האם פריצת דלת הלובי מכוסה תחת ביטוח בית משותף

תופעת הפריצות במדינת ישראל הולכת וגדלה מדי שנה.

לצערנו הרב, ניתן להבחין היום בבתים, דירות, בניינים ומגדלים רבים אשר עומדים בפני סיטואציה של פריצה, בין אם היא מתרחשת באמצעות פריצה דרך הדלתות והחלונות, ובין אם באמצעות פריצה ברוטלית הכוללת שבירה, הרס וגם ונדליזם.

היום אנשים רבים מבינים שביטוח בית משותף הוא הכרחי על מנת לכסות את הנזקים שנגרמים בזמן הפריצה, אך נשאלת השאלה האם פריצת דלת הלובי מכוסה תחת ביטוח בית משותף.

על מנת לעשות קצת סדר בנושא, הרמנו את הכפפה ויצרנו את המאמר הבא.

 

ביטוח בית משותף – מה זה בכלל?

כאשר אתם מתגוררים בבית פרטי, אתם תלויים אך ורק בעצמכם, הן מבחינת אופי הבית והנראות שלו, סוג הביטוח שלו ועוד. לעומת זאת, כאשר אתם מתגוררים בבית משותף, כדוגמת קוטג' או בניין מגורים, אתם כבר לא תלויים אך ורק בעצמכם, אלא גם בדיירים שמתגוררים איתכם בבניין.

ביטוח בית משותף הוא סוג ביטוח שמאפשר לכל הדיירים גם יחד להנות מכיסוי בגין נזקים שעלולים להיגרם לבניין, בין אם מפריצות, שריפות, פיצוצים או כל דבר כזה או אחר.

 

פריצת דלת הלובי – מקרה נפוץ למדי

אז אולי נהוג לחשוב שהפורצים משתמשים רק בחלונות על מנת להיכנס אל תוך הבניין או הבתים, אך בעקבות השתכללות בלתי אמצעית של תחום הפריצה – ניתן היום גם לפרוץ דרך דלת הלובי בצורה פשוטה, חשאית ובטוחה. כמובן שכל אלו מגיעים לרעת האנשים אשר מתגוררים בבניין, ולכן ביטוח בית משותף בא במטרה להעניק להם קצת יותר שקט.

בתור תשובה פשטנית לשאלה האם פריצת דלת הלובי מכוסה תחת ביטוח בית משותף, נענה לכם שכן, אך זוהי לא תשובה שמספקת אותנו, ובוודאי גם לא אתכם. ובכן, חברות הביטוח מבינות היום שהן צריכות להעניק אלטרנטיבה כדאית לדיירי הבניין, שכן בלעדיה לא יהיה להם כל טעם לרכוש את פוליסת הביטוח הזו. מהסיבה הזו בדיוק, פוליסת ביטוח בית משותף מכסה נזקים רבים שעלולים להיגרם לבניין, וביניהם גם פריצת דלת הלובי.

 

איך זה עובד בפועל?

רכישת ביטוח בית משותף צריכה להיעשות בשיתוף מלא של דיירי הבניין, ומתוך הבנה שהם מעוניינים להגן עד כמה שניתן על הבניין, ולהיות מוכנים גם למקרים הגרועים מכל. חשוב ליצור קשר עם חברת ביטוח אמינה שיכולה לספק לכם פוליסת ביטוח בית משותף אמינה, איכותית, מקיפה והוגנת, כזו שתהלום את המחיר שאותו אתם משלמים ותתן לכם מענה ראוי ברגע האמת.

מומלץ לבדוק בין כמה חברות ביטוח שונות רגע לפני שאתם חותמים על הפוליסה, על מנת שתוכלו לוודא שאתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר בתמורה לפוליסה המקיפה ביותר. ולסיכום, טיפ קטן נוסף מאיתנו – אל תוותרו על סוג הביטוח הזה. עדיף להיות מוכנים מראש מאשר להצטער בדיעבד.

 

איש פורץ דלת
איש פורץ דלת
דלת כניסה לבית
מה היה לנו עד כה?
איך לבחור עו"ד צבאי מקצועי

שירות צבאי טומן בחובו אתגרים רבים, ביניהם גם התמודדות עם הליכים משפטיים. בין אם מדובר בעבירה פלילית, עתירה מנהלית או הליכים משמעתיים, חשוב להיעזר בשירותיו

קרא עוד »
ניהול מלאי חומרה ותוכנה

המחשב הוא המצאה מופלאה, שמאפשרת לאנושות לבצע פעולות שבעבר נחשבו לדמיוניות. עם זאת, גם למחשב יש גבולות הנוגעים לכמות המידע והתוכן שהוא יכול להכיל, לכן

קרא עוד »