התקנת צנרת ברזל

זרימת מים תקינה במבנה היא תנאי הכרחי לקיום אורח חיים תקין בו. כאשר מדובר על הבית שבו אנחנו גרים, ברור שלא נצליח לקיים אורח חיים תקין ללא זרימה של מים במקלחת, בשירותים או במטבח, ואותו הדבר נכון גם לגבי מבנים כמו משרדים, מסעדות ועוד.

קיומה של צנרת ברזל במבנה היא קיום הכרחי, שכן היא זו שמאפשרת לזרימת המים להתקיים כהלכה ועם כמה שפחות בעיות, אולם לפעמים צנרת ברזל, מסיבות כאלו ואחרות, לא יכולה עוד לבצע את תפקידה. במקרים כאלו או במקרים שבהם מדובר על חללים חדשים שיש לבצע בהם התקנת צנרת ברזל מראש, הדבר המומלץ ביותר הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו נגיע להעניק לכם שירותי אינסטלציה ללא דופי.

☑️ התקנת צנרת ברזל בצורה מקצועית ויעילה.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בצנרות ברזל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנת צנרת ברזל – למה לבחור דווקא בצנרת ברזל?

אז יש לא מעט סוגים של צנרות שיכולים להתאים למבנים מהסוג הזה, ונשאלת השאלה למה לבחור דווקא בצנרת ברזל. מבין צנרות כמו צנרות פלסטיק, צנרות נחושת ועוד, צנרת ברזל היא מהסוגים הנפוצים ביותר של צנרות, אז איך היא ניכסה לעצמה מעמד כזה של כבוד?

צנרת ברזל מביאה איתה המון יתרונות. מדובר כאן על חומר חזק ועמיד בפני מזג אוויר משתנה, והוא קשיח בפני דברים שונים שמתרחשים בחוץ. אם צנרת פלסטיק, לדוגמה, עלולה לאבד מצורתה אם בעל חיים דורך עליה, למשל, עם צנרת ברזל הסיפור הוא אחר לגמרי.

 

התקנת צנרת ברזל מגיעה גם עם נקודות שחשוב להכיר

כמו שיש לצנרת ברזל את היתרונות הברורים שלה, כך גם חשוב להכיר את נקודות התורפה שלה. צנרת ברזל, עם הזמן וככל שנעשה בה יותר ויותר שימוש לאורך השנים, עלולה לצבור כמות אבנית גדולה שתסתום אותה, ללא טיפול הולם, באופן חלקי או מוחלט. כמו כן, צנרת ברזל עלולה להיתקל בבעיות של חלודה, שגם היא תגרום להתפוררות החומר ולבסוף תשבית את הצנרת מתפקודה המלא.

 

התקנת צנרת ברזל – איך לעשות את זה ולשמור עליה תקינה לאורך שנים?

התקנת צנרת ברזל נעשית על ידי אינסטלטור מקצועי, אשר יוכל לחבר את החלקים בצורה חכמה ותקינה ולבצע את העבודה תוך שמירה על מקצועיות והבנה. במסגרתה של התקנת צנרת ברזל יעשה האינסטלטור שימוש במגוון כלים מתקדמים, זאת על מנת שלא ייגרם כל נזק לא לצנרת עצמה בפרט ולא למערכת המים המרכזית במבנה בכלל.

לאחר התקנת צנרת ברזל, יוכל להתחיל השימוש במערכת המים שבמבנה באופן תקין. כאמור, צנרת ברזל עלולה עם הזמן להיתקל במגוון בעיות שעלולות להוביל לשינוי בתפקוד שלה או להשבתה מלאה, ועל כן יש לאחר התקנת צנרת ברזל לשמור גם על בדיקות תקופתיות שלה. הבדיקות יבטיחו תקינות, סילוק של אבנית, לכלוכים וזיהומים שעלולים לפגום בפעילות הצנרת, ויאפשרו שימוש ארוך טווח בצנרת ברזל.

 

מי צריך אינסטלטור? יש לי את ארגז הכלים שלי

כשאתם קונים לעצמכם ארון חדש באיקאה, הדבר מגיע עם הוראות הרכבה שמאפשרות לכם להרכיב את הארון בעצמכם. כל מה שתצטרכו בשביל לבצע את העניין הזה כהלכה הוא ארגז כלים עם פטיש ומברג, ואת כל היתר כנראה שתקבלו בתוך הערכה.

לעומת זאת, כאשר מדברים על התקנת צנרת ברזל מדברים על סיפור אחר לחלוטין. כאן אין שום דף הוראות הפעלה, ומברג ופטיש לא ממש יוכלו לסייע לכם בעניין הזה. האינסטלטור המקצועי יביא איתו ארגז עם כלים חדשניים, ידע מקצועי וניסיון רב שנים, שאת כל אלו הוא צבר במסגרת המקצוע שלו. עם כל אלו הוא יוכל לבצע התקנת צנרת ברזל בצורה תקינה ולשביעות רצונכם.

 

מה יכול לקרות אם מבצעים התקנת צנרת ברזל שלא באמצעות אינסטלטור מקצועי?

סיכונים רבים טמונים בביצוע הפעולה של התקנת צנרת ברזל בעצמכם. ראשית, אתם עלולים לא להצליח בהתקנת צנרת ברזל ובכך לא לאפשר זרימת מים בצורה תקינה בתוכה הדבר הזה יגרום לנזילות רבות, שיבואו לידי ביטוי בהצפות באיזור הסמוך למבנה. מעבר לזה, במידה וכן ביצעתם התקנת צנרת ברזל ועל פניו הכל נראה תקין – יכול מאוד להיות שברגע האמת הדבר לא יעמוד במבחן המציאות, ותמצאו את עצמכם מתמודדים עם פיצוץ בצנרת, הצפות בתוך הבתים ונזילות בתוך הקירות, הרצפות והתקרות במבנה.

מדובר כאן על מצב סופר לא אידיאלי שלגמרי אפשר להימנע ממנו מראש, ועל כן כדאי מאוד לא להתחכם ולנסות לבצע את העבודה הזו בעצמכם.

 

המחירים של התקנת צנרת ברזל – האם מדובר על עניין יקר?

אז באופן כללי, כאשר מדברים על התקנת צנרת ברזל מדברים על עניין של חובה ולא על עניין של רשות. בדיוק בגלל הסיבה הזו, קטגורית המחיר היא סופר משמעותית, ולמה? שלא כמו שירותי מותרות שבהם כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבחור אם הם מעוניינים בהם או לא, כאן מדובר על שירות שחובה לקבל – ובהתאם בעלי מקצוע שונים יתאימו מחירים שונים עבורו.

בגדול, טווח המחירים שלו אתם אמורים לצפות נע בין 1,200 ש"ח ל-1,600 ש"ח, והוא משתנה בהתאם למצב של המבנה, לאינסטלטור שבו תבחרו ובגורמים אחרים נוספים כמו האם יש צורך בהרמת והחזרת הריצוף וכו'. אינסטלטור שיציע לכם מחירים נמוכים או גבוהים יותר באופן משמעותי מטווח זה, הוא אינסטלטור שככל הנראה לא מבצע את עבודתו נאמנה.

 

השוואות? בלאגן? עזבו הכל – אנחנו כאן!

אז כל מה שנותר לכם עכשיו הוא פשוט ליצור איתנו קשר. במקום להתחיל להשוות בין אינסטלטורים ולהכניס את עצמם ללופ שאין יציאה ממנו, צלצלו אלינו ונדאג לספק לכם את כל שירותי האינסטלציה שדרושים לכם, מהתקנת צנרת ברזל ועד כל דבר אחר שתצטרכו.

 

מחירון התקנת צנרת ברזל כללי

התקנת צנרת ברזל מחיר מ-1200₪
תיקון צנרת ברזל מחיר מ-500₪
החלפת צנרת ברזל מחיר מ-1000₪

מה היה לנו עד כה?
החלפת צנרת ברזל

בניינים רבים מתמודדים עם אתגר ההתיישנות. בשנות ה-50 נעשה מינוף אדיר בענף הבנייה, שהביא להקמתם של מאות אלפי בניינים שונים ברחבי הארץ שהיו, דאז, חדישים

קרא עוד »
תיקון צנרת ברזל

בכל מבנה היום מותקנות כמה וכמה מערכות שאחראיות על התפקוד התקין של המבנה. בין מערכות אלו ניתן להבחין במערכת החשמל, מערכת המים ומערכת האינסטלציה, כאשר

קרא עוד »