גיליתם נזילה בבית? מה חשוב לעשות עכשיו

טפטוף מים מהתקרה, חשבון מים מנופח והופעת כתמי עובש על הקירות הם רק חלק משורה ארוכה של תסמינים שמעידים על נזילה בבית. מדריך זה ירכז בפניכם את השלבים שתצטרכו לעבור, כדי שתוכלו לאתר את הנזילה ולטפל בה על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותצאו עם האינפורמציה שתאפשר לכם לחזור לשגרה נינוחה.

 

השלב ה 1 – תנשמו עמוק ותצמצמו סיכונים

איתור של נזילה בבית עשוי לגרום לסטרס רב. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לשמור על דופק תקין, כדי שתוכלו לטפל בתקלה בהקדם האפשרי. לכן, נבקש להסדיר את הנשימה תחילה, כדי שתוכלו להגיב בצלילות ויעילות לסיטואציה המורכבת. בשלב זה אתם צריכים ליישם את 3 הפעולות הבאות:

  • כיבוי מכשירי החשמל: ביצוע פעולה זו תפחית באופן ניכר את הסיכון להתחשמלות
  • הליכה איטית ומדודה: הרצפה בבית עשויה להיות חלקה במיוחד ואתם צריכים להימנע ככל הניתן מהחלקה ומעידה. לכן, נמליץ ללכת באיטיות ולאחוז ברהיטים יציבים בעת הצורך
  • תרכזו את המים בתוך דליים וגיגיות

 

יישום שלב זה יאפשר לכם להתמודד עם המצב במינימום לחץ. רק לאחר שתבצעו אותו במלואו, תוכלו לעבור לשלב השני שיקדם את הטיפול בנזילה.

איתור נזילה

 

השלב ה 2 – תבררו פרטים על מאתר נזילות מומלץ

הגיע הזמן לערוך חיפוש אחר מאתר נזילות שנחשב לשם דבר בתחום. שכן, מדובר באיש מקצוע שעונה על 2 הקריטריונים הבאים:

  1. מכיר בדרכים המתקדמות ביותר שמאפשרות לאתר את הנזילה
  2. עושה שימוש בכלים מתקדמים (מצלמה תרמית, גז ועוד)

 

תוכלו לערוך את הבירור תוך גלישה בלשונית הביקורות של גוגל או באמצעות קריאת חוות דעת שפורסמו ברשתות החברתיות. שימו לב, תוכלו פשוט ליצור קשר עם מומחה איתור נזילות משה שליו אם אין באפשרותם להקדיש זמן לחיפוש זה.

עושה שימוש בכלים מתקדמים

 

השלב ה 3 – תאתרו את השסתום ותסגרו אותו

הגיע הזמן לאתר את שסתום סגירת המים הראשי של הדירה שבה אתם מתגוררים. אם אינכם יודעים היכן הוא ממוקם, תצטרכו לבדוק את מקום אספקת המים שנמצא בדרך כלל בכניסה הראשית למבנה. לאחר מכן, תצטרכו לסובב את השסתום (בהתאם לכיוון השעון), משום שזו הדרך שתוביל לעצירת אספקת המים.

 

השלב ה 4 – פתחו לבעל המקצוע את הדלת

בעל המקצוע הגיע לדירתכם כדי לאתר את הנזילה ולתקן אותה? מצוין! זה הזמן לפתוח את הדלת ולהציג בפניו את מקור הנזילה. בשלב זה אתם תגלו מה בדיוק אירע ואיך ניתן לטפל בתקלה, כדי שהיא לא תחזור על עצמה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 השלבים שצריכים לבוא לידי ביטוי לאחר גילוי של נזילה בבית. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל רגע, כך שתצטרכו ליישם את הנכתב לעיל באופן מדויק, כדי שתוכלו ליהנות מבית יבש לאורך זמן.

מקצועי

אימוץ חתלתול
מה היה לנו עד כה?
איתור נזילות בצנרת המים

מחפשים איתור נזילות בצנרת המים? ריכזנו עבורכם את האינסטלטורים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »