פיצוץ בצנרת מים

רשת האינטרנט מספקת לנו היום עולם של אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. בין הרשתות החברתיות, חיפוש מוצרים, השוואת מחירים ויצירת קשר עם גורמים מסוימים, ניתן גם למצוא ברחבי האינטרנט מגוון פתרונות לבעיות שמתרחשות אצלנו בבית.

פיצוץ בצנרת מים הוא אחד המצבים הפחות נעימים שאפשר לעמוד בהם, והוא חייב לגרור אחריו טיפול מידי על ידי בעל מקצוע. חברתנו מתמחה בשירותי אינסטלציה שונים כמו טיפול במצב של פיצוץ בצנרת מים, ורגע לפני שניתן לכם מידע רלוונטי עבור הבעיה הזאת – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נדאג לפתרון הבעיה בזריזות ובאפקטיביות.

☑️ טיפול פיצוץ בצנרת מים מהיר ומקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפיצוץ בצנרת מים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

פיצוץ בצנרת מים – מדובר על בעיה של ממש

פיצוץ בצנרת מים מעמיד את הדיירים בפני בעיה גדולה, שכן מדובר כאן על אחת הבעיות המורכבות ביותר שאינסטלטור יכול להתמודד איתן. במקרים מסוימים פיצוץ עלול להביא איתו שיפוץ של ממש, וכמו שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים – שיפוץ עלול לשבש את אורח החיים שלנו באופן חמור.

מלבד העניין הכלכלי שמטריד את הגרים בדירה, שכן מדובר כאן על טיפול יקר במיוחד בתחום האינסטלציה, מדובר כאן על בעיה שמשביתה את מערכת המים בבית שלכם, וכידוע – ללא זרימת מים תקינה בבית החיים בו הם כמעט ובלתי אפשריים.

פיצוץ בצנרת מים - מדובר על בעיה של ממש

 

פיצוץ בצנרת מים – מטפלים בצנרת במהירות האפשרית

מדובר כאן על בעיה שמעבר למטרד הגדול שהיא מביאה איתה, היא עלולה לגרום נזק בלתי הפיך לנכס. נזקים בקירות ובבלטות הם נזקים מידיים שמתרחשים בעקבות פיצוץ, אך הפיצוץ עלול לגרום גם לבעיות נוספות כמו פגיעה ברהיטים או במוצרי החשמל השונים שנמצאים אצלכם בבית. כמובן שבהתאם לקצב המהיר של יציאת המים גם חשבון המים שלכם יהיה מנופח מתמיד, אז במקום להסתבך – פשוט תטפלו בבעיה הזאת, ויפה שעה אחת קודם.

 

משאירים פרטים והאינסטלטור בדרך אליכם

במקרה של פיצוץ בצנרת מים, הזנת פרטים קלה באתר האינטרנט שלנו תוכל להעלות מולכם נציג של החברה שיוכל לדלות מכם את כל פרטי הבעיה ולהתאים לה פתרון. ב-100% מהמקרים של פיצוץ בצנרת מים לא יוכל להינתן לכם פתרון לביצוע באופן עצמאי, אלא אינסטלטור יצטרך להגיע למקום ולטפל בבעיה באופן ישיר.

ככל שתזמינו את השירות שלנו מהר יותר, כך נוכל לטפל בבעיה במהירות ולגרום להיקף שלה להישאר מצומצם, מבלי להתרחב ולגרום לבעיות הנוספות שאותן ציינו כאן למעלה.

משאירים פרטים והאינסטלטור בדרך אליכם

 

מה אנחנו מציעים במסגרת שירותי האינסטלציה שלנו?

אז חשוב לנו שתדעו לקראת מה אתם הולכים, כי אין לנו שום כוונה לתת לכם שירות שהוא פחות ממושלם. בראש ובראשונה, אנחנו מתחייבים למחירים הוגנים שישקפו את היקף העבודה שאותה אנחנו עומדים לבצע. פיצוץ הוא אמנם מהטיפולים היקרים ביותר, אך גם במסגרת הטיפול בו לא נגבה מכם מחיר מופרז.

מעבר למחיר ההוגן, אנחנו מתחייבים לבצע טיפול הוגן בפיצוץ בצנרת מים שנוצר אצלכם, ולשקף לכם בדיוק את הצעדים שבהם אנחנו עומדים לנקוט. אנחנו מאמינים שבעל מקצוע שלא משתף את הלקוחות שלו בתהליכים שהוא מבצע, מעמיד אותם בפני אי וודאות לא הוגנת שמפחיתה מהאמינות שלו.

מה אנחנו מציעים במסגרת שירותי האינסטלציה שלנו?

 

כדאי לשים לב לנקודות שמראות לכם שהוא עומד להתרחש

פיצוץ בצנרת מים הוא בעיה שמגיעה עם תסמינים. למשל, כאשר אדם חולה במחלה מסוימת הוא יכול לשים לב לחום שלו, לשיעולים ועוד – מה שיצביע על המחלה. אותו הדבר עובד גם לפני שמתרחש פיצוץ.

בדרך כלל לפני שפיצוץ יתרחש, תוכלו לשים לב לרטיבות, מעבר לא תקין של מים דרך מקומות כמו אסלת השירותים, כיור שטיפת הידיים ועוד. במידה ואתם שמים לב לתסמינים מסוג כזה או אחר, תוכלו להזמין שירותי אינסטלציה עוד לפני שפיצוץ כזה מתרחש, ובכך למנוע מהבעיה לגדול ולהגיע לממדי ענק.

כדאי לשים לב לנקודות שמראות לכם שהוא עומד להתרחש

 

דרכים שיסייעו לכם לבדוק האם פיצוץ עומד להתרחש

יש כמה פעולות שהאינסטלטור יכול לבצע על מנת לבדוק האם עתיד להתרחש אצלכם פיצוץ כזה. הפעולה הראשונה היא בדיקה באמצעות מכשיר המבוסס סאונד. המכשיר קולט את נתוני הבית וצריכת המים, האינסטלטור מצמיד שני מיקרופונים רגישים לאיזורי הסתימה, וכך המכשיר יכול לעבוד את הרעשים, לסנן את רעשי הרקע ולגלות את נקודת הסתימה.

פעולה נוספת לבדיקה היא באמצעות מכשיר מצלמת אינפרא אדום. מדובר כאן על מצלמה שרגישה לטמפרטורות, ויכולה למדוד את רמת הקור הנובעת מהרטיבות או מהסתימה. בהתאם למדידה, האינסטלטור יוכל להסיק איזה טיפול כדאי לבצע ואיפה, ובאמצעות כך למנוע פיצוץ.

דרכים שיסייעו לכם לבדוק האם פיצוץ עומד להתרחש

 

אינסטלטור טוב הוא המפתח לפתרון של פיצוץ כזה

רק אינסטלטור מקצועי שמשתמש במגוון הכלים המתקדמים ביותר על מנת לאתר את הבעיה יוכל  להציע לכם שירות אינסטלציה מקצועי מא' ועד ת'. בחירה באינסטלטור יכולה להיות מכרעת ביותר, שכן אינסטלטור לא מנוסה ולא מקצועי עלול לא רק להותיר אתכם עם הבעיה שאינה פתורה, אלא גם לגרום נזקים כבדים יותר שעלולים, בהמשך, לעלות לכם ביוקר.

אז במקום להתחיל ולאתר את האינסטלטור הזה – טוב שהגעתם אלינו. כל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט ליצור איתנו קשר, ואנחנו כבר נדע איך לקחת את העניין הזה מאותה הנקודה והלאה.

אינסטלטור טוב הוא המפתח לפתרון של פיצוץ כזה

 

התרחש אצלכם? אין צורך להיבהל, פשוט נקטו בפעולות הנכונות

נכון, פיצוץ כזה הוא ממש לא מופע מרהיב ובוודאי לא אחד כזה שמבשר טובות, אבל ממש אין צורך להיבהל או לאבד את העשתונות. בתור התחלה היינו ממליצים לכם לנשום עמוק ובמקביל ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל להגיע לכם בצורה המהירה ביותר.

 

מחירון פיצוץ בצנרת מים כללי

תיקון צנרת מחיר מ-200₪
החלפת צנרת מחיר מ-200₪
תיקון צנרת ברזל מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד כה?
דליפה בברז

ברזי המים שנמצאים אצלנו בבית עומדים לרשותינו למגוון שימושים: שטיפת כלים או ידיים, רחיצת פנים, צחצוח שיניים, מילוי דלי לצורך ניקיון הבית ועוד. הכל טוב

קרא עוד »
שורשים בביוב

למי מאיתנו לא יצא פעם לעמוד אל מול סתימה בבית מבלי להבין מה המקור שלה? אנחנו לא מדברים על מי ששומרים על ניקוי המסננים בכיורים

קרא עוד »
סתימות

לכל אחד מאיתנו יצא בחיים להריח ריח רע של ביוב. בדרך כלל הריח הזה טמון בכך שאיפשהו במערכת הביוב הכללית קיימות סתימות שמונעות מכל המים

קרא עוד »
הצפה בבית

תארו לעצמכם מצב שבו אתם מסתובבים בבית שלכם וקולטים פתאום שלוליות של מים על הרצפה. בהתחלה אתם גורפים את המים ושוכחים מהעניין, אך תוך דקות

קרא עוד »