פתיחת סתימה באמבטיה

מחפשים פתיחת סתימה באמבטיה? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו אינסטלטור עכשיו:

☑️ פתיחת סתימה באמבטיה מהירה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בפתיחת סתימות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

פעולת הרחצה היא אחת הפעולות היום יומיות שכל אחד ואחת מאיתנו מבצעים. לא רק שמדובר בפעולה יום יומית, לפעמים מדובר על פעולה שמתרחשת פעמיים או שלוש ביום, במיוחד במזג האוויר הישראלי שמזמן טמפרטורות גבוהות ולחות בלתי נסבלת. בעקבות השימוש התדיר, לא מעטות הפעמים שבהם יש צורך בפתיחת סתימה באמבטיה, כזו שנגרמת לא רק בעקבות השימוש התדיר אלא גם בגלל הצטברות שערות וסיבות נוספות. אז מה עושים כשזקוקים לפתיחת סתימה? פשוט מאוד – מצלצלים אלינו ואנחנו כבר עושים את הדרך אליכם.

שירותי פתיחת סתימה באמבטיה לפי אזורי שירות

פתיחת סתימה באמבטיה במרכז

פתיחת סתימה באמבטיה בצפון

פתיחת סתימה באמבטיה בדרום

פתיחת סתימה באמבטיה בשרון

פתיחת סתימה באמבטיה בחיפה

פתיחת סתימה באמבטיה בירושלים

פתיחת סתימה באמבטיה ביהודה ושומרון

 

ממה נגרמת סתימה באמבטיה?

סתימה באמבטיה יכולה להתרחש גם בלי שתעשו שום דבר מיוחד. נכון, ברוב הפעמים שבהן נוצרת סתימה באמבטיה הדבר קורה בגלל הצטברות של שערות, היצמדות של שמני אמבטיה שונים אל דפנות מערכת הניקוז ועוד, אולם לפעמים גם הצטברות של אבנית או צמיחת שורשים בביוב עלולות להשפיע על מערכת הניקוז ולגרום לסתימה באמבטיה. כך או כך, מכל סיבה שלא תהיה, פתיחת סתימה באמבטיה היא פעולה הכרחית ברגע שהסתימה מביאה את אותותיה.

 

"אותותיה"? איך אפשר לשים לב לקיומה של סתימה באמבטיה?

סתימה באמבטיה תבוא לידי ביטוי בדרך כלל דרך הצפה של מים מהאמבטיה עצמה או מפתח הביוב ששייך אליה. בנוסף, לעיתים ניתן לשים לב לרטיבות באיזור הקירות או הרצפה, טחב ירקרק ועובש. כמו כן, במידה וקיימת רטיבות היא יכולה גם לבוא לידי ביטוי דרך התנפחות הקירות. ככל שתהיו עירניים יותר לכל אחד ואחד מהסממנים האלו, תוכלו לגלות את הסתימה עוד לפני שהיא קורית, ואולי למנוע מהתרחשות שלה ושל הצפה.

פתיחת סתימה באמבטיה

יש כמה פעולות שכדאי לבצע

טיפוח חדר האמבטיה הוא עניין שחשוב לסגל לעצמכם, בעיקר מהסיבה הפשוטה שמדובר על חדר שאתם משתמשים בו באופן יום יומי ותדיר. ממש כשם שאתם מנקים את הרצפה בבית שלכם מדי פעם על מנת לשמור על היגיינה וניקיון, כך גם כדאי לחלץ מדי פעם את פקק הניקוז של האמבטיה ולנסות לשלוף מתוכו באופן עצמאי שערות ולכלוכים אחרים.

בנוסף, במידה ואתם משתמשים בסבונים "שמנים" או שמני רחצה, כדאי להשתמש במסירי שומנים המיועדים לאמבטיה ומדי פעם להתיז אותם לתוך מערכת הניקוז. הפעולות האלו עשויות להיות יעילות במיוחד במניעת סתימה באמבטיה.

 

סתימות הן דבר שבשגרה ולפעמים לא ניתן להתחמק מהן

כאמור, הפעולות האלו לא מבטיחות התנהלות תקינה לחלוטין של האמבטיה, וגם סיבות אחרות עלולות לגרום לסתימה. לכן, כדאי להיות עם היד על הדופק גם במידה ואתם שומרים על היגיינה וניקיון של האמבטיה שלכם, היות וסיבות אחרות כמו שורשים או אבנית בהחלט עלולות להופיע ולגרום לסתימה, ללא כל קשר לשמירה שלכם על האמבטיה.

 

פתיחת סתימה באמבטיה – אתם לא לבד

במידה וביצעתם את פעולות הניקיון וסילוק הלכלוך והשערות שציינו קודם לכן ואתם עדיין שמים לב לסתימה שנוצרת האמבטיה שלכם, זה בדיוק הזמן לקרוא לאיש מקצוע. אינסטלטור מקצועי יוכל להבין מה מקור הסתימה, לאבחן אותה על ידי כלים מקצועיים כמו מצלמת אינפרא אדום או מכשיר מבוסס סאונד ובהתאם גם לטפל בה.

 

פעולות מטרימות לפתיחת סתימה באמבטיה

שימוש במצלמת אינפרא אדום מאפשר גילוי של מיקום הסתימה והסקת מסקנות נכונות לגבי דרך ההתמודדות הנכונה איתה. המצלמה פועלת על פי זיהוי טמפרטורות, והאינסטלטור יוכל להשתמש בתוצאות הבדיקה שלה לטיפול בבעיה. גם שימוש במכשיר מבוסס סאונד הוא מצוין לשם זיהוי מיקום הסתימה, ובמסגרתו יצמיד האינסטלטור זוג מיקרופונים שיסננו את רעשי הרקע ויאפשרו לאינסטלטור להבין היכן הסתימה נמצאת בדיוק.

 

פירוט על כלים שמסייעים בפתיחת סתימה באמבטיה

האינסטלטור יכול לבצע פתיחת סתימה באמבטיה באמצעות כמה וכמה כלים שונים, בהתאם לדרגת החומרה של הסתימה. כלים כמו ראש חיתוך, לחץ מים, קפיץ, ידית מנואלה, קפיץ ועוד הם כלים נפוצים מאוד להתמודדות עם פתיחת סתימה באמבטיה, כאשר הכלי הספציפי ייבחר על ידי האינסטלטור ולפי אבחון הבעיה על ידו.

 

אי אפשר להתמודד באופן עצמאי?

לשמור על היגיינה וניקיון זה מצד אחד טוב ויפה, אבל במידה ולא הצלחתם למנוע את היווצרות הסתימה באמבטיה באמצעותם – זה הזמן לקרוא לאיש מקצוע, ולמה? פשוט מאוד – ניסיונות התמודדות עם פתיחת סתימה כזו באופן עצמאי עלולים לעלות בתוהו, ולא רק שלא יפתרו את הבעיה אלא גם עלולים להחמיר את הבעיה. סתימה פשוטה עלולה לעשות את דרכה אל עבר דרגות חומרה גבוהות יותר במידה ותתמודדו איתה בצורה לא מקצועית, ולכן יש להימנע עד כמה שניתן מטיפול עצמאי של פתיחת סתימה באמבטיה.

 

יתרונות בהזמנת אינסטלטור מקצועי לפתיחת סתימה באמבטיה

האינסטלטור הוא איש המקצוע שמחזיק בכל הכלים והידע המקצועי על מנת לאפשר לכם פתיחת סתימה באמבטיה באופן יעיל ואפקטיבי, כזה שיחזיק לאורך זמן רב וממושך ולא יגרום לבעיה לחזור על עצמה תוך תקופת זמן קצרה. האינסטלטור יודע להתעסק עם סתימות פשוטות ומורכבות, סתימות פנימיות או גלויות לעין ויוכל לבצע תיקונים גדולים בזמן קצר, אפשרות שלכם, למרבה הצער, פשוט מאוד אין.

 

כמה עולה פתיחת סתימה באמבטיה?

שירות של פתיחת סתימה באמבטיה יעלה בדרך כלל בין 300 ₪ ל-400 ₪, בהתאם לחומרת הסתימה. מדובר כאן כמובן על טווח מחירים כללי, אך המחיר בסופו של דבר יכול להיות נמוך או גבוה יותר מהמצוין, ומבחן המציאות הוא זה שיקבע את המחיר הסופי.

 

זמינים לכם לכל בעיה או עניין!

שירותי האינסטלציה שאנחנו מציעים הם מהטובים והמקצועיים ביותר בשוק, כאלו שיבטיחו שאתם נמצאים בידיים טובות. צלצלו אלינו עוד היום ונגיע אליכם במהירות האפשרית!

 

מחירון פתיחת סתימה באמבטיה כללי

פתיחת סתימה באמבטיה מחיר מ-150₪
פתיחת סתימה בשירותים מחיר מ-200₪
פתיחת סתימה כתוצאה מאבנית מחיר מ-150₪

עבודת אינסטלציה איכותית