"איזה ריח! מי הדליק מזגן?" – המזגן שלכם לא אמור להסריח ככה, 3 שיטות להעלמת הריח מהמזגן

אין דבר יותר נוראי מיום חם שאתה חייב להדליק את המזגן ופתאום יוצא ריח נוראי מהמזגן שלנו ואנחנו לא יודעים מה לעשות וכיצד להתמודד איתו. הריח הנוראי גורם לנו לא להפעיל אותו ובכך אנחנו בעצם סובלים מחום נוראי או ריח בלתי נסבל והבחירה שלנו הופכת להיות בין רע לבין נורא.

 

ריח רע מהמזגן – הסיבות לכך

ריח רע מהמזגן הוא לא נדבר כלכך נדיר ואפילו כולנו נתקלנו בשלב מסוים בחיים שלנו. אבל מה שהרבה מאיתנו לא יודעים זה שמאוד קל לפתור את התקלה הזו ואין אומר שיש חובה לפתור אותה על ידי החלפת המזגן שלנו. אז מה גורם בכלל לריח מהמזגן הביתי? הכנו לכם מספר סיבות אפשריות:

 

הצטברות של עובש

סיבה ראשונה ואפשרית היא באמת הצטברות של עובש בתוך המזגן. המזגן עובד שעות רבות במהלך חודשי הקיץ בעיקר ועלולה להצטבר לחות רבה בבפנים שלו ובכך הוא מתחיל בטפטוף של מים באיטיות אל תוך המדש של הניקוז ובכל מתחיל להצטבר לו עובש. העובש גורם לריח נוראי בכל חלל הבית ואותו ריח הוא הריח הבלתי נסבל הרבה מהפעמים. הפתרון? הפתרון הוא כעיקרון לבצע ניקוי תעלות מיזוג אוויר ולוודא שהטפטוף מפסיק וכן שהעובש לא קיים יותר.

 

הכנסת פילטרים לא יבשים

אם הכנסתם פילטרים לא יבשים למזגן שלכם הדבר עלול לגרום לריח נוראי מהמזגן בדיוק כמו למעלה. הסיבה היא שהפילטרים לא יבשים ובכך הם עלולים לגרום להצטברות רבה של לחות שגוררת איתה ריח רע מהמזגן. הריח הרע מהמזגן מגיע מעובש ורטיבות וכל מה שהיה צריך לעשות הוא לחכות מעט עם ההכנסה של הפילטרים ולחכות מעט שהתייבשו לפני ההכנסה.

 

מערכת ניקוז – לבדוק תקינות

אז עוד יתכן שמערכת הניקוז היא הבעיה אצלכם במזגן. אם ההתקנה בוצעה בצורה לא נכונה ולא מקצועית וחלקים מסוימים לא נמצאים בתוך המערכת בצורה תקינה הניקוז עלול להיות "דפוק", לא יעיל וכמובן שמצטברים מים רבים וכן לחויות נוראיות. הרטיבות גורמת כמובן לעובש רב אותו עובש מפיץ ריח נוראי בכל הבית ואנחנו סובלים מאוד. מה הפיתרון? כאן מומלץ להשתמש בשירותים של טכנאי מזגנים איכותי ומקצועי שיעזור לכם בניקיון והעלמת הריח מהמזגן.

אז לסיכום, ריח מהמזגן יכול להיות מכלכך הרבה סיבות ולכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שידע לאתר ולטפל בבעיה. בכל בעיה הוא ידע לבצע את התיקון והניקיון הדרוש וכמובן יסביר לכם איך למנוע מתקלות כאלה לצוץ. אנחנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לכם ויפיצו ריחות מעט טובים יותר בבית שלכם. תזכרו, אם תקפידו על תחזוקה ראויה של המזגן, לא אמורות להיות לכם בעיות כאלה בכלל.

טכנאי
טכנאי
מכשיר מיזוג
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »