גילוי נזילות בצנרת המים

אם היינו שואלים אתכם איזו מבין התקלות בבית יכולות לגרום לכם נזק ממשי לבית, על איזו תקלה הייתם חושבים? אנחנו בטוחים שהראש שלכם עכשיו רץ לכיוונים כמו "אני לא יכול בלי הטלוויזיה שלי" או "בלי התנור שלי אני לא שווה כלום", אבל אם לרגע תתעכבו על כיווני המחשבה האלו תגלו שבהחלט אפשר להסתדר גם כאשר הטלוויזיה שלכם נפגמת וגם כאשר התנור שלכם לא מצליח לעבוד כרגיל.

לעומת זאת, נזילות מסוגים שונים יכולות לגרום להרס רב ולשיבוש אורח החיים התקין שלכם, ולכן גילוי נזילות בצנרת המים הוא פעולה דחופה שיש לבצע באופן לא פחות ממיידי. במידה ואתם זקוקים לאינסטלטור מומחה שיבצע את הפעולה הזו עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ונדאג לטפל בבעיה שלכם בדיוק כמו שצריך.

☑️ גילוי נזילות מקצועי בצנרת המים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בגילוי נזילות בצנרת המים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אתם אוהבים את השגרה שלכם כמו שהיא – נסו לצמצם את האפשרות שהיא תיפגע 1

נזילות הן לא עניין שבשגרה, והן בדרך כלל תופסות אותנו לא מוכנים. ברוב המקרים תגלו על הנזילה כאשר תבחינו שברז הכיור שלכם מטפטף, שהקירות מלאים במים ושאפילו שלוליות קטנות של מים נמצאות על הרצפה. מדובר על רגע מבאס ביותר, שמצביע על תקלה חמורה שמתחוללת ממש ברגעים אלו בתוך הצנרת שלכם.

היות והנזילות עלולות לגרום לשינוי מהותי באופן ההתנהלות שלנו בבית, יש לטפל בהן באופן בהול, לפני שהן יהפכו לפיצוץ בצנרת או יפגעו בחפצים שחשובים לכם כמו רהיטים, שטיחים ועוד.

 

יש דברים בחיים שאי אפשר להתכונן אליהם מראש – בכל הנוגע לנזילות העניין הזה מורכב יותר 2

יש לא מעט דברים בחיים שאנחנו יודעים שיום יבוא וניאלץ להתמודד איתם, ולכן מראש אנחנו נערכים עם מגוון פתרונות שיסייעו לנו להתמודד ברגע האמת. לעומת זאת, הנזילות הן כמעט תמיד גורם מפתיע, שכן הוא יכול להיגרם ממגוון רחב של סיבות.

יכול להיות שאתם סופר קפדניים בשימוש שלכם במערכות האינסטלציה השונות שבבית שלכם – אתם מקפידים על השלכת מגבונים לפח האשפה, זורקים את השמן החם לפח ולא לכיור המטבח ומדי שבוע מקפידים לשלוף את הצטברות השיערות מפקק הניקוז שבמקלחת שלכם. אבל מה בנוגע לסיבות אחרות שעלולות לגרום לנזילה?

 

נזילות – לפעמים זה פשוט קורה 3

אז כן, אתם מתנהלים נכון ולכאורה אין שום סיבה שמשהו יפגע בצנרת שלכם ויגרום לנזילה, אבל כל העניין הזה הוא, כאמור, לכאורה בלבד. ולמה? כי השימוש האישי שלכם המערכות האינסטלציה הוא לא הגורם היחיד שעלול לגרום לנזילה.

הצנרת שלכם ממוקמת באיזור חיצוני, ולכן היא עומדת בפני אתגרים לא פשוטים כמו חדירת זרדים, ענפים ועלים לתוכה שעלולים בקלות לגרום לסתימה שתביא איתה, כמובן, גם נזילות. כמו כן, צנרת שמשרתת אתכם לאורך זמן עלולה להיסדק מכורח גילה המתקדם, וגם מצב זה עלול לגרום לנזילות.

 

"אין בעיה, מאמי, אני אטפל בזה מחר" 4

כולנו מכירים את התשובות האלו שאותן אנחנו מקבלים מבני הזוג שלנו. שום דבר לא נראה דחוף, וכל עוד שום דבר טראגי לא התרחש – אנחנו בטוחים שהוא לא דחוף. אם תרשו לנו, נשמח לחדש לכם בעניין הזה, הרי שמדובר כאן על טעות קריטית למדי.

גילוי נזילות הוא עניין לא פחות מדחוף ביותר, שצריך להיעשות ברגע שבו שמתם לב לטיפות על גבי הקיר, התקרה או הרצפה. עיכובים מיותרים עם גילוי נזילות עלולים לגרום להצפה, פיצוץ בצנרת ולנזק הרבה יותר חמור ממה שאתם חושבים.

 

דרכיך לביצוע גילוי נזילות בצנרת המים 

גילוי נזילות היום הוא הרבה יותר פשוט מבעבר, ואנחנו מדברים כאן על הבדלים משמעותיים וקריטיים במיוחד. בעבר הפעולה של גילוי נזילות דרשה מהאינסטלטור להפשיל שרוולים ולהתעסק בעניין באופן ידני, אולם היום קיימות לא מעט שיטות מעולות ויעילות לגילוי נזילות. בין השיטות השונות תוכלו להבחין בגילוי נזילות עם מצלמת ביוב, בלון לחץ, מד לחות מתקדם, חיישן גז, מכשירים אקוסטיים וכו'.

 

טיפול עצמאי בגילוי נזילות בצנרת המים עלול להסתיים באסון 5

לא סתם אנחנו אומרים שהפעולה של גילוי נזילות היא פעולה דחופה, אבל אין הדבר אומר שאתם צריכים או יכולים לבצע אותה בעצמכם.

לא מדובר כאן על חיבור של כאבל חשמלי לתוך שקע או על הברגה של בורג לתוך השולחן החדש שקניתם לחצר הבית, אלא על פעולות שדורשות ידע מקצועי לא פחות ממושלם על מנת שתוכל להתבצע הפעולה של גילוי הנזילות ללא דופי.

טיפול עצמאי בגילוי נזילות עלול לעלות לכם ביוקר הן מבחינה כלכלית והן מבחינת הנזק עצמו, שכן ככל שתוסיפו להחמיר את הנזק הקיים, כך האינסטלטור שיגיע בסופו של דבר לטפל בבעיה יידרש לביצוע פעולות מורכבות יותר על מנת להגיע לפתרון, וכמובן שהמחיר עבור פעולות אלו יעלה בהתאם גם הוא.

 

העלות של גילוי נזילות בצנרת המים

קיימים מחירים משתנים עבור שיטה זו, כאשר המחיר תלוי בכמה משתנים כמו הדרך שבאמצעותה מתבצע גילוי הנזילות, מיקום צנרת המים, חומרת הנזילה ועוד. שיטות פשוטות כמו גילוי נזילות באמצעות בלון הצפה יעלו בדרך כלל בין 400-800 ש"ח, לעומת שיטות יקרות יותר כמו גילוי נזילות באמצעות חיישן גז שיכול גם להגיע לבין 1,700-2,800 ש"ח.

 

זקוקים לנו? אל דאגה – אנחנו כבר בדרך!

אם תרימו אלינו טלפון אחד ותתארו לנו את הבעיה, נוכל לצייד את עצמנו בארגז הכלים המתאים לגילוי נזילות בצנרת המים שלכם ולהגיע אליכם במהירות האפשרית. אנחנו מציעים שירות לבבי, מחירים שהולמים את פעולות האינסטלציה שנבצע והכי חשוב – מקצועיות מקסימלית בפתרון כל בעיה. נהיה בקשר!

 

מחירון גילוי נזילות בצנרת המים כללי

גילוי נזילות בצנרת המים מחיר מ-400₪
גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
גילוי נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?