היישר מאמריקה – הכל על הביף ג'רקי

הוא הגיע עד אלינו מאמריקה הרחוקה והפך להיות לחטיף שאהוב על כולם. כן, אנחנו מדברים כמובן על הביף ג'רקי שעלה לכותרות בימים האחרונים. אתגר אינסטגרם שסוחף את הרשת, גרם לגולשים רבים להתעניין בחטיף המדובר ואנחנו לא נותרנו אדישים לדבר. החלטנו להוציא מדריך בנושא שיציג בפני הגולשים שלנו את כל העובדות המעניינות ביותר אודותיו. הישארו אתנו כדי שתוכלו להכיר בו בדיוק כמונו.

 

העובדה ה – 1 על ביף ג'רקי: מדובר בחטיף מיובש

אם הגעתם לפה מבלי להכיר את הביף ג'רקי באופן מעמיק, כדאי שתדעו שמדובר בחטיף בשר מיובש שקיים בעולמנו כבר שנים רבות. בחרנו לציין את העובדה הזו בתור התחלה, בגלל שיש לא מעט צעירים שחושבים שמדובר בחטיף חדש לגמרי. החטיף המדובר הומצא לפני מאות שנים על ידי אנשים מתרבויות עתיקות באמריקה.

הם שחטו בעצם בהמה כלשהי והשתמשו בכל חלקי הגוף שלה. כדי להכין מהם אוכל טעים, הם העבירו את הבשר תהליך של שימור שכלל ייבוש של הנוזלים. כך שבסופו של דבר, נוצר החטיף המדובר שכלל רק רכיב אחד – בשר מיובש.

ביף ג'רקי הוא חטיף מיובש

העובדה ה – 2 על ביף ג'רקי: הוא נחשב לבריא במיוחד

מי שיודעים דבר או שניים על בשר, יוכלו לספר לכם שיש בו רכיבים שחיוניים לגוף שלנו. אם אתם רוצים לשמור על אורח חיים בריא ולצרוך כמות ראויה של חלבון, עליכם לאכול לפחות חטיף ביף ג'רקי אחד ביום. תוכלו למצוא את החטיף המדובר במגוון רחב של טעמים, למשל:

  • חריף
  • מתוק
  • חמוץ ועוד

 

העובדה ה – 3 על ביף ג'רקי: אפשר להכין אותו לבד

אתם בטח תשמחו לשמוע שתוכלו להכין את הביף ג'רקי בבית. כל מה שתצטרכו לעשות זה לקנות נתח בשר איכותי ודל שומן. לאחר מכן, תצטרכו לחתוך את הנתח לחתיכות דקות במיוחד ולצלות אותן בתוך מעשנה. שימו לב – אם אין לכם כוח לעשות את כל זה באופן עצמאי, תוכלו לרכוש את החטיף מחנויות מובחרות.

יכול להכין בשר בקר בבית

העובדה ה – 4 על ביף ג'רקי: כדאי לקחת אותו אתכם לטיולים וטרקים

חובבי הטיולים שביניכם וודאי ישמחו לשמוע שהחטיף המדובר לא צריך להיות מאוחסן בקירור. עובדה זו הפכה אותו לחטיף האולטימטיבי למטיילים. שכן, ניתן לאחסן אותו בתיק למשך כמה ימים ולצרוך אותו ברגעים שבהם יש צורך באנרגיה.

 

השורה התחתונה – צאו לנשנש ביף ג'רקי

עכשיו אתם מכירים ב – 4 העובדות החשובות ביותר על החטיף שכולם מדברים עליו. אתם יודעים שמדובר בחטיף שקיים בעולמנו מזה שנים רבות, שהוא נחשב לבריא, שניתן להכין אותו בבית באופן עצמאי ושמטיילים רבים לוקחים אותו עמם לטיולים שונים ברחבי העולם. כך שכעת, נותר לכם רק להכין את החטיף או לרכוש אותו, כדי שתוכלו ליהנות מהשילוב המושלם של טעם טוב וערכים תזונתיים גבוהים.

בשר הבקר

בשר הבקר
מה היה לנו עד כה?