איך תדעו האם ניתן להזמין אינסטלטור על פי אקסל ניהול תזרים

בתקופה האחרונה ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לשימוש בתזרים מזומנים באמצעות טבלת אקסל. שכן, כולם יודעים שמדובר בהליך שמאפשר לשמור על יציבות כלכלית ולעקוב אחר ההוצאות וההכנסות. אבל לא כולם יודעים איך ניתן להזמין בעל מקצוע בהתאם לטבלה מסוג זה. לכן, כתבנו סדרת מדריכים בנושא שעוסקת בכל פעם בבעל מקצוע אחר. הפעם יצאנו לבדוק איך תוכלו לדעת אם ניתן להזמין אינסטלטור על פי האקסל.

 

הרקע לכתיבת המדריך

הזמנה של בעל מקצוע מכל תחום שהוא עשויה להוביל אותנו לא פעם למצב של חור בכיס. שכן, לא פעם אנחנו לא יודעים בכלל מה הסכום שאנחנו צפויים להוציא על העבודה שלו. לעיתים הסכום יכול להיות מינורי ולא משמעותי ולעיתים, מדובר בסכום גבוה שצפוי להתחלק לאורך זמן ממושך. זו הסיבה שיצאנו לכתוב את סדרת המדריכים הזו, כדי לאפשר לכל אחד ואחת מכם להפחית את רמת המתח והחרדה ולאפשר לכם לדעת איך להזמין אינסטלטור באופן שקול תוך שימוש בטבלת האקסל.

 

רגע, מהי בכלל טבלת אקסל לניהול תזרים?

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על טבלת אקסל ניהול תזרים מזומנים, כדאי שתדעו שהגעתם למקום הנכון. שכן, מדובר בטבלה שתשנה את ההתנהלות הכלכלית שלכם ותאפשר לכם למצוא איזון. הטבלה מאפשרת לכל אחד להזין פרטים אודות ההכנסות וההוצאות שלו, למשל:

  • גובה ההכנסות ממשכורת
  • גובה ההכנסות מקצבה
  • גובה ההוצאות למטרת אוכל
  • גובה ההוצאות למטרת חוגים לילדים וכו'

השימוש בטבלה הוא קל למדי ומצריך מכם רק להוסיף מספרים במקומות המתאימים. הקובץ יבצע עבורכם את החישוב הסופי, כך שתוכלו לדעת כמה אתם צפויים להכניס החודש וכמה להוציא.

 

איך תדעו האם ניתן להזמין אינסטלטור?

כל אחד מכיר את החודשים האלה שבהם העובר ושב קצת לחוץ. אין הרבה כסף זמין אבל לעומת זאת, יש הרבה משימות שדורשות הוצאות גבוהות. אם אתם משתמשים בטבלת אקסל לניהול תזרים מזומנים, אתם וודאי יודעים שניתן לבדוק מידי חודש מהו סכום ההוצאות שאתם יכולים להרשות לעצמכם מבלי להיכנס למינוס. אז כדי שתדעו אם ניתן להזמין אינסטלטור, אתם צריכים להזין את הסכום המקסימלי שלדעתכם תוציאו על הטיפול במקרה החריג. אם אתם לא נכנסים למינוס לאחר מכן – אתם יכולים להזמין אותו. אם אתם צפויים להיכנס למינוס, כדאי שתנסו לדחות את הטיפול לחודש הבא.

 

מדובר בטיפול דחוף בצנרת? אל תחכו

שימו לב, אם מדובר בטיפול דחוף בצנרת אתם לא צריכים לחכות לחודש הבא. אם אתם מחושבים, כנראה שיש לכם כסף בצד ששמרתם למקרה חירום. אז זו ההזדמנות להוציא אותו. רק חשוב שתזכרו לציין זאת בטבלה כחלק מההוצאות שלכם. דבר נוסף שחשוב שתזכרו זה להחזיר את הסכום לחיסכון בחודש הבא או בזה שאחריו. שיהיה לכם בהצלחה!

איש שירות

 

בעל מקצוע
מה היה לנו עד כה?
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »
10 טיפים למניעת נזילות

נזילות עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולהוביל לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. חשוב לנקוט באמצעים יזומים כדי למנוע נזילות, עוד לפני שהן מתרחשות. במאמר זה,

קרא עוד »