האם יש מחיר אחר לניקיון אולמות תצוגה לעומת ניקיון משרדים

ניקיון הוא דבר חשוב, שכן הוא גם משרה אווירה נעימה ושומר על בריאותנו. כאשר מדברים על ניקיון במקום העבודה, ניתן לדבר על משרדים – בהם שוהים בחלל משותף מספר עובדים – וגם על אולמות תצוגה.

עבודות הניקיון המתבצעים בשני חללים אלה שונות במהותן, ועל כך נפרט במאמר הבא.

 

ניקיון אולמות תצוגה

על מנת לספק ללקוח חווית קניה מהנה, ובכדי ליצור רושם ראשוני טוב, על אולם התצוגה בכל עסק שהוא להיות נקי ומצוחצח. בכדי לדאוג לניקיון מוקפד ויסודי, מומלץ לפנות לחברה המעניקה שירותי ניקיון מקצועיים.

ניקיון אולמות תצוגה דורש התייחסות שונה, שכן יש לקחת בחשבון כללי בטיחות ולמנוע נזקים לרכוש ולמוצרים הנמצאים בחלל האולם.

 

ניקיון משרדים

רווחת העובדים ובריאותם נגזרת גם מתוך שמירה על משרד נקי ונעים. על מנת להעניק גם ללקוחות הבאים בשערי המשרד חוויה חיובית, ולשדר תדמית של עסק מצליח, חובה לשמור על משרד נקי.

שירותי ניקיון משרדים מתבצעים בכפוף לצרכי המשרד – לפני פתיחתו או בשעות הערב, לאחר סגירה.

 

מה כולל ניקיון של אולם תצוגה

חברה מקצועית המתמחה בניקיון אולמות תצוגה בונה תכנית ניקיון חכמה של ניקיון אולמות תצוגה, בשעות ובימים המתאימים לבעל העסק, ומקפידה על ניקיון יסודי וזהיר של אבק מהפריטים המוצגים.

בנוסף, נעשה שימוש בחומרים איכותיים, ובכלים מתקדמים על מנת לבצע עבודה יעילה ומקצועית. חברה מומחית תדע לתת מענה לסוגים שונים של משטחים כמו רצפות, עץ, פנלים, ועוד.

 

מה כולל ניקיון של משרד

חברת ניקיון המתמחה בניקיון של משרדים כוללת בשירות ניקיון של כל חלקי המשרד. במסגרת הניקיון ירוקנו הפחים, ינוקה האבק מהרהיטים השונים במשרד, הרצפות תישטפנה, ופינות הישיבה וחדרי האוכל יעברו ניקיון יסודי.

בנוסף, אם יש שטיחים במקום, עובדי הניקיון ישאבו אותם, וכן יעבירו חיטוי יסודי של חדרי השירותים.

 

הבדלים במחיר בין ניקיון אולם תצוגה לניקיון משרד

ניקיון משרדים באופן חד פעמי עולה בדרך כלל בין אלף לאלפיים שקלים, כאשר ניקיון קבוע משתלם יותר. מחיר של ניקיון משרד שבועי עולה בין 800 ל-1200 שקלים, פעמיים בשבוע בין 700 ל-1400, וקיימות תוספות שונות לניקיון, כמו ניקיון החלונות, הכלול בתוספת של בין 200 ל-500 שקלים.

מחירים של ניקיון אולמות תצוגה הם בדרך כלל יקרים יותר, בעיקר בשל העובדה כי מלאכה זו הנה מורכבת יותר ודורשת תשומת לב רבה. שמירה על המוצגים באולם, והעובדה כי האולם הוא חלון הראווה של העסק המצריך ניקיון שוטף ומוקפד במיוחד, הופכים מלאכה זו ליקרה יותר.

 

לסיכום

המשרד או אולם התצוגה מצריכים אחזקה שוטפת וניקיון מוקפד. בשל כך ראוי ומומלץ להיעזר בחברה המתמחה במתן שירותי ניקיון מקצועיים.

זאת על מנת ליצור תדמית של עסק מקצועי ומוקפד, וכן בכדי להשרות אווירה נעימה במקום עבור המבקרים והעובדים כאחד.

מנקה

 

חומרי ניקוי
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »