תיקון מסנני מים

אחד הדברים הכי נפוצים היום בתחום המים היום הוא מסנני מים. מסנני מים הם שימושיים ביותר עבור כל בית, משרד, מסעדה או כל חלל אחר, והם מאפשרים שתיית מים צלולים ומסוננים ללא הגבלה.

מה שכן, ממש כמו שמדפסת עלולה להתקלקל או טלוויזיה עלולה לצאת מכלל פעולה, גם מסנני מים לא תמיד מספקים רק חוויות חיוביות, אלא גם כל מיני תקלות שצריך לטפל בהן. תיקון מסנני מים הוא פעולה שיכולה להתבצע על ידי כל אינסטלטור, ואם אתם זקוקים לה – צרו איתנו קשר ונוכל להעמיד בפניכם את שלל אפשרויות שירותי האינסטלציה שאנחנו מציעים.

אז בואו נלמד ביחד עוד קצת על תיקון מסנני מים, ונבין מה הוא בעצם דורש מאיתנו.

☑️ תיקון מסנני מים באופן יעיל ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון מסנני מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מסנני מים – למה הם משמשים בעצם?

אז מי מכם שעוד לא יצא לו להיתקל במוצר המופלא הזה, מסנני מים, כדאי שיכיר לפחות את השימושים שלו. מסנני מים הם מוצר שמאפשר לנו להשתמש במי הברז ולהפוך אותם לכדי מים מסוננים שניתן לשתות אותם, להשתמש בהם לצרכים כמו בישול או אידוי ועוד. מסנני מים היום, להבדיל מפעם, מביאים איתם עוד כל מיני פונקציות מעניינות שהופכות אותם להרבה יותר שימושיים. אז איך זה בא לידי ביטוי?

אם בעבר מסנני מים היו מגיעים בצורת ברז קטן שמוציא מתוכו אך ורק מים קרים ומסוננים, אפשרת שדרך אגב קיימת גם היום, הרי שהיום מסנני מים מביאים איתם את האפשרות למזוג, לצד מים קרים, גם מים חמים, מים פושרים, למלא כד שלם במים בלחיצת כפתור אחת, או למלא כמות של כוס אחת. כל הפונקציות האלו הופכות את מסנני המים היום למוצרים נחשקים בכל בית ובית.

מסנני מים – למה הם משמשים בעצם?

 

למה בכלל צריך לסנן את המים?

מדינות רבות מסביב לעולם מציבות, לצד כל ברז באשר הוא, שלטים שמזהירים מפני השימוש במי הברז לצרכי שתייה. אז לא, מדינת ישראל אמנם לא נמנית עם אותן המדינות והמים שיוצאים מהברזים כאן אינם אסורים לשתייה, אבל הם בהחלט מכילים כל מיני חומרים שפחות בריאים לגוף שלנו.

מסנני מים תפקידם לבודד את המים מאותם החומרים, על ידי שימוש בפילטר חזק ועמיד. הסינון למעשה מותיר את המים נקיים, ומותיר חומרים כמו אבנית, פלואור, פחם ועוד מחוץ לתמונה. באופן הזה ניתן לקבל מי שתייה נהדרים וצלולים, שעשויים אך ורק, ניחשתם נכון, מהמים עצמם.

 

"אבל זה תופס המון מקום על הכיור"

אנחנו יודעים שכל סנטימטר על הכיור שלכם חשוב לכם, אבל מסנני מים היום יכולים להגיע לא רק בגדלים אטרקטיביים, אלא גם עם אותן פונקציות נהדרות שיהיו שוות כל מקום על הכיור, ובינינו – אתם יכולים למצוא מקום אחר לקרטוני הקורנפלקס ולפנות אותו למסנן המים שלכם.

"אבל זה תופס המון מקום על הכיור"

 

תיקון מסנני מים – כי בחיים לא הכל עובר חלק

אז עד עכשיו התמקדנו רק במה שטוב ונעים במסנני מים, אבל מה לעשות – לא תמיד האופציה הזאת היא האופציה היחידה שמתממשת. לפעמים מסנני מים נאלצים להתמודד עם כל מיני תקלות כמו נזילה, רעשים, כפתור מים חמים שלא מוציא מים חמים ועוד. ברגעים האלו תיקון מסנני מים הוא הפעולה שיכולה לסייע לכם להתמודד עם הבעיה ולפתור אותה, ולחזור להנות מאותם מסנני מים שאתם כל כך אוהבים.

 

תיקון מסנני מים באופן עצמאי – האם זאת אפשרות?

מסנני מים מחוברים באופן ישיר לצינורות המים של המבנה שבו הם נמצאים, ולכן יש כל מיני חיבורים שלא כל אחד יודע איך לגשת ולהתעסק איתם. היות והמערכת הזו מורכבת מחלקים עדינים ורגישים כל כך, כל פעולה שלא מתבצעת כהלכה עלולה לפגוע אנושות הן במסנני מים והן במערכת המים בכלל.

כאשר אתם זקוקים לתיקון מסנני מים, האפשרות הטובה ביותר שעומדת בפניכם היא ליצור קשר עם איש מקצוע שלא רק ידע מה לעשות, אלא גם יוכל לעשות את זה מהר, במקצועיות ועם מחיר הוגן, שישקף את הפעולה שהוא ביצע.

תיקון מסנני מים באופן עצמאי – האם זאת אפשרות?

 

כמה עולה תיקון מסנני מים?

כשמדברים על תיקון מסנני מים לא מדברים על סיפור יקר, אלא על טיפול שבדרך כלל יסתכם בלא יותר מבין 150 ש"ח ל-400 ש"ח. טווח המחירים הגדול נובע מתוך זה שהתקלות במסגרת תיקון מסנני מים הן תקלות מגוונות, כמו גם המורכבות שלהן. שני הגורמים הללו ועוד כמה אחרים יקבעו, בסופו של דבר, את המחיר הסופי בגין תיקון מסנני מים.

כמה עולה תיקון מסנני מים?

 

אז למה לא מים מינרלים וזהו?

אפשר להבין שמסנני מים, לצד היעילות שלהם, עלולים להביא איתם כל מיני תקלות, וכאן בדיוק אתם יכולים לשאול את השאלה "למה לא מים מינרלים?". אז אם תחשבו על זה לרגע, כאשר מדברים על מים מינרלים מדברים על משאב מוגבל שבסופו של דבר יגיע לסיומו, ולאחריו תצטרכו לקנות עוד ועוד בקבוקים או כדים של מים מינרלים.

לעומת זאת, מסנני מים מחוברים למערכת המים של המבנה, ולכן המשאב הזה אינו נגמר לעולם. מדובר כאן גם על תוצאה נהדרת של מים צלולים וגם על חיסכון כספי. כל אלו שווים את הסיכוי שתקלה כזו או אחרת עלולה לקרות במסנן.  עם תיקון מסנני מים לא מקלים ראש ומזמינים רק את המקצוענים ביותר – אותנו.

סיפרנו לכם עד כמה ההתעסקות עם מסנני מים ועם כל הצינורות שמחוברים אליהם צריכה להיות מקצועית, יסודית ועדינה, ולכן מי שצריך לבצע את הפעולות השונות הם אך ורק אנשי מקצוע. בנקודה הזו אנחנו שמחים להציע לכם את השירותים השונים שלנו, הן בתחום של תיקון מסנני מים והן בעוד עשרות תחומים אחרים. צרו איתנו קשר ונוכל להגיע אליכם עם פתרונות מעולים.

אז למה לא מים מינרלים וזהו?

 

מחירון תיקון מסנני מים כללי

תיקון מסנני מים מחיר מ-150₪
התקנת מסנני מים מחיר מ-250₪
החלפת מסנני מים מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד כה?
החלפת מסנני מים

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדברים האלו ששוכבים אצלו בבית אבל כבר ממש לא מתפקדים כמו פעם. הטלוויזיה החל מווליום מספר 22 מתחילה להשמיע

קרא עוד »
התקנת מסנני מים

מסנני מים חוללו בזמנו לא פחות ולא יותר ממהפכה בתחום צריכת המים. עד כניסתם אל השוק, אנשים רבים היו תלויים ברכישה של שישיות מים מינרלים

קרא עוד »