5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שקונים מזגן

משנה לשנה הקיץ הישראלי הופך קשה וקשה יותר.

אם לפני כמה עשרות שנים אנשים יכלו להתגורר בבית ללא מזגן בימות הקיץ, הרי שהיום זה כלל לא אפשרי.

אולם, ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק ולהכיר טוב טוב לפני שמבצעים רכישה של מזגן חדש לבית, המאמר הבא נועד בדיוק עבור אלו שמתכננים לקנות אחד בקרוב.

האקלים החם של מדינתנו אינו מותיר ברירה – כל בית בישראל צריך להצטייד במזגן חזק ומהימן שיעזור ליושבי הבית לצלוח את ימי הקיץ החמים ולישון את כל הלילה רצוף.

כשמדובר ברכישת מזגן, אנו חושבים על יכולות הקירור שלו בלבד. אולם, ישנם מספר דברים נוספים שכדאי לבחון כאשר אנו ניגשים לרכוש מזגן לבית שלנו.

 

התאמה לחדר

לפני שאתם רצים לרכוש מזגן חדש, עליכם לבחון תחילה את החלל המיועד אליו המזגן החדש עומד להיכנס. המטרה היא להתאים את המזגן לחלל בצורה מושלמת – שכן לא כל מזגן מתאים לכל חדר.

 

לדוגמא, כאשר קיים עומס חום כבד, יהיו חדרים בבית שיהיו חמים יותר ויהיו חדרים שיהיו יותר נעימים – כלומר כל חדר יגיב אחרת לאקלים שבחוץ, ועל כן כדאי להתאים את המזגן החדש לחדר.

הדבר המומלץ ביותר יהיה להזמין טכנאי מזגנים שיאבחן את החדר ויתאים לו מזגן אידיאלי.

 

איזו תשתית יש לכם

הדבר החשוב הבא שכדאי לחשוב ולהכיר בו – היא התשתית שלכם.

קיימים בתים ישנים רבים בארץ, שתשתית החשמל שלהם לא תאפשר להתקין כל מזגן – כיוון שהיא לא תעמוד בהספק החשמל שהוא מייצר, מה שעלול לגרום לתקלות עתידיות שהיינו רוצים להימנע מהן, על כן מומלץ לברר ולבדוק מהי התשתית הקיימת בבית טרם הרכישה.

 

אחריות

אחד הפרמטרים החשובים ביותר ברכישת מזגן חדש לבית – האחריות שמגיעה איתו. בסופו של דבר, גם אם רכשתם את המזגן המוצלח ביותר בחנות, כנראה שתרצו לדעת שבמידה ותהיה חלילה תקלה בהמשך, יהיה לכם למי לפנות.

על כן, כשאתם ניגשים לרכוש את המזגן החדש שלכם, מומלץ לרכוש אותו מחברה מוכרת שמציעה שנות אחריות על המזגן, תיקונים, בדיקות – וכל מה שנקווה שלא תצטרכו בהמשך.

 

כמה זה עולה לנו?

מזגן זה לא משהו שהיינו ממליצים לחסוך עליו כסף. מדובר בהוצאה כלכלית די גדולה, אולם עדיף לשלם סכום יחסית גבוה בהתחלה על מנת להימנע מהוצאות נגררות על טיפולים ותיקונים כיוון שרכשתם מזגן זול ולא אמין.

 

שירות לקוחות

כמו בכל מוצר אחר שתרכשו, מוטב ששירות הלקוחות של החברה שממנה תרכשו יהיה אמין, אדיב וזמין – הזמינות משחקת תפקיד חשוב מאוד, שכן במידה ובאמת תהיה תקלה במזגן שלכם, כנראה שתרצו שטכנאי המזגנים יגיע כמה שיותר מהר, במיוחד אם זה קורה בתקופת הקיץ.

 

מכשיר חשמלי

שלט
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »