3 בעיות שהאינסטלטור יכול לפתור בקלות

קרה לכם פעם שהייתה לכם תקלה שהצריכה הזמנה של אינסטלטור, אך התעכבתם עם ההזמנה של הטכנאי מפני שחשבתם שמדובר בעבודת אינסטלציה מורכבת, ממשוכת ויקרה?

במאמר זה נציג בפניכם 3  תקלות שהאינסטלטור יכול לפתור דיי בקלות.

 

סתימה

סתימה של צינור זרם המים או הביוב יכולה להתרחש בכל מקום בבית. לעיתים יהיה כדאי להזמין אינסטלטור באשדוד, אינסטלטור מקצועי שיפתור את הבעיה במהירות, במקום שאנו ננסה במשך זמן רב לשחרר את הסתימה עם הכלים שיש לרובנו בבית, אשר יכולים מאוד להיות שהם לא מתאימים לסוג הסתימה. לעיתים אנו נצליח לשחרר את הסתימה באופן עצמאי ועם הרבה עבודה קשה, אך גם אז יכול מאוד להיות שהסתימה תחזור על עצמו ימים ספורים לאחר מכן משום שבעיה לא באמת נפתרה ושחררנו את הסתימה רק לפרק זמן קצוב. על מנת שהסתימה לא תחזור על עצמה, מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי.

האינסטלטור יאבן את הסתימה, את עומקה, ומהיכן היא מגיעה וישחרר את הסתימה בעזרת כלים מקצועיים, בזמן עבודה קצר יחסית ובני הבית יוכלו לחזור לשגרה.

 

לחץ מים נמוך

לחץ מים נמוך זה דבר לא נעים, בעיקר כאשר אנו רוצים להתקלח או לשוטף כלים, לדוגמא.

דירות עליונות בבנייני מגורים רבי קומות הינם דירות שבאופן טבעי יאלצו להתמודד עם לחץ מים נמוך, בעיקר בשעות הערב כאשר רבים מבני הבניין המשותף משתמשים במים למקלחות. על מנת לפתור את הבעיה הזו יש להתקין בבניין משאבת לחץ אשר תזרים בעוצמה חזקה יותר את המים אל הדירות בקומות הגבוהות.

אך לעיתים נסבול מלחץ מים נמוך למרות שמותקנת משאבה, או שאיננו גרים בבניינים רבי קומות ואיננו זקוקים למשאבה.

אינסטלטור מקצועי יפתור את הבעיה דיי בקלות.

האינסטלטור יבדוק את ברזי המים הראשיים של הבניין , או הבית.

לעיתים הבעיה תהיה בתקלה במאוורר של הברזים שגורם ללחץ מים נמוך. אוורור חסום הוא דבר שמאוד קל לטיפול, ובמידה ואכן זו הבעיה, האינסטלטור יזהה זאת במהירות ויטפל זאת בצורה הטובה ביותר על ידי ניקוי המאוורר והחזרתו למקום.

 

שירותים רצים

"שירותים רצים" הינו מונח שבו הניאגרה מזרימה מים באופן קבוע ובלי הפסקה, מה שגורם כמובן לבזבוז מים רציני ועל כן נרצה לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

נזמין אינסטלטור אשר יבחן את החלקים הפנימיים ויאתר איזה חלק לא עובד כשורה, יחליף אותה והתקלה תפטר. זמן עבודה קצר ובמקרה כזה לא צפוי שיהיה "הפתעות" של תקלות נוספות שאותרו בעקבות תקלה זו.

עד שהאינסטלטור יגיע, מומלץ לסגור את ברז המים הראשי של הדירה.

 

לסיכום

לעיתים יהיה לנו שווה יותר גם מבחינת זמן עד לפתרון הבעיה, וגם מבחינת מאמצים פיסיים, להזמין אינסטלור באשדוד שיפתור את הבעיה במהירות, מקצועיות, מהימנות וללא חשש שאם ננסה לתקן בעצמו אנו עלולים להזיק.

 

איש שרות

טכנאי
מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »