גשם גשם מטפטף: 2 סימנים שהגיע הזמן לבצע איטום גגות

אנשים רבים מוצאים את עצמם עורכים תיקונים שונים ברחבי הבית במהלך החורף מבלי להבין שהם צריכים לקרוא לאיש מקצוע שעוסק באיטום גגות. מדובר בעניין שקורה בבתי אב רבים ברחבי הארץ וגם העולם. עובדה זו גרמה לנו להבין שהגיע הזמן להוציא מדריך בנושא שיאפשר לכל אחד לדעת מהם הסימנים שיסמנו לו שיש צורך בהזמנה של קבלן איטום מורשה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו תחילה את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הסימנים שיראו לכם שהגיע הזמן לבצע איטום גגות, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. אלו בעצם מי שהבינו שהם לא יכולים להתמודד עם התיקונים האלו לבד ופנו אל אנשי מקצוע שמומחים בתחום. הגענו אל אותם אנשים לאחר שכתבנו פוסט בנושא בקבוצות פייסבוק שונות ולשמחתנו, מעל ל – 50 גולשים ציינו כי הם מזדהים עם התיאור שהופיע בפוסט. הם פנו אלינו וכתבו לנו סימנים שונים שגורמים להם להבין כיום שהם צריכים לבצע איטום של הגג. קיבלנו מספר רב של סימנים שחזרו על עצמם ובסופו של דבר, בחרנו את אלו שהתגלו כנפוצים ביותר.

 

הסימן ה – 1 שיגרום לכם להבין כי עליכם לפנות אל בעל מקצוע

אם אתם מסתכלים על התקרה ורואים שיש הופעה של נוזלים במקום, אתם צריכים ליצור קשר בהקדם עם קבלן איטום מורשה. רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שבהתחלה הם היו מכסים בכל פעם קצת את האזור עם צבע כדי להעלים את סימני המים. לדבריהם, העניין רק החריף ורק לאחר זמן מה, הם הבינו שזה סימן שמראה כי עליהם לפנות אל בעל מקצוע שיאטום את הגג כדי למנוע חדירה של מים אל תוך הבית.

 

הסימן ה – 2 שיגרום לכם להבין כי עליכם לפנות אל בעל מקצוע

אם אתם רואים שיש סימנים של עובש שהופיעו באזורים שונים של הקיר, זה הזמן שלכם לפנות אל בעל מקצוע מוסמך. שכן, לא פעם, סימני עובש אלו מופיעים בגלל שיש הצטברות של מים בתוך הקירות שמגיעה מהגג. מדובר בעניין שמצריך טיפול דחוף ביותר.

 

בחירה בבעל מקצוע מורשה ומומלץ

חשוב מאוד לציין כי עליכם לשים לב שאתם בוחרים בבעל מקצוע מורשה ומומלץ. כזה שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. ההמלצה של אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת על בעלי מקצוע שעוסקים בתחום בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הסימנים שיגרמו לכם לפנות אל בעל מקצוע. נאחל לכם שתזהו אותם בזמן.

בית פרטי

 

מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »