בדק בית דירה חדשה מקבלן

יש הסוברים שרכישה של דירה חדשה מקבלן אינה מצריכה ביצוע של בדיקות מקיפות כמו בדק בית. שכן, אין מדובר בדירה ישנה שעשויה לכלול צנרת חלודה ותקולה. מדריך זה עולה לאתר כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולציין שמדובר בסברה שגויה. שכן, עשויות להתגלות "הפתעות" לא נעימות גם בדירות קבלן. הישארו כאן ותגלו את כל המידע החשוב בנושא זה.

 

הקדמה – מה כוללת בדיקה זו?

קרוב לוודאי ששמעתם לא פעם על בדיקת בדק הבית, אבל השאלה היא האם אתם מכירים בהליך שמתבצע בדירות שנמכרות מקבלן. בחרנו להציג את הנושא בקצרה, כדי שתוכלו לדעת שמדובר במרבית המקרים בהערכה כוללת ויסודית של מספר דירות במבנה. בדיקה זו מתבצעת על ידי גורם מוסמך שמוודא שהדירות עומדות בתנאים הבאים:

  • תקני בטיחות
  • קוד בנייה
  • תקנות ייעוד

כאשר בירור זה כולל הערכה של שלמות המבנה, מערכות החשמל שקיימות בו, עמידה בדרישות הנגישות ועוד. ביצוע בדיקה זו מאפשרת להכיר בתיקונים שצריכים להתבצע או בשינויים שיכולים להבטיח את רווחת הדיירים שצפויים להיכנס לדירות. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות שבאים לידי ביטוי בביצוע בדיקת בדק בית לדירה חדשה מקבלן.

 

ניתן לבצע תיקונים בקלות

תחשבו מה היה קורה אם הייתם נכנסים לדירה שלכם מבלי לבצע בדק בית דירה חדשה מקבלן ומגלים בשלב מאוחר מידי שיש תקלות שמצריכות טיפול בהול. נספר לכם שהייתם צריכים לסבול משיפוצים מורכבים שעשויים לפגוע באיכות החיים שלכם. נדגיש שביצוע בדיקה זו מראש, יכולה לחסוך לכם את המורכבות. שכן, ניתן יהיה לטפל בתקלות שונות טרם הכניסה לדירה.

 

האחריות מוטלת על הקבלן

שמענו לא פעם על מי שנכנסו לדירה חדשה מקבלן וגילו בשלבים מאוחרים יותר שיש בעיות נזילה. זוהי דוגמא שממחישה את המורכבות שבאה לידי ביטוי באי ביצוע הבדיקה החשובה בזמן. נסביר שביצוע הבדיקה בשלבים מוקדמים תאפשר לפנות לקבלן ולדרוש ממנו לקחת אחריות על הנושא.

 

לא יודעים איך להגיע לחברה מומלצת? יש לנו טיפ עבורכם!

כולנו רוצים לפנות לחברות מומלצות שיספקו לנו שירות מקצועי. אנחנו כאן כדי לסייע לכם בבחירה נכונה בחברה שיש לה ניסיון בכל הנוגע לבדיקות בדק בית שמתבצעות בדירות חדשות מקבלן. נמליץ לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא ביקורות שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו בחברות אלה. כך תוכלו לגלות מיהן החברות שנחשבות לשם דבר בתחום.

 

השורה התחתונה

רכישה של דירה מקבלן מצריכה יצירת קשר עם חברה מוסמכת ומומלצת שתבצע בדיקת בדק בית טרם הכנסת הריהוט לדירה. כעת אתם יודעים מדוע חשוב לבצע את הבדיקה הזו, כך שנותר לכם רק לערוך חיפוש אחר חברה שתעניק לכם את השירות הטוב ביותר. נאחל בהזדמנות זו מזל טוב ושלא תדעו ממצאים שליליים בדו"ח הבדיקה.

דירת בדיקה

בדק בית דירה חדשה מקבלן
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »