפתרון כל בעיה. היות והחלפת משאבות טבולות היא בעיה שמצריכה פתרון יעיל, אנחנו יודעים לבחור את הפעולות שלנו בקפידה ולבצע עבודה יסודית ומקצועית. דברו איתנו ונשמח לעמוד לרשותכם!

 

מחירון החלפת משאבות טבולות כללי

החלפת משאבות טבולות מחיר מ-2000₪
תיקון משאבות טבולות מחיר מ-500₪
התקנת משאבות טבולות מחיר מ-2500₪

 

מה היה לנו עד כה?
התקנת משאבות טבולות

לפעמים נדמה לנו שהעולם פשוט עובד מעצמו, עניינים מתפעלים את עצמם, ואנחנו לא מקדישים יותר מדי מחשבה, ואולי אפילו לא בכלל, בנוגע לאיך הדברים באמת

קרא עוד »