איך עובדים חדרי קירור ואיך חשוב לתחזק אותם?

 חדרי קירור מהווים סוג של מקומות נהדרים לשם אחסון אינטנסיבי של כל מיני ירקות או פירות, ואף כל מיני מוצרים שונים, משום שחדרי הקירור מסוגלים להאריך את אורח החיים של המוצרים, ויכולים לעזור במניעה של קלקול המזון, למשל. חדרי הקירור מהווים רעיון פנטסטי, זאת בשל העובדה שהינם יכולים לשמור על מוצרים קרירים הרבה יותר מאשר הטמפרטורות בחלל הקונבנציונלי. מה שבהכרח הופך אותם לבחירה נהדרת לאחסון פריטים שמתכלים.

 

האם חדרי קירור יספקו לכם עוד מקום אחסון?

אף במידה ומדובר על מקום עבודה, ואף במידה ומדובר על הבית, מספיק מקום אחסון הוא תמיד מאתגר. בהתאם לסוג בית העסק שלכם, חדרי קירור מהווים עוד סוג של אתגר שניצב בפניכם. בעוד הקירור מוצרים על ידי צידניות עלול לתפוס מקום חשוב שנועד, כמו לדוגמה – לשם הכנת או בישול מזון. מצנן פנימי תופס יותר מדי מקום, אשר בתורו עלול להעלות טמפרטורות בחלל, בשל עוד חום שנוצר בעת פעולתו. החום הזה יסולק מהחלל עם שימוש ביחידת חדר הקירור מחוץ למבנה.

כל אחד ממכם צריך לזרוק מוצרים כאשר הם מתקלקלים באין אחסון מספק שלהם. מאידך, השימוש בחדרי קירור יסייע לכם לחסוך המון כסף, וזאת באמצעות שמירה על קירור מרבי של המוצרים. חדר קירור מסוגל לשמור על מוצרי מזון בטמפרטורות המתאימות, תוך כדי שליטה על רמות הלחות, על מנת לתמוך בהארכת חיי התוצרת הטרייה עד לשימוש בה, מה שמסייע במזעור של בזבוז כסף.

מזון שיישאר בטמפרטורת המקום עשוי להתקלקל לאלתר, אך חדר הקירור ישמור עליו טרי לטווח הארוך, ויסייע לכם בעת הרצון לשמר אותו לזמן רב ובכמות רבה. הוא מאריך את תוחלת החיים של מוצרים בתפזורת, כדוגמת – חומרי בישול, קמח או סוכר, וכולי.

 

איך עובדים חדרי קירור ואיך חשוב לתחזק אותם?

והגענו לשלהי המאמר שלנו, מתוך הרצון להשיב לכם על השאלה הכה חשובה – איך עובדים חדרי קירור ואיך חשוב לתחזק אותם? נתחיל בכך, שחדרי הקירור מהווים את הבסיס של כל חנות מכולת, בית קפה, בית מלון או מסעדה, וכל מי שחייב לאחסן מוצרי מזון בקירור מלכתחילה, קפוא או טרי. חדר הקירור מהווה מקום אחסון סגור, שבו נהוג לעשות שימוש לאחסון מוצרי מזון מתכלים. הם משמשים לפעמים לקירור בטווח הבינוני, כאשר מקרר רגיל מהווה פונקציה של אחסון לטווח קצר, ומחסן הקירור משמש לטווח הארוך.

בהיבט הרחב יותר, קיימים שלושה סוגים של חדרי קירור –

  • חדר קירור עיבוי מרובה מולטיפלקס עושה שימוש במערכת מרכזית עם כמה יחידות של עיבוי ומאיידים, שתמיד בנוי באופן ישיר למבנה שהוא משרת.
  • חדר קירור עצמאי שבו מערכת הקירור מהווה חבילה שלמה ביחד עם המעבה והמאייד, כמו מיזוג אוויר שבחלון. הוא לרוב בנוי מחוץ למבנה.
  • חדר קירור עיבוי מרחוק בעל יחידת מעבה במקום אחר, שלא בסמיכות לחלל, ואינו בילט אין עם המאייד, כמו למשל – על גג המבנה.

על מנת לתחזק את חדרי הקירור נכונה, ושיעבדו באפקטיביות, יש להקפיד על בידוד שלהם, שייצור הפרדה בין הטמפרטורות בחוץ ובפנים, ויחייב פחות עבודה של המעבה או של המאייד, על מנת לשמור על הטמפרטורות שבהם ולחסוך בחשמל. עוד צריך לחזק את הרצפה שבהם, על מנת להציע תמיכה נאותה בכל המוצרים שבקירור.

מקררים

 

טמפרטורה קור
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »