קנית דירה מקבלן? מזל טוב! 3 דברים שכדאי לעשות כשקונים דירה חדשה מהניילונים!

ישראלים רבים חולמים לקנות דירה שתאפשר להם לחיות בשקט כלכלי, מבלי להתמודד עם בעלי דירות חמדנים. מי שהגשימו את החלום וצפויים להיכנס לדירה חדשה מהניילונים, צריכים לדעת שיש 3 דברים שצריך להכיר וליישם טרם הכניסה. הישארו כאן ותגלו מהם הדברים הללו שיהפכו את המגורים שלכם בבית החדש לנעימים ובטוחים. 

 

יש בדיקות שחובה לבצע לפני קבלת המפתח

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת נוגע לבדיקות בסיסיות שחייבות להתבצע טרם הכניסה לדירה. יש 2 בדיקות שאסור לכם לפספס:

  • בדיקה וחיבור של רשת החשמל
  • בדיקת בדק בית

הבדיקה הראשונה שהוצגה לעיל נקראת בעגה המקצועית "טופס 4". ביצוע הבדיקה וחתימה על כל הטפסים הדרושים תאפשר לכם לחבר חשמל זמין לדירה. הבדיקה השנייה מתבצעת על ידי חברה מוסמכת שעוסקת בתחום בדק הבית. זו תשלח אליכם הנדסאי שיבדוק את כל מערכות הבית, כדי לבדוק אם יש תקלות שעשויות לצוץ בהמשך או כאלה שכבר קיימות עכשיו ועלולות לפגוע באיכות החיים שלכם, הדיירים. מדובר בדרך כלל בבדיקות שבוחנות את הדברים הבאים:

  • מרצפות
  • מערכת החשמל והמים
  • צנרת ועוד

ניקיון דירות

חשוב לנקות את הדירה באופן מקצועי

אי אפשר להיכנס לדירה חדשה מקבלן מבלי לבצע בה ניקיון יסודי. מי שגרים כיום בדירה שהייתה בעבר חדשה מהניילונים יוכלו להעיד שיש צורך בפנייה לחברה מקצועית שיודעת דבר או שניים על ניקיון דירות לפני איכלוס. שכן, לחברות אלה יש עובדים מוסמכים שיודעים איך לנקות שאריות של צבע מהרצפות, ממסילות החלונות ועוד. פנייה לחברה כזו תקל עליכם ותאפשר להיכנס לדירה החדשה מבלי להתמודד עם ניקיון מסיבי שאין לכם ניסיון עבר איתו.

 

כך תבחרו חברת ניקיון מומלצת ומוסמכת

חשוב שתדעו שבחירה בחברת ניקיון בהקשר זה אינה עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שזו בעלת ניסיון רב בכל הנוגע להליך ניקיון דירה מקבלן. כפי שצוין קודם לכן, על החברה להחזיק בחומרי ניקיון ייעודיים ועובדים שמכירים את העבודה. ההמלצה שלנו היא לשוחח עם חברים, קרובי משפחה או שכנים שעברו לאחרונה דירה ולשמוע את דעתם אודות חברה מסוימת שנתקלתם בה ברשת.

ניקיון דירות

תעשו רושם טוב על השכנים

אי אפשר להציג בפניכם טיפים חשובים שנוגעים לקנייה של דירה מקבלן מבלי לומר לכם – תהיו שכנים טובים! יחסי שכנות טובים יסייעו לכם בימים שבהם תצטרכו כוס סוכר, חלב או מלח. ההמלצה שלנו היא להכין לשכנים שלכם מארז עוגיות או משהו מתוק אחר עם ברכה, כדי שתוכלו להכיר בהם ולהשאיר רושם טוב.

 

השורה התחתונה – שיהיה במזל טוב!

עכשיו אתם ליישם את כל הטיפים ולהיות בטוחים שבקרוב מאוד תוכלו לערוך חנוכת בית בראש שקט בדירה החדשה שלכם. נאחל כעת שיהיה לכם מעבר קליל ובהצלחה.

ניקיון דירות

ניקיון דירות
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »