גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ

מחפשים גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

הנזילות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. בין אם כבר חוויתם אותן ובין אם עדיין לא, מדובר כאן על עניין של זמן בלבד. חלק מהאנשים מתמודדים עם נזילות בשלב מוקדם בחיים וחלק אחר בשלבים קצת יותר מאוחרים, והם פוגשים אותן באופנים שונים – בשירותים, במכונת הכביסה, בחצר הבית, בשירותים, בצנרות ועוד.

גילוי נזילות ראשוני מתבצע בדרך כלל על ידי כך שהאדם מבחין בטיפות שנוזלות מהתקרה או שהצטברו יחד על הרצפה והתחברו לכדי שלולית קטנה, אולם גילוי נזילות מקצועי יוכל לאתר את מקור הבעיה וכמובן גם לפתור אותה. גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ היא אחת השיטות לעשות זאת, אז דברו איתנו בהקדם ונוכל להגיע אליכם עם כל מה שצריך בשביל לבצע אותה ביעילות.

☑️ גילוי נזילות מקצועי באמצעות בלון לחץ.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בגילוי נזילות באמצעות בלון לחץ.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

גילוי נזילות – השלב ההתחלתי נמצא לגמרי בידיים שלכם

בחלק מהפעמים הנזילות יכללו סממן חיצוני כלשהו שיעזור לנו להבחין בהן. טיפות מים, קטנות כגדולות, שיופיעו על הקירות או התקרה יכולות להוות סממן ברור להיווצרות של נזילה, כמו גם שלוליות מים על הרצפה או נקודות עובש שמופיעות לפתע על הקיר. עד כאן השלב ההתחלתי של גילוי נזילות, אולם הוא ממש לא מספיק על מנת להצליח לטפל בהן ביעילות.

 

היווצרות של נזילה – איך זה קורה?

כלל חלל באשר הוא עלול לסבול משלב כזה או אחר מנזילות במקומות שונים בו. בין אם מדובר על בית, משרד, בית ספר או חנות, הנזילה יכולה להיווצר בכל מקום שמים זורמים בו. אז מה בדיוק נכלל תחת ההגדרה הזאת? ובכן, חדרי שירותים, מקלחת, מכונת כביסה, דוודים וכו' הם רק חלק מהמקומות הפוטנציאלים להיווצרות נזילה.

הנזילה מתרחשת בדרך כלל כתוצאה גם מעייפות החומר הטבעית, הצטברות של אבנית ועוד, אך גם משימוש קלוקל שבא לידי ביטוי באמצעות, למשל, השלכת מגבונים לאסלה, שפיכת זמן חם לתוך כיור המטבח ועוד.

 

האם מדובר כאן על נזקים חמורים או על נזקים קלים שלא יתפתחו לכדי עניין גדול?

כשמדברים על נזילות, לא סתם מציינים שמדובר על אחד המפגעים היותר מורכבים בבית. ככל שגילוי נזילות יתבצע בשלב מוקדם יותר, הרי שהפתרון לו יוכל להיות זריז יותר, יעיל יותר ופשוט יותר. בהתאם, ככל שתתעכבו עם גילוי נזילות כך אתם עלולים למצוא את עצמכם עם בעיה קלה שהפכה לבעיה חמורה, עד כדי פיצוץ בצנרת והצורך בהחלפה של כולה.

מדובר כאן גם על נזק לאורח החיים התקין שלכם, שכן לא תוכלו להשתמש במתקנים מסוימים בבית עד אשר הבעיה תיפתר וגם על נזק כלכלי, שכן גילוי נזילות ופתרונן בשלב מאוחר יותר הולך והופך יקר יותר ויותר מרגע לרגע.

 

האם ניתן לבצע גילוי נזילות באופן עצמאי?

השלב הראשון, כאמור, של גילוי נזילות נמצא בידיים שלכם. כל עין, גם כזו שהיא אינה מקצועית, יכולה להבחין בטיפות או בהצטברות המים על גבי הקירות, התקרה או הרצפה, אולם לצד זה – גילוי נזילות באופן עצמאי שיהיה מקצועי מספיק הוא כמעט ובלתי אפשרי. מדוע? פשוט מאוד – אינסטלטור מקצועי הוא האדם שיכול לבצע את זה, פשוט כי יש בידיו את הכלים והידע שלכם, לצערנו, אין.

אז נכון, כנראה שאם תחפשו מספיק תוכלו לרכוש כל מיני מכשירים לביצוע גילוי נזילות באופן עצמאי, בין אם באמצעות בלון לחץ ובין אם באמצעות כל אחת מהשיטות האחרות לגילוי נזילות, אולם שימוש בהם בפועל עלול להביא לנזקים חמורים כמו פיצוץ בצנרת ופגיעה אנושה במערכות האינסטלציה שנמצאות בבית שלכם.

 

אז בואו נכיר קצת יותר לעומק את השיטה של גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ

אז איך זה מתבצע בפועל? למעשה, האינסטלטור, כאשר הוא מבין שייתכן שמתרחשת נזילה, מחדיר את הבלון לתוך הצינור עצמו. לאחר מכן, האינסטלטור מנפח את הבלון עד לרמה שהוא אוטם לחלוטין את הצינור.

באופן זה, הצינור אטום והמים בו לא יכולים לזרום בצורה תקינה. התוצאה של העניין הזה היא פשוטה וברורה – הצינור יוצף במים. גילוי נזילות באופן הזה יתאפשר על ידי נזילת מים ממקומות שבהם קיימים סדקים או חורים בצינור, וכך יוכל האינסטלטור להבחין בהם וכמובן גם לטפל בהם בהתאם.

 

גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ – עלויות ומחירים

זו שיטה נפוצה ביותר בעולם האינסטלציה, והיא מביאה איתה מחירים נוחים לכל כיס כמו גם אמינות ויעילות גבוהה. בדרך כלל טווח המחירים עבור שיטה זו יעמוד על בין 350 ש"ח ל-700 ש"ח, וכמובן בהתאם לטיפול ההולם בנזילה יוכלו להתווסף למחיר עלויות נוספות.

 

בחירת אינסטלטור לביצוע – יותר מורכבת וקריטית ממה שחשבתם

במדינת ישראל פעילים מאות אינסטלטורים שיציעו לכם גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ ובאמצעות שיטות נוספות אחרות, אולם לא כל האינסטלטורים יבצעו את העבודה כהלכה והם אף עלולים לגרום לנזקים גדולים יותר מאלו שכבר היו, במידה והם יבצעו עבודה רשלנית.

חשוב לבחור באינסטלטור שמעניק לכם, מעבר לשירות אדיב, תחושה מקצועית והסברים מדויקים על דרכי הפעולה שבהן הוא נוקט. כמו כן, ידיעת המחיר מבעוד מועד היא חשובה מאוד על מנת להימנע ממצב של הוצאה גבוהה יותר מהמתוכנן.

 

צלצלו אלינו כדי שנוכל לסייע לכם בהקדם

אז נכון, אפשר לנקוט באסטרטגיה של השוואה בין אינסטלטור לאינסטלטור, ואפשר פשוט לפנות אלינו כמה שיותר מהר כדי להנות מגילוי נזילות באמצעות בלון לחץ בהקדם האפשרי! צרו איתנו קשר ונעניק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת לפתור את הבעיה במקצועיות וביעילות. מחכים לכם, דברו איתנו!

 

מחירון גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ כללי

גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ מחיר מ-350₪
גילוי נזילות באמצעות מד לחות מתקדם מחיר מ-400₪
גילוי נזילות באמצעות חיישן גז מחיר מ-650₪

 

מה היה לנו עד כה?