איפה הכי כדאי לקנות שיש גרניט פורצלן במרכז?

שיפוץ מטבח יכול להיות כיף למדי, אך הוא טומן בחובו לא מעט בחירות. בטקסט הזה תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על החלק הבסיסי ביותר בעיצוב מטבח מחדש – בחירת משטח עבודה חדש, בדגש על שיש גרניט פורצלן.

 

האם יש הבדל בין סוגי שיש שונים

כשאנחנו באים לבחור משטח עבודה משיש למטבח, בדרך כלל יציעו לנו בחנות מגוון של חומרים שעומדים תחת הקטגוריה של 'שיש'. אבל האם יש הבדל בין סוגי השיש השונים (מלבד הצבע, כמובן)? ישנו שיש 'קיסר' הישראלי, שמיוצר למעשה מקוורץ – ולא משיש. בוודאי נתקלתם גם בשיש מסוג גרניט פורצלן, שידוע בתכונות העמידות שלו לחום גבוה, כתמים ושריטות.

יכול להיות שאפילו יצא לכם לבחון שיש טבעי, בעל המראה הייחודי שכל החומרים הסינטטיים מנסים לחקות. יש לא מעט הבדלים בין סוגי שיש שונים. כמו שיגידו לכם בכל חנות שמוכרת שיש למטבח באזור המרכז, ההבדלים הינם קודם כל במחיר, אך גם במידת העמידות לחום וכתמים ובעובי המשטח.

שיש למטבח באזור המרכז

שיש למטבח באזור המרכז

למה חשוב לשים לב כשקונים שיש פורצלן

בקניית משטח עבודה מגרניט פורצלן, חשוב לשים לב לגורמים הבאים. קודם כל, חשוב לבחון את עמידות המשטח. גרניט פורצלן הוא חומר עמיד מאוד, אך חשוב לוודא שמשטח העבודה שאתם קונים עשוי מגרניט פורצלן איכותי על מנת להבטיח שהוא יחזיק לאורך זמן. עוד יתרון של גרניט פורצלן הוא העמידות שלו בפני כתמים.

גרניט פורצלן עמיד בפני כתמים באופן טבעי, אך כדאי לוודא מראש שמשטח העבודה שאתם קונים עבר טיפול כדי להפוך אותו לעמיד אפילו יותר בפני כתמים. גרניט פורצלן הוא, כמובן, גם עמיד בחום, אולם ישנם משטחי עבודה מגרניט פורצלן שאינם מתאימים לשימוש עם כלים חמים. לכן חשוב לוודא מראש שמשטח העבודה שאתם קונים אכן יהיה עמיד בטמפרטורות גבוהות.

שיש למטבח באזור המרכז

איפה הכי כדאי לקנות שיש גרניט פורצלן

כשאנחנו נוגעים בסוגיית החנות המומלצת לקניית שיש גרניט פורצלן בראשון לציון (או בכל מקום אחר בארץ) חשוב לשים לשלושה אלמנטים מרכזיים – מחיר, אחריות ואמינות. משטחי עבודה מגרניט פורצלן יכולים להיות יקרים למדי, לכן חשוב להגדיר את התקציב לקניית השיש מראש, ולהשוות מחירים לפני ביצוע הרכישה.

כאמור, חשוב לבחון גם את סוגיית האחריות בעת בחירת ספק משטח העבודה שלכם. בדקו איזה סוג של אחריות מגיע עם המוצר ולכמה זמן היא מכסה נזק או פגמים שעלולים להתרחש. מומלץ לבדוק גם איך החברה מגדירה "שימוש סביר" שהאחריות מכסה, משום שלעיתים תגלו שיש פער משמעותי בין ההגדרה שלכם להגדרה של החנות. כמובן שחשוב לבחור רק בספק אמין ומוכר.

 

סיכום

לסיכום, משטח עבודה, שקיבל את השם הגנרי 'שיש', מגרניט פורצלן – יהיה בחירה טובה ואמינה למטבח שלכם. זכרו ששיש גרניט פורצלן קונים רק מחנות אמינה ומוכרת. לאחר ביצוע סקר שוק.

 

 

שיש למטבח באזור המרכז

שיש למטבח באזור המרכז
מה היה לנו עד כה?