גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם

מחפשים גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

מתי בפעם האחרונה צפיתם בתחזית שמשודרת בסוף מהדורת החדשות שבטלוויזיה? התחזית מראה את גובה המעלות בכל איזור בארץ, כמו גם את איזור הלחות. ככל שאחוז הלחות גבוה יותר, כך ברור לנו שנזיע יותר, וככל שאחוז הלחות נמוך יותר – כך הדבר מעיד על מזג אוויר יבש יותר.

אותו הדבר עובד גם בעולם האינסטלציה, כאשר היום גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם הוא אחד האמצעים הכי נפוצים ויעילים שיש. אחוז הלחות שמופיע על גבי הצג של המכשיר יכול לסייע לאינסטלטור בגילוי נזילות, ואם אתם חושדים שמתרחשת אצלכם נזילה – צרו איתנו קשר עוד היום ונוכל לעזור לכם בקלות.

☑️ גילוי נזילות מקצועי באמצעות מד לחות מתקדם.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בגילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

תשכחו מהשיטות המסרותיות לגילוי נזילות – היום זה כבר עובד בצורה אחרת לגמרי

הרבה פעמים עבדו פעם בצורה נהדרת, אך היום כבר הפכו לממש לא רלוונטיים. דוגמאות לכך ניתן לראות בעולם התקשורת, למשל, שבו טלפון נייח היה האפשרות היחידה שלנו להיות בקשר עם העולם החיצון, לעומת היום, שאייפדים, מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים ועוד מגוון אמצעי תקשורת עומדים לרשותנו על מנת ליצור קשר עם אנשים אחרים. גם עולם האינסטלציה עובד בצורה דומה.

אם בעבר היה צורך בפתיחת קירות, שבירתם והריסת החלל על מנת לבצע גילוי נזילות, הרי שהיום השיטה המיושנת הזו הפכה בהחלט לא רלוונטית, עד שהיא בכלל לא מוצעת ללקוחות. היום על מנת לבצע גילוי נזילות ניתן להשתמש במגוון כלים, כאשר גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם הוא מהכלים המובילים ביותר בתחום.

 

גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם – כי זה מה שהולך היום

קיימות היום לא מעט שיטות לגילוי נזילות, וביניהן בלון לחץ, חיישן גז, מכשיר אקוסטי, מצלמת ביוב ועוד. לצד כל אלו, כדאי להכיר לעומק גם את השיטה באמצעות מד לחות מתקדם, שהרי היא נפוצה מאוד ואהובה על אינסטלטורים רבים. אז אפשר עוד להמשיך ולתאר את השיטה במילים רבות, אבל הגיע הזמן שנהפוך את התיאורטי למעשי. אז איך זה בעצם קורה בפועל?

 

ההלכה למעשה

אז עוד לפני שניכנס לעובי הקורה, חשוב להבין שזה מתחלק לשני חלקים בולטים. החלק האחד הוא מתבסס על התנגדות חשמלית, ואילו החלק השני מתבסס על תדר אלקטרומגנטי.

 

הרחבה על גילוי נזילות המבוסס על התנגדות חשמלית

נתחיל מלבחון את הסוג הראשון של גילוי נזילות זה – החלק המבוסס על התנגדות חשמלית. מד הלחות מהסוג הזה מכיל זוג אלקטרודות, אשר מוחדרות אל הקיר שנבדק.

בדרך כלל מדובר כאן על קירות גבס, לדוגמה, שהם רכים יותר ומאפשרים לאלקטרודות לחדור אליהן פנימה. האינסטלטור יצטרך לכוון את מד הלחות בהתאם לחומר הנדבק, במקרה המוזכר – גבס. בהתאם לכיוונו, יוכל מד הלחות לבצע את עבודתו כהלכה.

לאחר שיוחדרו האלקטרודות אל תוך הקיר, האינסטלטור יפעיל זרם חשמלי. אותו זרם יעבור בין שתי האלקטרודות, מה שיצביע על רמות שונות של התנגדות: ככל שרמת ההתנגדות תהיה נמוכה יותר, כך יוכל האינסטלטור להסיק שקיימת רטיבות, ולעומת זאת ככל שרמת ההתנגדות תהיה גבוהה יותר, יוכל האינסטלטור להסיק שהאיזור יבש. הצג של מד הלחות יראה אחוזים של לחות שיסייעו בהסקת המסקנות על ידי האינסטלטור.

 

הרחבה על גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם המבוסס על תדר אלקטרומגנטי

אז כשמדברים על מד לחות מתקדם המבוסס על תדר אלקטרומגנטי מדובר על שיטת פעולה שונה לגמרי. בשימוש במד לחות מסוג זה לא מוחדר המד אל תוך הקיר, אלא יש לו את היכולת למדוד את אחוזי הלחות באמצעות היצמדות לקיר.

בתוך מד הלחות נמצא חיישן שלמעשה קולט סימנים אלקטרומגנטים, מעבד את הנתונים ויכול להפיק אותם ולהציג אותם על גבי הצג של מד הלחות. בהתאם לתוצאות, יוכל האינסטלטור לבחור באיזו דרך פעולה שירצה על מנת לטפל בבעיה בהמשך.

 

גילוי נזילות עצמאי – האם זה אפשרי?

מי שמעוניין לבצע גילוי נזילות באופן עצמאי שהוא מעמיק יותר מאשר הזיהוי של העין, לוקח סיכון מיותר של פגיעה במערכת הניקוז, ולמה? התשובה היא פשוטה ביותר – כי אין בידיו את הידע והניסיון של אינסטלטור מקצועי. גילוי נזילות צריך להתבצע תוך שימוש בכלים מתקדמים ותוך הבאה לידי ביטוי של ידע מקצועי, וכל עוד אין לכם את האפשרות לבצע גילוי נזילות באופן הזה – תעשו לנו טובה ותתרחקו מהבעיה.

 

פגיעה אנושה בצנרת, החמרת הבעיה – חלק קטן ממה שעלול לקרות בעקבות גילוי נזילות עצמאי

כל אחד מאיתנו מחזיק במקצוע אותו הוא למד, בו הוא השקיע ואותו הוא מכיר על בוריו. ממש כפי שאתם עוסקים בעבודה שלכם במקצועיות רבה ומסוגלים לתת מענה למגוון בעיות ומשימות, כך גם האינסטלטור הוא האדם הנכון לטיפול בבעיות ולגילוי נזילות. התעסקות עצמאית ללא הידע המתאים בגילוי נזילות ובתיקונן עלול להוביל למצבים בלתי הפכים, ואף לגרום לצורך של החלפת הצנרת כולה, וחבל.

 

כמה זה עולה?

המחיר נע בין 400-800 ש"ח. במידה והאינסטלטור יצטרך לבצע פעולות נוספות, ייתכנו בהחלט עלויות נוספות שיצטרפו לסכום שנקבנו בו כאן.

 

טלפון אחד ואנחנו בדרך – מבטיחים!

חברתנו מציעה גילוי נזילות ובאמצעות כלים מתקדמים נוספים. אנו מציעים שירות יעיל ומהיר, ובמידה ואתם חוששים שקיימת אצלכם נזילה או מזהים אותה בעצמכם, צלצלו אלינו ונגיע עד אליכם.

 

מחירון גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם כללי

גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ מחיר מ-350₪
גילוי נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?