איך לתקן נזילה בדוד במהירות האפשרית

נזילות בדוד הן עניין רציני, לצערנו לא חסרים מקרים שהחלו בתקלה דוד ונגמרו באסונות או נזקים כבדים.

הדוד הוא מערכת חשמלית לכל דבר, ותקלות שונות יכולות להוביל להתחשמלות ואפילו לשריפות.

לכן אם אתם חשים שיש תקלה, ולו הקטנה ביותר בדוד אתם חייבים לפעול ומהר.

אחרת אתם עלולים לשלם מחיר כבד.

אבל כדי שלא תהיה סיבה לדאגה, הנה כל מה שעליכם לדעת על תיקוני הדוד שיבטיחו את בטחונכם וכמובן יבטיחו מקלחות חמות לאורך כל השנה.

 

תיקון דוד שמש בשל נזילות

ישנן מספר סיבות למה מגיעים למצב שיש דוד נוזל. ייתכן ויש תקלה חמורה אך לעיתים מדובר במשהו מינורי שעין מקצועית תוכל ישר לטפל במוקד הבעיה ולחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש. הנזילות הללו מתחלקות לשתי קטגוריות – נזילות מהצנרת ונזילות מהדוד עצמו. נזילות מהצנרת יכולות לקרות בחלקי הצנרת השונים המחוברים לדוד. נזילה בדוד עצמו יכולה להיות בשל נקב במיכל, בלאי של הדוד איטום לא טוב מספיק של המיכל ועוד. דוד יכול להחזיק מעמד כ10 שנים עד שצריך להחליף אותו, לכן אם הדוד שלכם יחסית חדש ויש תקלה רוב הסיכויים היא נקודתית ותוכלו להימנע מלקנות דוד חדש.

 

סתימות בקולט

מין הסיבות היותר נפוצות של נזילות מהדודים היא הצטברות אבנית. אבנית היא ההצטברות האפורה הלבנה הזו שאנחנו גם מכירים בקומקום, אבנית היא בעצם כשיונים שנמצאים לנו במים כי הומסו, בשל תהליך ההתחממות המואץ שוקעים. זה חלק ממרכיב המים שלנו ואנחנו מגלים את זה רק בגופי חימום של מים. על כל פנים, הצטברות של אבנית יכולה לגרום לסתמיות במערך הצינורות או אפילו בקולט השמש. אם אתם מרגישים שהמים כבר לא מתחממים טוב אפילו בימי שמש כנראה שזאת הבעיה. התיקון כרוך בשטיפה או החלפה של הקולט. מומלץ להוסיף למערכת שלכם גם מסנן אבנית שיגן על הדוד והקולט.

 

בעיות חשמל בגוף החימום

זהו נושא מסוכן ורציני לכן עליכם להיות ערניים ולשים לב אם הוא דוד מקצר. חייב חייב להזמין חשמלאי מוסמך, אל תתחילו להתעסק בדברים האלה לבד כי ממש מדובר בסכנת נפשות. כלי חשמלי חייב תיחזוק על מנת שימשיך לפעול טוב ולמשך זמן.לכן חייב לבדוק ולתחזק פעם בשנתיים את העסק כדי לא להגיע לתקלות לא רצויות. יש הרבה סיבות למה הדוד מקצר, בין היתר – גוף החימום שרוף, הטרמוסטט לא תקין, הפקק החשמלי לא עומד בעומס או חיווט לא תקין. התזמון בו הדוד שלכם התחיל לקצר יכול להיות אינדקציה טובה לסיבה של הקצר. בתקופות גשמים לדוגמא, יש עלייה בקצרים בשל מגע המים והחשמל. זה מראה שאין בידוד מספיק טוב והחיווט של הדוד חשוף. או לפעמים בעת ההדלקה אפשר להבין שהדוד נשרף וחייב להחליף את כולו. יש ישר להתקשר לחשמלאי מוסמך.

 

איש שרות

אינסטלטור
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »