איך לבחור מערכת בית חכם מאובטחת

לא מעט אנשים בוחרים להפוך את הבית שלהם מבית רגיל לבית חכם.

יש מי שיודעים איך לבחור במערכת בית חכם מאובטחת, כך שהם בטוחים בכך שאין לכל אחד את האפשרות לפרוץ למערכת הפרטית שלהם.

אם אתם נמנים עם אלו שלא יודעים איך לבחור מערכת מאובטחת שכזו, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל הפרטים שאתם לא יכולים לפספס:

 

מה זה בעצם בית חכם?

בית חכם זהו בית שכולל את 5 המערכות העיקריות הבאות:

  1. מערכת חשמל
  2. מערכת בקרת אקלים
  3. מערכת אודיו וידאו
  4. מערכת תקשורת
  5. מערכת מיגון ואבטחה

הבית החכם מאפשר בעצם למערכות השונות "לדבר" ביניהם. כך שבמצב שבו אדם שגר בבית חכם רוצה להדליק את האור, הוא יכול למחוא כפיים ודרך מערכת האודיו שכוללת חיישן קול, הוא מפעיל את האור.

 

מיהם האנשים שבוחרים להפוך את הבית שלהם לחכם?

יש מי שסבורים שרק אנשים עשירים בוחרים להפוך את הבית שלהם לחכם, אבל בשנים האחרונות המצב השתנה במעט. כך שלא מעט אנשים מוצאים את עצמם מגשימים חלום והופכים את הבית לחכם. מדובר באנשים שרוצים שהבית שלהם יאפשר להם לבצע כל מיני פעולות באופן הנוח ביותר כמו כיבוי הדוד החשמלי בלחיצת כפתור בזמן שהם נמצאים מחוץ לבית או הפעלת החימום התת רצפתי בזמן שהם נמצאים בדרכם הביתה ביום גשום וקר.

 

למה חשוב לבחור מערכת בית חכם מאובטחת?

כפי שישנן פריצות למערכות טכנולוגיות מתקדמות במקומות עבודה, כך עשוי לקרות גם למי שמתגורר בבתים חכמים. יש מי שמחפשים לפרוץ אל מערכות בית חכם בכדי להשתלט עליו ובסופו של דבר להיכנס אליו בקלות. פורצים שמעוניינים להיכנס אל בית חכם שדייריו לא נמצאים בבית עשויים לנסות ולפתוח את הדלתות או הווילונות החשמליים באמצעות פרצה אל המערכת החכמה (ממש כפי שקורה לעיתים במצבים שבהם וירוס משתלט על מחשב וגורם למחשב לבצע פעולות מסוימות בעל כורחו). חשוב לבחור במערכת בית חכם מאובטחת כדי להימנע ממצב של פרצה לבית החכם וכדי לשמור בסופו של דבר על פריטים יקרי ערך שיש בביתכם.

 

איך אפשר להיות בטוחים שמדובר במערכת מאובטחת?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהבית החכם שלכם מוגן באמצעות מערכת מאובטחת, אתם צריכים להתקין את המערכת של הבית מלכתחילה אצל חברה טובה, מוכרת ובעלת מוניטין בתחום. חברה שיש לה ניסיון רב בתחום צפויה להציג בפניכם את אפשרויות האבטחה השונות שבאות לידי ביטוי בעת השימוש במערכת הבית החכם שלכם.

 

סיכום

כעת אתם יודעים מה זה בעצם אומר בית חכם, מהי מערכת בית חכם מאובטחת ומדוע חשוב לבחור במערכת שכזו. עכשיו תוכלו לברר את כל הפרטים הנכונים רגע לפני שאתם הופכים את הבית שלכם מ"רגיל" ל"חכם". זכרו! בית חכם צריך להיות מאובטח!

מכשיר דיגיטלי
מכשיר דיגיטלי

 

בית דיגיטלי
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »