איך להגן על הדירה שלך מפריצה

כולנו מפחדים מכך שיום יבוא ודירתנו תיפרץ. הדירה שלנו היא מקום המבטחים שלנו.

היא המקום אליו אנו חוזרים ויודעים שאיש לא יטריד אותנו, המקום בו כל החפצים יקרי הערך נמצאים, המקום בו אהובנו מתגוררים, ולכן אנו רוצים לשמור על דירתנו מוגנת.

אז איך מגנים על הדירה מפני פריצה? פרטים במאמר הבא.

יש מספר דרכים להגן על דירתנו מפני פריצה.

צריך להשתמש באמצעי מיגון נגד פריצה. לפי המחקרים, פורץ יפרוץ לבית שהכי קל לפריצה. ככל שיהיו יותר אמצעי מיגון, כך הפורץ ידלג על הבית שלכם וימשיך בדרכו.

להלן סוגי מנעולים ומערכות שיעזרו לכם להתמודד נגד פריצה.

 

מנעול ביומטרי

זהו מנעול חדשני ומומלץ ביותר. בעזרת מנעול זה לא צריך יותר מפתח לפתוח או לנעול את הדלת. הוא קורא את האצבע של בעלי הבית, ונפתח עם טביעת האצבע מתאימה. אדם חיצוני שינסה לפתוח את הדלת, החיישן הביומטרי לא יזהה את טביעת האצבע שלו והוא יוותר.

 

מנעול כספת

מנעול כספת הוא מנעול עליון שיכול לשמש כנגד פריצה. הוא מוסיף מיגון לדלת, ולכן פורצים רבים יעדיפו לוותר על פריצה לבית אם יתקלו במנעול עליון.

 

מנעול צירופים

מנעול לפיו צריך להקיש קוד סודי. מי שאינו יודע מהו הקוד לדירה לא יוכל להיכנס.

 

מערכת נעילה חכמה

למערכת נעילה חכמה יש מספר אופציות לפתיחה ולנעילה של הדלת, והיא מתאימה לסוגים רבים של דלתות. חלק מהאופציות לפתיחת הדלת הן: דרך אפליקציה, דרך קריאת אצבע ביומטרית, שלט רחוק ועוד. מערכת מסוג זה קשה מאוד לפרוץ ולכן היא מומלצת נגד פריצה.

 

התייעצו עם מנעולן

אם אתם לא יודעים איזה מנעול אתם צריכים כדי להגן על הבית שלכם, מומלץ להיעזר במנעולן מקצועי. מומלץ שהמנעולן יגיע עד אליכם, ויתאים לכם את המנעול או המערכת המתאימה לפי מה שהוא רואה בשטח. לכן חשוב שהוא יהיה באזורכם.

גם אם אתם גרים במקומות פחות מרכזיים, תוכלו למצוא מנעולן מקצועי ואיכותי. כך לדוגמא ניתן למצוא מנעולן בעומר, ובעוד מקומות ברחבי הארץ. למידע נוסף ניתן להיכנס לפה –

vitali-locks.co.il.

במידה ואינכם מעוניינים, או שאין ביכולתכם להוציא סכומים גבוהים למערכת נעילה חכמה, ניתן להשתמש גם במנעולים מוכרים עם מפתח. כך לדוגמא מנעולי צילינדר. מנעולים אלו מוכרים וידועים כחזקים. רק מפתח אחד יכול להתאים לכל מנעול. גם מנעול זה יחסית יקר, אך לבטח זול יותר ממערכת נעילה חכמה.

לסיכום, יש שיטות רבות למנוע פריצה לבית. הדבר החשוב ביותר הוא להוסיף אמצעי הגנה שיקשו על הפורץ לפתוח את הדלת. יש גם מנעולים המתאימים לחלון ומיועדים למניעת כניסה דרך החלון. מעבר לכך, ניתן להתקין מצלמות אבטחה שירתיעו את הפורצים.

ולסיום, אל תחששו, תקראו למנעולן מקצועי שימליץ לכם מה לעשות.

 

מנעול ומפה

דלת
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »